Seventeen

1K 96 23
                                    


"Ne ? Hayır. Ben meşgul bir bireyim, gelemem."

"Hadi ama. Eve gidip uyuyacaksın."

"Tabikide hayır. Ben şey yapacam." Niall elini ensesine koyup, kaşıyarak düşünmeye başladı.

"Ney yapacaksın ?"

"Şey işte."

"Ney ?"

"Kedime Çince öğreteceğim." Niall saçmalamamak için uğraşırken fazlaca saçmalayınca, Zayn bir anda kahkaha atmaya başladı. Aniden kahkahasını kesip, Niall'a korkutucu bir bakış atarken konuştu,

"Düş önüme, ormana gidiyoruz."

~~

"Evet o benzinlikteyiz Harold."

"2 dakika 17 saniye sonra ordayım."

Niall, Harry'e yeri söylediği için suçlu hissetsede o ormana gidemezdi. Ormanlardan ölümüne korkuyordu ve Harry bunu bildiği için onu arayarak, yerlerini söylerse onu kurtarabileceğini söylemişti. Şimdi sadece Zayn'i 2 dakika 13 saniye kadar oyalaması gerekiyordu.

"Niall. Deliğe mi düştün ?"

Kapıyı yumruklayarak bağıran Zayn'in sesi oldukça sabırsız geliyordu.

"Hayır."

"O zaman ne yapıyorsun orda ? Çık artık."

"Ee şey ben cırcır olmuşumda." Gözlerini kapatıp, utanma duygusunu bastırmaya çalışırken söyledi.

"Iyy. Tamam tamam, arabadayım ben. Sen işini hallet."

Niall kesilen ayak seslerinden sonra saatine baktı. 37 saniye. Ayağa kalkarak ellerini yıkadı.

Son 3 saniyeyi sayarken arabaya taraf baktı ve benzinliğe giren Harry'i gördü. Zayn arabada müzik dinleyerek saçma sapan hareketlerle dans ediyordu. Yinede fark etmesin diye arabasının önünden geçerken eğildi ve koşarak Harry'nin arabasına bindi.

"Selam Harold."

"Senin yokluğunu fark etmesi ne kadar sürer ?"

Niall Harry'nin oldukça ciddi yüz ifadesine, sıkıca tuttuğu direksiyona ve sıktığı çenesine bakarken onun bu kadar sinirlendiren şeyin ne olduğunu merak etmişti.

"Neden bu kadar sinirlisin ?"

Niall biraz çekinerek sorduktan sonra refleks olarak koltuğuna biraz sindi. Bu hareket genelde şiddet gören insanların yaptığı bir hareket olsada, Harry o an fark edemedi.

"Siktiğimin çocuğu. Beni dinlemedi bile inanabiliyormusun.Alttan almak için çaba gösterdim ve o bana yumruk attı."

Bu cümlelerden sonra elini saçından geçirip, direksiyona bir yumruk attı.

"Bir seni seviyorum dememi bile beklemedi Niall."

Niall itiraf etmesinin verdiği şaşkınlıkla sordu.

"Louis'i mi seviyorsun ?"

"Bunu anlamamışmıydın ? Sürekli öpmek için çaba gösteriyorum. Her şeyde sırf benimle diyaloğa girsin diye inatlaşıyorum. Sürekli rahatsız ediyorum. Yeterli değil mi ?"

"Alınma ama Harold. Genelde birini sevdiğinde ona iyi davranırsın, ilkokul çocukları gibi inatlaşmazsın. Bence sen saçını çek, silgi atarsa senden hoşlanıyordur."

"Ne yapabilirim. Ben de sevgimi böyle gösteriyorum."

" Louis'i ormana kaçırdığına göre, gösteremiyormuşsun." 

Harry omuz silkti.

"Ben gösteriyorum. Siz anlamıyorsunuz."

Niall cevap versede Harry'nin asla sevgisini göstermediğini kabul etmeyeceğini bildiği için arkasına yaslandı ve erkekler tuvaletinden çıkan Zayn'i, Harry'i dürterek işaret etti.

"Telefonu yok, beni arayamaz. Yola çıkması gerekiyor."

Çevreye bakmayı bitirmiş Zayn umudunu kesmiş, arabaya binmişti.

"Eğil."

Harry'nin komutuyla eğilirlerken Zayn arabayla önlerinden geçti.

"Umarım arabamı çarpmaz." Niall umutsuzca konuştu.

Zayn köşeyi dönünce, Harry içinden 3'e kadar sayıp, arabayı çalıştırdı.

"Gözden kaçırmayalım. Burası ormanın öteki tarafından giriyor ve ben bura hakkında hiç bir şey bilmiyorum."

Niall başını onaylarcasına salladı ve arabayı daha dikkatli izlemeye başladı.

~~

Louis o sinirle kendini evine attığında hemen yatağına atlayıp,uyumuştu.

Şimdi ise kalkmış, bulduğu bir paket bisküviyi kemirerek düşünüyordu. Harry denen piçten uzak durmak ona daha yararlı olacaktı. Ama bir yanı ondan intikam almak istiyordu. Son bisküvisini kemirirken aklına mükemmel bir plan geldi.

Hayır, planı Harry'i kendine aşık ederek intikam almak değildi. Hayır, onu kaçırıp, aylarca işkence etmek de değildi. Tanrım hayır, Harry'nin penisini keserek ona yedirmek de  değildi.

Oldukça ergence bir şekilde evine tuvalet kağıdı sarıp, yumurtaladıktan sonra arabasının lastiklerini patlatmak ve sonra da kendine ait bütün araştırma şeylerini çalarak tezini yazmasını engellemekti. Eh, Louis zorlasa bile ancak bu kadar sayko oluyordu.

Planın detaylarını hesaplamak için tuvalete gitti. En iyi orada düşünebiliyordu.

~~

"Niall uyan, geldik."

~~Aslında aklımda ki ağaç ev tam olarak böyle değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~
Aslında aklımda ki ağaç ev tam olarak böyle değil. Köprü felan yok ve rengi daha koyu. Bir de arka kısmında Zayn'in çıkabilmesi için basamaklar var.Ama internete ağaç ev yazınca 3 katlı havuzlu ağaç evler çıktığı için bununla idare edicez artık.

KOALOUIS(l.s)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin