Evet. Züleyha artık tevbe etmişti. O gece ne güzel geceydi.Rabbe yakarış,günahlardan kaçış tevbesiydi.. Rabbim cümlemize nasip eylesin.Tevbe ve hidayet kolay kolay nasip olmaz kimseye şükür etmek lazım..
Âmin.
O gece birbirlerinden habersiz olsalarda tek tevbe Züleyhanın tevbesi değildi. Yusuf namazını bitirmişti.Mehmette ona eşlik ediyor beraber muhteşem sesleriyle Kur'ân okuyorlardı.
Hayatlarında Haram Sevdaları vardı. Çok şükür tevbeleride vardı. En son bitirdikten sonra kalplerine inen huzurun anlatılışı imkansızdı. O kadar güzel bir ferahlıktı ki bu tarif edilemezdi. Rabbim bu güzel duyguları günahlarımızdan sahibimiz olan Rabbe tevbe etmeyi hepimize hakkıyla nasip etsin...
Züleyha artık bir son vermişti.Hiç kimse Kafasını kurcalayamayacaktı.Buna izin vermeyecekti. Ve Emreden sonra Haram sevdasına son vermişti. Rabbinden hayırlısını istemiş ve zamana bırakmıştı.
Şengül yorgunluktan uyuyakalmıştı. Üstünü örtmemişti.Koltuğa yayılmış yatıyordu.. Züleyha duâsını ettikten sonra seccadesini toplarken Şengülü o pozisyonda görünce tebessüm ederek yanına doğru uyandırmak için yürüyordu.
Züleyha: "Şegoo.Kalk hadi maşallah bu ne tip böyle hangi hayaller var kim bilir rüyanda? Şegooooo!!"
Şengül biranda sıçrayarak :
"Dur! Yapma.. almadım. Züleyhaa gel kurtar beni! "
Uyanmıştı.Karşısında züleyhayı görünce üstüne atlamıştı.Çünkü korkunç bir rüya görmüştü. Hemen soluna doğru dönerek 3 kere tükürmüş ve Âyetel kürsî okuyordu. Züleyha şaşırmış bir şekilde : "Hayırdır inşAllah? "
Şengül: "Boşver kardeşim hayır değildi."
Beraber yataklarına doğru ilerlemişlerdi. Şengül saate baktığında Burak mesaj atmıştı ona.
Burak: "Yarın Emreyi taburcu ediyorlar. Saat öğleden sonra 2 3 gibi çıkarız inşAlah. Allaha emanet ol. Haberin olsun."
Şengül mesajı okumuştu. Ve aklına Burak ve Emrenin uzun zamandır yani 1 2 haftadır evlerine gitmedikleri gelmişti. Emre yarın evine geldiğinde evi kirli olacaktı. Temizlenmesi ve o eve bir kız elinin değmesi gerekiyordu. Tek başına da yapamazdı. Züleyhayı ikna etmeliydi.
Züleyha yatağa girmeden önce evi kontrol ediyor kapıları kilitliyordu.
Şengül arkasından gelerek ona doğru seslendi:
"Züleyha.Kardeşim konuşalım mı sana birşey sormak istiyorum."
Züleyha: "Merak ettirme sor hadi."
Şengül : "Yarın emre taburcu olacakmış. Ve evlerinin temiz olmadığı kesin onlar gelinceye kadar el atalım biraz temizleyelim diyorum ne dersin? "
Züleyha biraz düşünceliydi. Biraz düşündükten sonra Şengüle doğru döndü.
Züleyha: "Bak kardeşim ne olursa olsun onlar şuan çok yorgunlar.Ve ev pislenmiş yemek yok . Bu durumda tabiki de gitmemiz gerekir fakat bir sorun var.Evlerinin anahtarları yok bizde?"
Şengül: "Onu ben hallettim."
Züleyha: "Nasıl yani anlamadım.?"
Şengül: "Emreye kıyafet lazımdı. Burağında işi çıkınca benden istemişti.Yedek anahtar o gündür bu gündür bende"
Züleyha: "Tamam o zaman yarın ola hayır ola."
Yatağa uzanmışlardı. Züleyha yorgundu ve artık uyumalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haram Sevda.. (Düzenleniyor)
SpiritualSen benim en güzel duâm,Allah'ın verdiği en güzel nimet ve şükrümdün.Haramsız sevmek,sevebilmek.. Sevdiğini Allah'a anlatmak.. Hangi aşkta vardı bu?