Tercihlerin açıklanmasına 1 saat kalmıştı.Şengül ve Züleyha telefonda konuşuyorlardı.
Züleyha: "Hakkımızda hayırlısı olur inşAllah. Ben inanıyorum ki Rabbim bu kadar zorluktan sonra elbet bir kolaylık verir."
Şengül: "İnşAllah kardeşim. Senin imtihanın benden de ağırdı. Rabbim hayırlısını nasip etsin. Hakkımızda hayırlısı.."
Yaz boyu Züleyha evden çıkmamış kendi içiyle hesaplaşmış ve ondan kalan be varsa çöpe atmıştı.Her namazdan sonra gözyaşları ile dua etmiş içinin acısının geçmesini doğru yola dönmeyi Rabbinden istemişti.
"Ne de olsa Aminler boşa değil. Her Dua vaktine esir..":)
"Züleyhanın da Aminlerinin vaktine çok az kalmıştı ;) "
ZÜLEYHA'DAN...
Bilgisayarın başında oturmaktan bacaklarıma ağrılar girmişti.Kalbim çıkacak gibiydi sanki.. Geceler boyu uykusuz çalışmamın ve Emre belasını içimden defetmenin arasında yaptıklarımın karşılığı kimbilir ne olacaktı..
YÜKLENİYOR..
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
HUKUK FAKÜLTESİ.
Olduğum yerde donakaldım.Aklıma ilk gelen Şengülü aramak oldu.
Hıçkırık sesleriyle telefonu açan Şengül yüreğimi ağzıma getirdi. Meğer mutluluktan ağlıyormuş :)
Gazi Üniversitesi Türkçe Öğretmenliğini kazanmıştı.
Bizdeki heyecanla telefon konuşması sabaha kadar uzadıııı gittiii :)
"Hoşgeldin yeni hayat hoşgeldin yeni başlangıçlar.."
EMRE'DEN..
Burakla beraber işe girip yaz boyu kafamı dağıtmaya çalışmıştım. Üzüntüden adeta erimiş Burağın bana o kadar kızmasına rağmen içkiye ve sigaraya başlamıştım. Çünkü biliyordum Züleyham gelmeyecek.. Ben onunla yeniden hayata tutunmuş temizlenmiştim. Siyahken gri olmuştum.. Donmuşken Aşkla yanmıştı Kalbim.. Şimdi ise yine yanlışların batağında sürükleniyordum..
Kanepede uzanırken Burak büyük bir sevinçle yanıma geldi.
"Oğlum hadi hayırlı olsun. Ankaraya gidiyoruz."
Ne olduğunu anlayamamıştım.
"Hayırdır ne Ankarası?"
Burak: "Ankara Üniversitesi Matematik Öğretmenliğini kazanmışsın. Kardeşinde Gazide Mühendislik kazandı yani boş adam değiliz. Kalk Sarılacamm ! :)"
Sohbetler Muhabbetler..
Hoşgeldin yeni hayat..
"Umarım bu başlangıçta Züleyhamı bana geri getirirsin."
.Sizce Züleyha'nın duası ne yönde kabul olacak?
.Emre ve Züleyha'nın yeniden olma ihtimali var mı?
.Yorumlarınızı bekliyorum kardeşlerim..
VAKTİM DAR OLDUĞU İÇİN BU BÖLÜM KISA OLDU. HAKKINIZI HELAL EDİN.
Selam ve DUA ile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haram Sevda.. (Düzenleniyor)
SpiritualeSen benim en güzel duâm,Allah'ın verdiği en güzel nimet ve şükrümdün.Haramsız sevmek,sevebilmek.. Sevdiğini Allah'a anlatmak.. Hangi aşkta vardı bu?