"Bu kadar endişelenmene gerek yok, nasıl olsa teklifi yapan sendin Hopie."
Sevgili oldukları günden beri, ki bu bir gün önce oluyordu, Hoseok ondan artık kendisine hyung dememesini söylemişti. Artık sevgili olduklarına göre, aralarında herhangi bir saygı ifadesi ya da resmiyete gerek yoktu. Bu yüzden Taehyung onun umut kaynağı olduğunu, bu yüzden ona "hope"un biraz daha şekerleştirilmiş hali olan Hopie demesinin uygun olup olmadığını sormuştu.
Hoseok dejavu yaşıyordu, önceden sarışın çocuk ona böyle seslenirdi; durum garibine gitse bile kırmamıştı küçüğünü.
Yine de ağzından arada hyung kaçıyordu, bu zamana kadar öyle alıştığı için sesini çıkartmıyordu.
Nasıl isterse öyle seslenebilirdi.
Yanında olduğu sürece, hiçbir sorun yoktu.
O gün ikisi de Taehyung'un evine akşam yemeğine gidebilmek için eski evde buluşmuşlardı. Hoseok aynanın karşısına geçmiş, iki saattir üstündekilerin buluşmak için iyi olmadığı, saçlarının çok dağınık olduğu, yanlış bir söz ağzından çıkarsa ne yapacağı hakkında söylenip duruyordu. Taehyung ise sevgilisini ilk kez böyle telaşlı görmenin verdiği sevinci ona belli etmeden sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Wow, cok iyi gorunuyorsun." Hoseok bunun uzerine gulumseyip basini salladi. Taehyung da cevap gelmeyince konusmasina devam etti.
"Kendin olsan yeter, ailem için önemli olan tek şey budur. Hem ne olursa olsun kafaya takmazlar zaten; sen eve tanıştırmak için götürdüğüm ilk arkadaşımsın."
Hoseok alınmış bir şekilde gözlerini pörtleterek küçüğüne doğru baktı.
"Arkadaş mı? Arkadaşının mı geleceğini söyledin?"
"Hopie~" diyerek sırnaştı sevgilisinin omzuna bir kedi gibi kafasını sürterek. "Erkek arkadaşım olduğunu biliyorsun değil mi? Ufak bir kelime oyunu yaptım sadece."
"Kendini nasıl affettireceğini iyi biliyorsun. Ama ben hala sakinleşmedim Tae Tae. Ne yapmalıyız sence?"
Taehyung şaşkın bir ifadeyle bakakaldı sevgilisine. Onca şey söylemişti rahatlatmak için, hem korkacak bir şey de yoktu. Öcü değildi sonuçta annesiyle babası. Neden bir vampir ailesinin evine vampir sevgilisi Edward ile giden Bella gibi hissettiğini anlayamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Holding on To You (VHope Fanfiction)
FanficTaehyung günlüğünün dışı simsiyah, içi bembeyazdı... Taehyung'un günlüğünün dışı sert, içi yumuşacıktı... Ona ilk görüşte kalbini yerle bir eden kişiyi hatırlatıyordu. Ona ilk görüşte aklının her köşesini kaplayan kişiyi hatırlatıyordu. Derin bir ne...