Už zdálky vidím nádhernou fontánu. Jsem unešená a přidávám do kroku, až skoro utíkám. Před fontánou zůstanu stát. Je kouzelná má kruhový tvar a uprostřed stojí pár v něžném objetí. Oba jsou oblečení v antickém stylu. Mužova hrud je odhalená a samý sval. Hledí si s očí do očí. Vyzařuje z nich láska a štěstí. Muž má pár centimetru od její tváře ruku, jako kdyby jí chtěl pohladit, druhou rukou ji lehce drží v záklonu. Žena lehce naklání hlavu, má přimhouřené oči a její ruka je na jeho odhalené hrudi a zádech. Její vlasy jsou dlouhé a vypadají, jako kdyby se měli každou chvíli pohnout, jakoby foukal vítr. Vyloženě čekám, kdy že se pohnou. Ten kdo tu sochu vytvořil, stvořil krásné milenecké objetí, plné lásky a romantiky.
Sednu si na kraj a zahledím se do vody. Plavou v ní malé barevné rybky. Natáhnu se a rozčeřím vodu. Rybičky se rozprchnou a já se tomu zasměji, je to kouzelné. Mám na tváři lehký úsměv. Vzhledu a vyhledám pohledem Nathaniela. Na jeho tváři září lehký úsměv.„Myslela jsem si, že se ti tady bude líbit."
Sedá si ke mně. Jsem celá rozechvěla, zvedá ruku a těsně nad mou tváří zastaví. Nakláním hlavu, až cítím teplo vycházející s jeho ruky. Na nic nečeká a pohladí mě. Díváme se s očí do očí, slova nejsou třeba. Líbí se mi, že i když mlčíme, není to takové to trapné ticho, ale spíš souznění naších duši.
„Jsi tak krásná," něžně zašeptá a pohladí mě.
„Ne, nejsem krásna, ale ty vypadáš úžasně."
Trochu se stydím, ale zároveň mě jeho pohled rozechvívá.
Pomaličku se ke mně sklání, těsně nad mými ústy zašeptá: „Jsi krásná, úžasná, milá a neohrožená. Odvahy máš na rozdávání."
Políbí mě, jeho ústa jsou horka a opatrná. Líbá mě něžně a dlouze, přitiskneme se k sobě. Už mi nestačí ty něžné polibky. Přitlačím a prohloubím ho. Na nic nečeká a hladově mi ho oplácí. Jsem v nebi, nevnímám nic jiného než jeho ruku na mé tváři a tu druhou, která mě hladí mezi lopatkami.
Opatrně pokládám své ruce na jeho krk a pohrávám si s jeho vlasy, zavzdychá rozkoší. Jsem celá rozechvělá.Odtrhne se od mých úst a zašeptá: „Chci být s tebou."
Líbá mi krk a hladí mé rozechvělé tělo.
„Není to zakázané," vyhrknu celá bez dechu.
Zarazí se a odtáhne se, frustrovaně si prohrábne vlasy. Zmateně se na něho dívám, nechápu, co se to teď vlastně stalo. Byl to ten nejlepší polibek všech dob a já to zkazím, svými řečmi. Jsem blbá.
„Promluvím s Arthenelem chci být s tebou. Čekal jsem na tebe příliš dlouho."
Váhavě a nejistě pokračuje: „Tedy, jestli chceš ty?"Teprve teď ho napadlo se mě zeptat. Jsem zmatená, líbí se mi, ale vůbec ho neznám. Ale ten polibek... wou... ten byl. A to teplo, které se mi rozlilo po celém těle.
Co mu mám vlastně říct. Chci to s ním vůbec zkusit. Je o dost starší než já, ale už není puberťák a určitě ví, co chce. A podle jeho slov jsem to já.„Víš, vlastně tě vůbec neznám. Eee, no, chodit spolu bychom mohli a pak se uvidí," mluvím trochu nejistě, ale odhodlaně. Podívám se mu do očí a v těch jeho se třpytí hvězdičky naděje.
„Máš pravdu. Promiň, že jsem byl tak hr, ale mám pocit, že tě znám už celý život. Jsi odvážná a zároveň něžná. Staráš se o ostatní více než o sebe a jsi plná bojového odhodlání. Chtěl jsem počkat, ale pořád se něco děje a já nechci promarnit příležitost."
ČTEŠ
✓Moje Jméno Je Smrt - Zrod Lovkyně Revize
FantasiaKdyž zjistíte, že někdo není tím, za koho se vydává, je to celkem šok. Ale co když zjistíte, že vy vlastně nejste vy? To se stalo mně. Moji rodiče nejsou tím, za koho jsem je měla. Kluk, kterého miluji je stejný lhář jako oni a já vlastně nejsem vůb...