Oyunlarla Ortaya Çıkan Gerçekler..

3K 216 26
                                    

Arkamdan gelen bu ses beni beynimden vurmuştu sanki.

Arkamı döndüğümde benden bir iki yaş büyük duran ve tanımadığım biriydi.

"Ne dedin sen?"

"Şengülü ben seviyorum. Ne zaman onu izlesem hep sen çıkıyorsun onun yoluna ne zaman görsem yanındasın. O benim 3 yılım haberin var mı senin?"

"Na.. Nasıl 3 yılın? Siz sevgili miydiniz?"

Burak şok olmuştu.

"Hayır. Sevgili değiliz. Ona olan sevgimi hep içimde yaşadım. Okulunu bitirmesini bekliyorum. Ama şimdi karşımda seni görüyorum. Kimsin sen?"

"Şeyy.. Ben arkadaşıyım. Sınıf arkadaşı.. Karşılaştık.."

"Haa. Demek sınıf arkadaşı.. Birdaha yanında görmek istemiyorum seni"

demesiyle Burak dayanamamıştı.

"Sabahtan beri ne saçmalayacaksın diye açıklama yapmanı bekliyordum. Pardon da hiçbirşeyi değilken kime ne emir veriyorsun? Hangi sıfatla?"

"Bak. Sinirlenmeye başlıyorum. Ağzından çıkanı kulağın duysun. Sana bu lafları yedirmeden defol burdan ve birdahada bu kızn çevresinde görmeyeyim seni"

"Hoop. Ağır ol. Kimsin lan sen? Kime neyi yediriyorsun? Bak beni zorlama başına geleceklerden sorumlu olmam"

"Vay vay vay. Ağır abi oyunları ha? "

" Oğlum bak beni kendine bela etme" der demez bir yumruk geçirmişti.

"Seninle tanışmamıştık değil mi? Ben Burak" dedikten sonra bir yumruk daha atmıştı.

"Doğru. Tanışmamıştık. Bende Murat. Bu mahallenin bakkalıyımdır. " dedikten sonra Burağın karnına öyle bir yumruk atmıştı ki Burak yere düşmüş karnını tutuyordu. Tekrar bir yumruk daha atmış Burağın ağzı kanıyordu.

Sancıyla kıvranırken sesler kulağındaydı

"Seni uyarıyorum. O kız benim sevdiğim. Ayağını denk al. Önüne bak "

diyerek uzaklaşmıştı.

Burak yerde kıvranırken şengül banktan kalkmış eve doğru yol alıyordu.

Yürürken Murat arkasından gelmiş ve

"Şengül. Müsaitsen biraz konuşalım mı?"

"Tabi. Murat abi birşey mi oldu?"

"Öncelikle bana Abi demeyi bırak! "

Şengül biraz ürkmüştü.

"Ne.. Neden peki ben sana hep abi diyorum. Şimdi ne oldu?"

" Bak şengül. Sen çok temiz iyi bir kızsın. Ve seni ilk gördüğüm günden beri çok beğeniyorum ve sana karşı boş değilim"

Şengül sinirlenmişti.

"Sana abi dedim ben be Abi. Allahtan kork ya bu kadar mı pislikleştin. Başka kız mı yoktu da gelmiş sana karşı boş değilim diyorsun! Ben seni sevmiyorum ama hemde Hiç!"
demesiyle Murat sinirinden dişlerini sıkarak

" 3 yıldır seni bekliyorum. Okulun bitmesini.. Ben sana Aşığım şengül. Seviyorum.. Yoksa.. senin sevdiğin başka biri mi var?"

Şengül donmuş kalmıştı. Bu soruya ne cevap verecekti. Cevap çıkmıyordu ağzından

"Yoksa o şerefsiz mi? "
deyince Şengül şaşkınca

" o derken?"

"Adı Burakmış. Beyefendi bana kafa tutuyordu. Dövdüm de rahatladım. Merak etme aldı ağzının payını" dedi.

Haram Sevda.. (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin