Y/N:Son bölümlere baktım da. Hiç birini beğenemedim. O yüzden bu bölüm biraz geç geldi.Ayrıca @Senemdyilmaz la One shot yazıyoruz. Smut one shot'ı ;)
~~
Harry notlarını düzenlemek için Zayn'den yardım istediği dakikaya, saniyeye ona bu fikri öneren beynine ve daha nicelerine saydırmakla meşguldü. Zayn nereden bulduğunu bilmediği bir gözlük takmış, yazdığı her cümleyi eleştiriyordu."Hah, virgülü unuttun."
Harry kafasını oturduğu masaya çarpmamak için kalemi sıktı. Aksi takdirde Zayn'in kafasını duvara sürterek kıvılcım çıkarabilirdi.
Oturduğu masada dikleşerek, kağıtlarını eliyle topladıktan sonra kalemine bir uç taktı. Açık kahve sandalye, beyaz minderler ve cam bir masa. Anlayacağınız gibi,klasik bir balkon seti.
"Zayn, senden imla dersi istemedim. Louis hakkında bilgi istedim."
"Profesör seni imladan dolayı geçirmeyince bana ağlama da."
"Ağlamam Zayn. Emin ol ağlamam. Sen bana şeyi söyle. Imm, gerçekten sinirlenince ne yapar ?"
Zayn düşünürmüş gibi parmağını çenesine dayadıktan sonra kırmızı fularını düzeltti.
"Bir keresinde bana gerçekten sinirlenince üzerime atlayıp beni ısırdı. Onun dışında başka bir şey bilmiyorum Bay Styles."
Harry gözlerini irice açıp, tek kaşını kaldırarak güldü. Zayn bu lanet şeyi çok ciddiye alıyordu.
"Soy adımı nerden biliyorsun ?"
"Kapıda yazıyordu. Evet sıradaki sorunuzu alabilirmiyim ?"
"Bu işten para ya da ün kazanmayacaksın biliyorsun değil mi ?"
Zayn gözlerini kocaman açıp, fularını attı.
"Bir saattir boşuna mı bu kıyafeti giyinip, sana bay diye hitap ediyorum ?"
Harry ona gerizekalıymış gibi baktıktan sonra konuştu.
"Imm,evet ?"
Zayn alaycı bir hah mırıldanarak, kalktı. Mutfaktan çıktığu an Harry'nin telefonu çalmaya başlamıştı. Hayır, arayan annesi değildi. Hayır, hamile bıraktığı eski sevgilisi de değildi. Tanrım hayır,operatör de değildi.
Arayan Niall-aşırı-ciddi-Horan'dı.
"Merhaba Niall."
"Esenlikler dilerim Harold. Umarım afiyettesinizdir."
Harry göz devirip, ayaklandı.
"Evet evet iyiyiz. Sen nasılsın ?"
"Bende iyiyim. Teşekkür ederim. Cehtinizin karşılığını alıyorsunuzdur umarım ?"
"Evet evet. Bir koala buldum. Şimdilik iyi gidiyoruz."
"Mesut oldum. Babatı nedir acep ?"
"Erkek. Beni biraz zorluyor ama çok sevimli."
"Sizi zorlamasında ki sebep nedir ? Çok mu alkı tavırlar sergiliyor ?"
"Hayır. Aslında fazla rahat. Bilemiyorum ama ona şimdiden alıştım."
"Sana avınç vermek isterdim fakat bu durumdan abin oldum."
"Mutlu olmana sevindim ama birilerine alışmak bana göre değil. Tesellilerini sonraya sakla. Lazım olacak gibi duruyor."
"Pekala."
Harry aslında onu özlediğini o an fark etti.
"Bugün yemeğe gelmek istermisin ? Hem onu görmüş olursun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOALOUIS(l.s)
FanfictionSadece Louis bir koala melezi. (23!Harry 18!Louis/Fluff,Fluff,Fluff...) @İlk Koala melezi hikayesidir. Kapak:@Midinee