"Zayn. Seni o kadar özledim kiiiğğ "
Harry,Louis'in cırlamayla karışık büzdüğü dudakları ve kırpıştırdığı kirpikleri eşliğinde Zayn'e söylediklerini papağan gibi taklit etmek istesede,sustu. O şehrin en iyi üniversitesine giden olgun bir bireydi. İçinde ki sesin 'Ya he he' lerine orta parmak çekti.
"Bende seni küçük bebeğim."
Bunları söylerken,Louis'in burnunun ucuna dokunup, eğilerek yanağını öpmüştü. Harry, manzarayı daha fazla izlemek istemediği için öksürdü. Louis'in ona dönerken ki bakışlarında hafif bir utanma sezsede Zayn'inkiler 'Sen de mi burdaydın kodumun orospusu' diyordu. Louis ne kadar Zayn'le arkadaş olduklarını söylese de bu Harry'e artık inandırıcılıktan oldukça uzak geliyordu.
Koalasını alıp, eve dönmeye karar verdi ve uygulamaya geçmek adına Louis'in kolundan tutup, hafifçe kendine çekti.
"Vıcık vıcık sevgi gösteriniz bittiyse koalamı alıp, eve gitmek istiyorum."
Zayn uzun bir alaycı kahkaha atarken,Harry gözlerini devirdi ve Louis ona 'Nerden senin koalan oluyormuşum ?" Bakışı attı. Harry ona 'Bunu sonra tartışırız' bakışı atarken Zayn ciddileşti.
"O. Senin. Malın. Değil."
Her kelime de Harry'e yaklaşırken kavga kokusu alan Louis tabiki de ayırmadı. Çünkü:
1-Ayırmak için fazla üşengeçti.
2-Harry'nin tepkilerini merak ediyordu.
3-Hadi ama onun için kavga edilirken neden ayırsaydı ?
"Araştırmam bitene kadar o benim. Bunu kafana soksan iyi edersin."
"Onun yerine senin götüne sokmama ne dersin ?"
Louis içinden bir 'oooo' tezahüratı yaptı. Ve Harry kafasını arkaya çevirip, alaycı bir şekilde güldükten sonra önüne dönüp, Zayn'e kafayı gömdü. Zayn burnunu tuttuktan sonra Harry'e bir yumruk geçirdi. Louis artık ayırması gerektiğini fark edip, Zayn'e taraf hamle yapınca olan oldu.
Hayır, ikisinden birinin yumruğu ona isabet etmedi ve hastaneye kaldırılmadı. Hayır, polisler gelip herkesi tutuklamadı. Tanrım hayır, birden barışıp üçlüde yapmadılar.
Zayn, bir muz kabuğuna basıp,dengesini kaybederek düşerken Harry'i de üstüne çekti. Bu oldukça klişe sahneyi farklı yapan şeyse birbirlerine arzu dolu bakışlar atmak yerine nefret bakışları atmaları ve Louis'in ikisine yaklaşıp,"Öpüşsenize, bence çok yakışıyorsunuz." Demesi sonucu ikisininde ona öldürücü bakışlar atmasıydı.
Harry, Zayn'in üstünden kalkıp onu da kaldırmak için hareket yaptı dememi bekliyorsanız,çok beklersiniz. Harry Zayn'in üstünden kalkarken bacaklarına ekstra baskı yapmak için ağırlığını vererek üstünden kalktı. Zayn'de kalkar kalkmaz Louis'e taraf yönelip, yanında durdu.
"Ona oldukça klişe bir kiminle kalmak istiyorsun sorusu soracaksan çabalama. Aksi halde bütün dünya iki saniye içinde koala olduğunu öğrenebilir ve onu bir kafese kapatmalarının tek sorumlusu sen olursun."
Harry tabikide blöf yapıyordu. Louis'i ele vermek gibi bişeyi asla yapmazdı ama Zayn'in bunu bilmesine gerek yoktu. Zayn Louis'e ufak bir 'Senin için sorun mu ?' Bakışı attı. Louis ona gülümseyip, sorun olmadığını anlatmak için elini tutup sıktı. Zayn, Harry'e dönüp, sırıttı.
"Seninle kalabilir."
Harry ve -Çaktırmadan-Louis derin bir nefes çekti. Zayn devam etti.
"Ama bende sizinle kalacağım."
İkiside aldığı nefesi bıkkınca geri verdi. Louis her gün didişmelerini dinleyemeyecek kadar sabırsızdı. Harry ise Louis'le romantik ortamlarının, ay pardon araştırma ortamlarının bozulacağı için endişeli ve üzgün. Zayn ise mutluydu. Koalasını deney yapacam diye almaya çalışan bir piçle yalnız bırakmıyordu.
Harry başka seçeneği olmadığını bildiği için kafasını aşşaği yukarı salladı. Arabanın kilidini açarken,Zayn poşetlere dokunmadan kendini ön koltuğa attı. Louis ve Harry, kıyafet poşetlerini bagaja koyarken Louis Harry'e döndü.
"Kiminle kalmak istiyorsun sorusunu sorsa vereceğim cevabı bilmek istiyor musun ?"
Harry, kafasını onaylarcasına salladı. Kendisiyle kalmak istediğini duymak egosunu tatmin edecekti.
"Eğer kiminle kalmak istediğimi sorsalar, kesinlikle Zayn derdim gerizekalı kurbağa boku. Şansına küs."
Harry beklemediği cevabı duyunca bir süre Louis'in gayet havalı bir şekilde arabaya yürüyüp, binmesini izledi. Sonra kendi kendine mırıldandı.
"Kalçaları gerçekten güzelmiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOALOUIS(l.s)
FanfictionSadece Louis bir koala melezi. (23!Harry 18!Louis/Fluff,Fluff,Fluff...) @İlk Koala melezi hikayesidir. Kapak:@Midinee