Five

1.7K 190 175
                                    


"Burası bir alışveriş merkezi Louis." 

"Gerçekten mi ? Ben kilise sanmıştım." 

Aynı anda göz devirdik. Harry'nin ısrarlı "dışarı çıkmalıyız"larından sonra kendimi birden burda bulmuştum. Aslında alışverişi severdim ama pek yapma imkanım olmazdı. Genelde Zayn'le gelir, çabucak bir şeyler alır çıkardık. Bu kadar büyüğüne hiç gelmemiştim. Bilirsiniz, koalalar ve kulaklar. Yinede bozuntuya vermemeye karar verdim. Harry'nin beni sıradan bir koala gibi görmesini istemiyordum. Sadece normal bir insan gibi görünmek istiyordum. 

"Pekala planımız ne ?" 

Harry'ye dönüp, sordum. Bu kadar ışıltılı mağazadan gözlerimi çekmek zor olmuştu. Çok güzellerdi. 

"Bilmem. Alışveriş yapabiliriz, sinemaya gidebiliriz veya yemek yeriz ?" 

Düşününce hepsini istediğimi fark ettim. Ne yani çok mu açgözlüyüm. Bir kere ben çocukluk denen şeyi yaşamamıştım ve biraz şımartılmak istiyordum tamam mı ? Hıh.

"Hepsini istiyorum Harry ?" 

Harry bana tuhaf tuhaf bakmaya başladı. Dudak büzdüm ve sesimi çocuk gibi çıkartmaya başladım.

"Yütfeen Havvy yütfeen." 

Harry kafasını geri atıp, kahkaha atmaya başladı. Kahkaha gereğinden uzun sürünce koluna yumruk attım. Gözyaşlarını silip, doğruldu 

"Bu kadar komik olan şey ne Harry ? Söylede hep beraber gülelim." 

"Tamam Louis. Ne istersen yapacam ama lütfen bi daha dudaklarını öyle büzme." 

"O nedenmiş ?" 

"Öyle yapınca maymunun götüne benziyorsun çünkü." 

Koluna bir tane daha vurdum. Ben mi maymunun götüne benziyordum ? O zaman o da kurbağa bokuna benziyordu. 

"Ben maymunun götüne benziyorsam sende kurbağa bokuna benziyorsun gerizekalı. Bir kere ben çok sevimliyim." 

"Aksini iddia eden olmadı ki Lou." 

Bana iltifat etmesine sevindim ama çaktırmamaya çalışıp, mağazaya baktım.

"Sevimli olman ilkokul öğretmenim gibi konuştuğun gerçeğini değiştirmiyor malesef. Söylede hep beraber gülelim." 

Ona 'hııı sen çok biliyorsun' bakışımı atıp, beremi düzelttim. Artık alışveriş yapmak istiyordum. 

"Hadi gidelim. Daha bana buradaki bütün kıyafetleri alacaksın." 

Onu kolundan tutup, sürüklemeye çalıştım ama tabikide başaramadım. 

" Kımıldamadın bile,öküz." 

"Kurbağa bokuna noldu ?" 

"Kurbağa boklu öküz." 

~

"Kalça kısmı dar olmuş sanki." 

Harry'nin dediğiyle yumruk sıkmaya başladım. Giydiğim her pantolonda popomu eleştiriyordu. Bir beden büyük alsam 'popona oldu da bacağa geniş.' Ya da 'popo büyük olunca olmuyor tabi' diyordu.

"Bence gayet güzel efendim." 

Kaslı, mavi gözlü, 1.90 mağaza görevlisine gülümsedim demek isterdim ama malesef mağaza görevlisi 1.75,cılız, sivilceli bir ergendi. Hadi ama ilk tarif ettiğim adam neden mağaza görevlisi olsun ki ? Öyle tipi varsa gider manken olur. Biraz gerçekçi olalım. Yinede ona gülümseyip, teşekkür ettim.

KOALOUIS(l.s)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin