Y/N:Bir baktım 18 gündür yb yazmamışım. Bir Allah'ın kulu da yaz demedi...
~~
"Ethan rafları düzenlermisin ?"
"Hemen ilgileniyorum Beck."
Harry gelen seslerle gözlerini açtı. Louis tabikide uyanmamıştı. Çünkü hadi ama o bir koala meleziydi. Harry'den 4 saat önce yatmış olsa ve Harry bu süre boyunca onu birazcık izlemiş olsa da hala uykusunu alamamıştı. Harry, Louis'e bakınca sevimli bir şekilde uyuduğunu görüp, aww ladı.
Kabine nasıl sığdıklarına gelirsek;Harry kabin kapısına sırtını dayayarak uyumuştu ve Louis'te kafasını onun dizlerine koymuştu. Ayaklarınıda kendine çekip büzülünce, minyon olduğu için kabinin öteki tarafına ayakları bile yetişmemişti.
Harry onu seyretmek için ortamın müsait olmadığını hatırlayıp,Louis'i hafifçe sarstı. Louis uyanmak yerine kafasının altındaki ellerinden biriyle Harry'nin dizlerini sıkıp,mırıldanarak gözlerini sıktı.
"Melez uyan."
Harry, hitap şeklinin fazla kaba olduğunu düşününce iç sesinden temiz bir 'Ne diycen ? Aşkım mı diycen ?' Dalgası yedi. Aşkım olmasada daha hoş bir seyler olabilirdi.
Bebeğim ? Çok klasik.
Birtanem ? Yalan.
Miniğim ? Louis'in gazabı...
Ahretliğim ? E yuh artık. O ne ?
Melez kalabilir diye düşünürken falza düşündüğünü ve Louis'in uyanmayacağını fark etti. O da en etkili yöntemi buldu. Hayır,yüzüne buzlu su dökmedi. Hayır, yatağının üstünde zıplamadı-Zıplayacak yatak olmaması da önemli bir faktördü.- Tanrım... Hayır, yüzünün her karışını öperek de uyandırmadı. O sevimli burnunu işaret ve orta parmağının arasına alıp,sıktı. Louis nefesi kesildiği için uyanınca kocaman açtığı gözlerini kapanacak kadar kısıp,'Ne sikim ?' Bakışını attı. Nerde olduklarını hatırlayınca ağzı 'o' şekli aldı.
"Burdan nasıl çıkacağız Harry ?"
Louis cılız bir sesle sordu. Sanırım biraz korkuyordu. Ses tonu normalin aksine oldukça alçak ve ürkekti. Belki de yakalanmaktan korkuyordu. Ama dün gece düşünürken-Louis'i izlerken- aklıma ufak bir plan gelmişti. Bana bakması için boğazımı temizleyip,konuşmaya başladım.
"Bak şimdi. Sen burdan çıkıp, bir şeyler alıyorsun. Sonra ben kabinlerden çıkıp, yan tarafta bekliyorum. Sen elindekileri denemek için buraya geliyorsun ve aniden çığlık atıyorsun. Dikkatleri dağılınca ben kaçıyorum ve sen ayağımı vurdum diyorsun. Sonra kapıda buluşup, eve gidiyoruz."
Louis biraz tereddüt etsede,en mantıklı yolun bu olduğunu fark edince kafasıyla onayladı. Kabinden çıkıp, eline bir pantolon alarak deneme bahanesiyle kabine yaklaştı. Dün ki sivilceli çocuk yerine göğüsleri kafasına değen bir kadın görevliydi.
Harry askıların orada bekliyordu. Louis göz ucuyla oraya bakıp, aniden tiz bir çığlık kopardı. İnanın bana o kadar tiz bir ses çıkardı ki, mağazadakiler bir 'kadının' öldüğünü veya doğum yaptığını düşündü. Bayan-göğüsleri-kafasına-değen ve kasiyer çocuk Louis'e koşunca,Harry mağazadan çıkıp son hız koşmaya başladı. Ayaklarını poposuna vura vura koşarken güvenlikten biri "Bayım burda koşmayınız." Diyince duraksadı. Zaten kapıya yakalşmıştı.
Louis ise ayağını vurduğunu ve ayağının aslında sakat olduğunu söyleyip,pantolonu bırakarak topallamaya başladı. Mağazadan çıkıp, kapıya gidince hiç beklemediği bir şeyle karşılaştı.
Hayır,Harry güvenlikler tarafından yakalınıp, hapse giderken "Beni bekle Louisss." Demedi. Hayır,Harry aniden sarışın bir sürtük Elena bulup,onu kıskandırmaya da çalışmadı. Tanrım hayır,Harry aniden sarhoş olup, kadının birini hamile bırakıp,"Louis lütfen beni affet." Diye kapıda da yatmadı.
Kapıdan çıktığında gördüğü şey kapıya bakan bir adet ela gözlü,rampa saçlı ve evet oldukça klişe bir şekilde deri ceketli Zayn(Bad Boy)Malik'ti. Harry'e bakmaya bile tenezzül etmeden koşup,Louis'e sarılarak döndürürken, Harry'e orta parmak çekmeyi ihmal etmedi. Yüzündeki sırıtma piçlik ve sahiplenme doluydu. Louis'in görmediği bir anda dudaklarını oynatarak fısıldadı.
"O benim melezim kıvırcık.Sadece benim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOALOUIS(l.s)
Hayran KurguSadece Louis bir koala melezi. (23!Harry 18!Louis/Fluff,Fluff,Fluff...) @İlk Koala melezi hikayesidir. Kapak:@Midinee