Y/N: Valla Louisingotu başta olmak üzere 'Yb yaz' baskısı yapanlar olmasa ben bunu en erken 2 aya yazardım-sınavlarım başlıyor ve bitince kesin depresyona giricem.-
O yüzden kötüyse, devrik veya saçma cümleler varsa affedin çünkü bunu yazarken bir yandan Matematik çalışıyordum.
~~
Louis çalan kapı sesiyle irkilip, burnunu koluna sildikten sonra şaşkınca Zayn'e döndü. Zayn her zaman ki gibi soğukkanlı dursada onun da endişelendiğini hissedebiliyordu.
"Bu kim?"
"Niall olabilir. Benzinlikte ortadan kayboldu ama belki lastik izlerini takip ederek felan bulmuştur."
Zayn bir miktar tedirginlikle konuştu. Söylediğinin neredeyse imkansız olduğunu kendisi de biliyordu.
"Sen kapşonunu ört ve burada otur. Ben çık diyene kadar da çıkma."
Louis ağlarken biri tarafından görülmüş olmasını-O biri Zayn olsa bile-henüz sindiremediği için kafasını onaylarcasına sallayıp, kapşonunu çekti.
Zayn'in kapıya taraf gitmesiyle kafasını uzatarak kimin geldiğini görmeye çalışırken bir yandan gözlerini silip, kaşlarını eliyle düzeltti.
Zayn ona tepkisini ölçen bir bakış attıktan sonra kapıyı hafifçe araladı.
"Selam."
Gördükleri Niall'la ikisi de derin bir nefes almışlardı. Niall, Zayn'e gülümsedikten sonra Harry'nin son saniyede yaptığı saçma sapan planı uygulamaya sokmaya başladı.
"Ben mide ilacı bulabilmek için markete gitmiştim ama geldiğimde sen arabayla gidiyordun. Bende ordan bir araba kiraladım ve seni bulmak isterken araba çamura saplandı."
Niall söylediği yalanın inandırıcı olması için kirpiklerini sevimli sevimli kırpıştırdıktan sonra yanlarına gelen Louis'e gülümsedi. Ama Louis'in o şişmiş gözleriyle ona geri gülümsemeye çalışması pek fayda etmemişti.
"Araba biraz uzakta. Burayı bulmam da tesadüf üzeri oldu."
Zayn, arkasına dönüp, Louis'e bir bakış attı.
"İkimiz gidelim."
Bu karar Louis'in işine gelmişti. Zaten gidip biraz daha ağlamak istiyordu.
Zayn mutfak sandalyesinden montunu alıp, önden aşşağı inmiş Niall'ın peşine giderken Louis'in omzunu hafifçe sıktı.
"Ben dönene kadar toparla kendini. Benim koalam kimse için ağlamaz."
Louis burukça tebessüm edip, içeri girdi. Üzerindeki kapşonluyu çıkarıp, yatağa uzanarak gözlerini kapattı. Tam yorgana uzanıp, örtecekti ki kapı tekrar çaldı. Niall veya Zayn'in bir şey unuttuğunu düşünerek ağır hareketlerle yataktan kalktı.
Ama kapıyı açtığında gördüğü ona kararlı bakışlar atan Harry'le bir an donup, refleks olarak kapıyı yüzüne kapattı.
"Louis, aç şu kapıyı konuşacağız."
"Dinlemek istemiyorum. Git burdan." Louis içten içe onu dinlemek istesede kapıyı açmaya cesaret edemiyordu.
"Ama ben anlatmak istiyorum.Ve anlatacağım da. Amacım seni kullanmak veya başka bir şey değildi. Ergen kızlar gibi trip atıp, kaçmak yerine beni dinlesen bu durumda olmazdık. Şimdi beni dinleyecek misin?"
Louis kapıyı açmamanın fazla olduğunu düşündü. Boğazını temizleyip, kapıyı açtı ama Harry'nin içeri girmesine izin vermedi. Onun yerine düz tutmaya çalıştığı bakışlarını Harry'nin yüzüne dikip, konuştu.
"Ne söyleyeceksen burda söyle."
"İçeri geç-"
"Ya şimdi söyle yada git." Ona sımsıkı sarılıp,kokusunu içine çekmek isteyen kısmını bastırdı.
"Pekala. Lafı dolandırmayacağım. Ben seni se-"
"Orman bekçisi geliyoooor." Harry'nin cümlesi Niall'ın attığı çığlıkla kesilmişti.
Louis Harry'den gelecek cümlenin beklentisinden sıyrılıp,aceleyle içeri girmeye çalıştı. Kapşonlusunu içeride bırakmıştı.İçeri girme çabası Harry'nin kolunu tutmasıyla sonuçlanamamıştı.
"Hayır izin vermiyorum."
"Harry kapşonlum iç-"
"Hazırlamak için sabahtan beri beynimi siktiğim konuşmayı yapıp, seni seviyorum dedikten sonra seni öpmeden hiç bir klişe aramıza giremez. Sikmişim orman bekçisini iki dakika beklesin."
Louis gülümsemesini gizlemeye uğraşmadan konuştu,"Anladık tamam beni seviyorsun. Bırakta artık şu kapşonluyu alayım."
"Öpücüğüm ve bende seni seviyorum türü cümlelerim nerde?"
Bekçi artık net bir şekilde görünüyordu. Zamanları kalmamıştı.
"Harry gir şuraya. Sonra."
Louis, Harry'nin homurdanmalarını ve dudak büzmesini görmezden gelerek onu içeri çekip, kapıyı kapatarak küçük cama koştu. Niall ve Zayn bekçiyle konuşuyorlardı ama sesleri duyamıyordu. Belki sesleri duyabilirim diyerek camı açmaya karar verdi. Fakat elini kaldırdığı an ona fazlaca yaslanan Harry'i hissetti.
"Hazır Niall ve Zayn de yokken, bana yatak odanı göstersen mi acaba?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOALOUIS(l.s)
FanfictionSadece Louis bir koala melezi. (23!Harry 18!Louis/Fluff,Fluff,Fluff...) @İlk Koala melezi hikayesidir. Kapak:@Midinee