Y/N:Ya bir açıklık getiriyim Niall meselesine. İngilizce konuşuyor ama araya Göktürkçe ve bazen Uygurca ya da Eski Türkçe kelimeler katıyor. Tezinin bir parçası da kültürle alakalı. O yüzden Türk kültürü hakkında bilgi sahibi.
~~Harry gözlerini devirip, geçmesi için Niall'a yer verdi.
"Ne dedi o ? Küfür felan mı etti ?"
Harry,ikisini takmayıp Harry'nin mutfağa geçmesini işaret etmesiyle oraya ilerleyen Niall'ın arkasından konuşan Zayn'e döndü.
"İyi akşamlar dedi gerizekalı."
Louis Zayn'in arkasından kafasını çıkarıp,-Niall'ın söylediklerini anlamayınca iyice korkup tam arkasına geçmişti.- Harry'e sorgular bir bakış attı.
"İngilizce bilmiyor mu ?"
"Biliyor Louis. Burda dedikodusunu yapacağınıza misafirin yanına gitmeye ne dersiniz ?"
Zayn epey merak etmiş olacak ki mutfağa koştu. Tabi onun arkasına saklanan koala da arkasından mal mal bakmak zorunda kaldı.
"Piç kurusu." Louis sinirlice konuştu.
"Şhh ağzını bozma. Niall duyarsa sana uzun bir terbiye konferansı çeker."
Louis umursamazca omuz silkti. "Gitsin 31 çeksin. Banane be."
"İletirim. Geliyor musun ?" Harry kararsızca mutfağa bakan koalanın yanına gitmek için iki adım atıp, elini yumuşakça koluna koydu.
"O iyi biri. Korkmana gerek yok." Louis kafasını nihayet ona çevirip, kirpiklerinin altından endişeli bir bakış attı.
"Pekâla geliyorum. Ama yanına ya da karşısına oturmam."
"Nasıl istersen bebeğim." Harry konuştuktan sonra yürümeye başladı. Kolunu sıkıca kavrayan bir el hissetsede sadece sırıttı. Korkak kedicik.
"Tekrardan hoşgeldin Niall." 6 kişilik masanın kapıya bakan tarafının solunda oturmuştu. Zayn yanında oturuyor ve ona bir şeyler anlatıp duruyordu.
"Hoşbuldum Harold. Beni arkadaşlarınızla tanıştırdığın için çok müteşekkir oldum. Zira beyefendi oldukça mülayimler."
Louis Harry'nin arkasından bir yerden ensesine fısıldadı-kulağına yetişemesi onun suçu değildi.-
"Ne diyor ?"
"Diyor ki;Zayn oldukça iyi huyluymuş ve sizinle tanıştığına da memnun olmuş."
Louis hafifçe Harry'nin arkasından çıkıp, ona tebessümle bakan sarışın adama baktı. Kötü biri gibi görünmüyordu. Gülümsedi.
"Hoşgeldin. Ben Louis."
"Memnun oldum efendim. Bana da Niall derler."
Harry geçip kapıya sırtı dönük olacak şekilde Niall'ın karşısında oturdu. Louis ise Zayn'in karşısındaydı.
"Sen arayı hiç bu kadar açmazdın Niall. Ne o ? Bir kız mı buldun ?"
Niall hafif bir kahkaha attı." Bu nüktedan kişiliğinin nükteleriyle benu oldukça güldürüyorsun Harold."
Harry gülümserken Louis Niall'a tuhaf tuhaf bakıyordu. Zayn ise telefonunu çıkarmış bir şeyler yapıyordu.
"Harry'nin nükteleri beni de oldukça güldürür." Odada ki tüm bakışlar bir anda Zayn'e döndü. Özellikle Louis ona birden masaya sıçmış gibi bakıyordu.
Zayn telefonu ikisine çevirip, gülümsedi. Translate.
Harry yerinden kalkıp, yemekleri ve sosları açtı. Niall başlangıç olarak ağzına bir Wanton* attıktan sonra konuştu.
"Harold yanlış anlama, aramızda ki ahbaplığın verdiği güvene dayanarak soruyorum. Beyefendiyle acaba nasıl tanıştınız ?"
"Orası biraz karışık dostum. Bayağı uğraşmam gerekti. Aslında bir süre önce markete giderken tesadüfen gördüm. Kapşonu tuhaf duruyordu bende takip ettim. Ormana girince anladım ve kasiyere bidaha ki gelişinde onu yakalaması için para verdim."
"Acaba ahbaplığınız ne kadar süreye dayanıyor ?"
Zayn tuhaf telafuzuyla ahbaplık diyince Louis kıkırdayıp, masanın altından Harry'e dirsek attı.
"Ne diye o kadar dikkat edersin ki kapşonuma."
"Aslında kıçından başlamıştım dikkat etmeye ama yüze gelince kaybettin."
"O yüzden mi beni öpmek için fırsat kolluyorsun ?"
Harry, elinde ki telefondan Niall'a cevap vermeye çalışan Zayn'e bir bakış atıp,Louis'e döndü.
"Yokluk işte ne yaparsın ? Elimdekiyle yetiniyorum."
"Elindeki mi ? Hah. Anca rüyanda."
Zayn ve Niall'ın susmasıyla ikisi de hiç bir şey olmamış gibi gülümsemeye başladı ama sonra olan oldu.
Hayır, Harry masanın altından Louis'in bacağını ellemeye başlamadı. Hayır, Louis'te Harry'nin bacağını ellemeye çalışmadı. Tanrım hayır, Niall'da kimsenin bacağını ellemedi. Zayn Pekin ördeğine dirsek atıp, Niall'ın üzerine döktü. Niall'ın ayağa fırlamasıyla ördek bu sefer yere düştü.
"Bu ne sakarlık be hey efendi. Senin gözlerin yok mu ?"
"Ne dedi ?" Zayn Harry'e sordu.
"Esmer fahişenin tekisin dedi." Louis Harry'den önce konuştu.
Zayn sorgusuz sualsiz Louis'e inanarak Niall'a bir yumruk çakınca Harry kahkaha atan Louis'e döndü.
"İyi bok yedin."
~~
*Çin mantısı.Erken bölüm attım. Hadi sevin beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOALOUIS(l.s)
FanfictionSadece Louis bir koala melezi. (23!Harry 18!Louis/Fluff,Fluff,Fluff...) @İlk Koala melezi hikayesidir. Kapak:@Midinee