Nine

1.2K 146 74
                                    


Harry Louis'in arkasından bir süre daha baktıktan sonra, sürücü koltuğuna geçti. Kafasını sola çevirdi ve yan koltuğunda oturan Zayn'i gördü. Ona 'Burda ne sikim yapıyorsun ?' Bakışları atarken Zayn omuz silkti.

"Arkada oturamıyorum."

"Neden ? Arka koltuk bir taraflarına mı batıyor ?"

Kendi söylediğine gülümserken Louis hafifçe kıkırdadı ve Zayn göz devirdi. Harry nihayet arabayı çalıştırdı ve eve doğru sürmeye başladı. Yola doğru konsantre olmuşken ensesinde sıcak bir nefes ve bir cümle duyduğunda yerinden sıçradı.

"Ben sıkıldım."

Harry tekrar yola odaklanırken,Zayn Louis'e cevap verdi.

"Oraya gelmemi istermisin bebeğim ?"

Louis gözleri parlayarak kafasını aşşağı yukarı salladı. Harry tam ağzını açıp, hani arkada oturamıyordun diyecekken olan oldu.

Hayır, üstlerine bir araba gelmedi ve kaza yapmadılar. Hayır, araba aniden şarampolede yuvarlanmadı. Tanrım hayır, Louis ve Zayn aniden arka koltukta sevişmeye de başlamadılar. Zayn, arkaya gittiği an Louis ortadan geçerek kendini ön koltuğa attı. Harry dikiz aynasından Zayn'in şaşırmış bakışlarını görebiliyordu. Louis dönüp Harry'e gülümserken, Zayn'e bakmadan orta parmak kaldırdı.

"Bu neydi yani şimdi ?"

Louis tekrar ona dönmeden elini radyoya atıp, boğazını temizleyerek, bacak bacak üstüne attı.

"Bu beni bulmak için neden bu kadar geciktin ? Demekti."

Zayn uzun kirpiklerini şaşkın şaşkın kırpıştırdıktan sonra, elini ensesine atarak kaşıdı.

"Ehm. Bunu konuşarak da halledebilirdik ?"

Louis bu sefer ona dönerek,kendi koltuğunun arkasını tuttu. Harry göremesede gözlerinden alev çıkarmaya çalıştığını tahmin edebiliyordu.

"Sen git. Bu zamana kadar beni bulmak yerine konuştuğun o şahıs veya şahıslarla konuş. Louis kim ki zaten ? Louis it mi,kopuk mu,sapık mı,psikopat mı, tecavüzcü mü bilinmeyen bir adamlarla günlerce bırakılır zaten. Adam Louis'te ne deneyler yapıyor ?Acaba buna ilaç mı veriyor ?Bunu millete mi pazarlıyor ? Diyen var mı ? Yok. Zayn bey ancak üniversitede partilerde gezer, karı kız tavlar. Louis aklından bile geçmez. Ne o sustun. Cevap versene bana."

"A-ama Louis-"

"Bak bide bana cevap veriyor. Bak bak bide üste çıkmaya çalışıyor. O kadar yıllık arkadaşını adamın biriyle tek bırakıyor, sonra üste çıkmaya çalışıyor. Burda laf yarıştırmaya çalışıyor.Ama yemezler Zayn bey. Senin bu tavırların bana işlemez. Ben anladım. Sen artık beni arkadaşın olarak da görmüyorsun. Sen git üniversitedekilerle arkadaş ol."

Duran arabanın kapısını çarparak çıkan Louis, ardında neye uğradığını şaşıran, zavallı bir Zayn bırakmıştı. Harry yavaşça Zayn'e dönerken,Zayn mırıldandı.

"B-benim vizelerim vardı. O o gün öyle di-diyince ben iyi sanmıştım."

Harry yavaşça elini Zayn'in omzuna atıp,sıktı.

"Şhh. Hepsi geçecek kardeşim. Hepsini unutacaksın."

Beraber arabadan inerlerken artistlik yapan Louis'in unuttuğu bir şey vardı: Anahtarları yoktu. O yüzden kıçı dona dona kapıda onları bekliyordu. Acaba Zayn'e biraz sert mi çıkmıştı ? İçi pişmanlıkla burkuldu. Yok canım dedi kendi kendine O da beni merak etseydi.

Harry anahtarıyla kapıya doğru bir hamle yaparken,Louis Zayn'e bir bakış atıp,hıhlayarak kollarını birleştirdi. Ani hareketiyle önüne düşen perçemi de havalı bir şekilde üfleyerek, kıvırta kıvırta içeri girdi.

Zayn peşinden yürürken, aniden hızlanan Louis'in peşinden koştu.

"Louis beni dinler misin ?"

Üst kata çıkan Louis'e yetişmeye çalıştı. Louis kapıyı açıp, kapatmak için döndüğünde Zayn bir lütfen mırıldandı. Aldığı tek cevapsa suratına kapanan bir kapıydı.

KOALOUIS(l.s)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin