Aşk,sabrı ve şükrü isteyen bir nimetti. Acı ve hüzün sevdaya dahil miydi?
Seni seviyorum..
Evet.Emre Seni seviyorum demişti. İçinde büyüttüğü o koca aşkını sözlere dökebilmişti.
Keşke gerçekte de dökebilseydi.
Hayatı boyunca hiç bitmesin diyebileceği bir rüya görüyordu.
Uyanmıştı sonunda.. Gözlerini yavaş yavaş açmaya çalışıyordu. Karşısında gözlerinden sessizce süzülen gözyaşlarıyla Burak vardı.
Hemen atıldı Burağa..
"Züleyha! Züleyha nerde?"
Burak moralsiz ve üzgündü.
"Şey.. Seni buraya o getirdi ama amelyattan çıktıktan sonra doktor durumunun iyi olacağını söyleyince gitti..
"İnsan hiç kırılır mı en derininden? En sevdiğinin umrunda olmamak.. Yoruyor insanı. Tüketiyor yavaş yavaş.."
Emre tavrını belli etmemek istercesine umrunda değilmiş gibi
"Peki.." dedi.
Züleyha morali bozuk eve gidiyordu. Yanında Şengül ve Mehmet vardı.
Şengül: "Kardeşim iyi ol artık bak duydun doktoru iyiymiş iyi olacak."
Mehmet: "Onu orada bıraktığın için mi üzgünsün?"
Züleyha: " Hayır. Bu hale ne olduda geldi. Yerde yattığında gözleri ıslaktı yüzündeki yaşlar... Neye bu kadar üzülmüştü ki? "
Mehmet: "Şey.. Ben biliyorum galiba.. Burakla konuşmuştuk. Züleyha yüzünden demişti. Ne kadar doğru bilemeyiz tabi"
Züleyha bu sözleri duyduğunda gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
Züleyha:"Benim yüzümden mi? Ben mi dedim beni başkasını unutmak için kullansın. Adam gibi sevseydi ne o bu haldeydi ne de ben.. Hem ben unuttum onu her Allahın günü nefret ede ede unuttum. Şimdi dönse ne fayda zamanında çok severken kıymetimi bildi mi? Gelip kendi ağzıyla pişmanlığıyla söyleseydi bırakır mıydım hiç? Canım pahasına severken kaybetmeyi o seçti..." diyerek hızlı bir şekilde yürümeye başladı.
Eve gelmişlerdi. Züleyha içeri girmişti. Şengül Mehmete doğru dönerek
"Çok teşekkür ederim. Yanımızda oldun. Yanlız bırakmadın bizi. Yusuf birşey demesin sonra? "
Mehmet: "Hayır. Diyeceğini sanmıyorum. Önemli değil. Şey.. bu olanlar toparlandıktan sonra seninle konuşmak istiyorum. Uygun olur mu?"
Şengül: "Müsait olduğum bir zaman görüşürüz" diyerek tebessümü ile kapattı kapıyı.
MEHMETTEN...
Evet.Sonunda konuşmak istediğimi söyleyebilmiştim.
Biliyordum yani şüphelerim ve gözlemlerim sonucunda Züleyhanın Emreyi sevmediği gibi o da sevmiyordu. Burak onu hiçbir açıklama yapmadan bırakıp gitmişti. Hainlik bu .. Nasıl dayanır ki kalp ? İnsan sevdiğini öylece bırakıp gidebilir mi?"
Söyleyecektim Şengüle.Onun mutlu olmaya hakkı vardı. Ve onu ben mutlu etmek istiyorum.En kısa sürede bu iş bitmeli. Konuşmalıyım...
YUSUFTAN...
Mehmet Şengülle beraber Züleyhanın peşine düşmüştü..
Ee sevdiği kız sonuçta ne yapsaydı benim yanımda mı kalacaktı?
Melisa ile ayrılalı tam 2 yıl olmuş onun yaptığı hainlik zoruma giderken acılarımı Züleyhadan çıkartıyordum.Sanki bana bunları o yapmış gibi tersleyip laf söylüyordum. Kendine gel Yusuf o Melisa değil.
Artık insan gibi konuşup anlaşabileceğim biri olacağını biliyorum.Onun için ilk önce söylediklerimden dolayı özür dilemeliyim.. 2 koca yıl... Rabbime binlerce şükürler olsun ki ben kendi iffetimden bir günaha girmemiştim :) Onun gözlerine bile bakamazdım haram diye ..
Peki ya o?? Beni başkasına tercih edecek ne yaptımda böyle bir anda çekip gitti. 2yıldır cevap bulamadım sorularıma en iyisi artık bu sorularında peşini bırakmak..
.......
#Allah insanları imtihana çeker. Ve unutmayın ki Allah hiçbir kuluna kaldıramayacağı bir yük yüklemez. Allah herşeyi en iyi bilendir. Önemli olan imtihanın sana ulaşmış olması.. Ve sonuda sabır ve şükür...#
Dua: "Rabbim. Bizim hayatımız boyunca helalimiz olmayacak insanları bize uzak tut. Ve helalimizden başka kimseye bizi kaydırma. Rabbim bizi sevmeyi bilenlerden eyle.. Seni seviyorum Allahım sende beni sev..
Ve haramdan uzak eyle.."
BURAKTAN...
Emrenin yaptığı bu umursamaz tavrın içindeki depremleri görebiliyordum.
Neden mi?
Çünkü bende seviyorum..
Hala hiç değişmeyen duygularımla Şengülü çok seviyorum. Kendimi nasıl affettiririm bilmiyorum ama affettirmek için elimden gelen herşeyi yaparım. Yeter ki o hala beni sevmiş olsun.
Sahi.. Hala seviyor mudur beni?
"Allaha emanet olun. Yorumları bekliyorum. :) "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haram Sevda.. (Düzenleniyor)
EspiritualSen benim en güzel duâm,Allah'ın verdiği en güzel nimet ve şükrümdün.Haramsız sevmek,sevebilmek.. Sevdiğini Allah'a anlatmak.. Hangi aşkta vardı bu?