14. Bölüm

3.4K 121 8
                                    

Rüzgar

Gözlerimi açmaya çalışsamda bağlı oldukları için pek de kolay olmadı. Konuşmak istedim ama ağzımdaki banttan dolayı onu da pek yapabildiğim söylenemez. Toprak'ın uyanıp beni yanında göremediğinde ne kadar korktuğunu tahmin edebiliyorum. Kaç saattir buradayım ve kim beni neden kaçırsın ki diye düşünürken sert bir şekilde çarpan kapıyla bana doğru yaklaşan ayak seslerini dinledim.
Gözlerimi açtı ve ağzımdaki bandıda çıkardı. Ortamın ışığına gözlerimi alıştırmalaya çalışırken suratıma çarpan yumrukla geriye doğru savruldum.
》Sen kimsin !》
》Bir dost 》
》Dostlar ne zamandan beri kavga ediyor ve birbirlerini kaçırıyorlar 》
》Orası seni ilgilendirmez, senden istenilen Topraktan uzak durman 》
》Ahh demek sorun Toprak 》
》Ondan uzak dur ve bizde seni serbest bırakalım 》
》Uzak durmazsam ?》
》Ölürsün》
》Öldür o zaman 》

Toprak

Okuduklarımı anlamaya çalıştım ama ne aklım ne de beynim babamın Rüzgar'ı kaçırmış olma ihtimalini düşünmek istemiyor. Rüzgar'ın nasıl olduğunu deli gibi merak ediyorum. Babamın adam öldürebilecek kadar gözünün dönmüş olması gerçekten çok korkunç. Babam karıncaya bile zarar vermeyen bir insan olarak kalkıp bir adamı kaçıracak ve öldürecek miydi. Bunu birisi söylese ona kahkahalarla gülerdim. Ama eve polislerle gelip beni almak isteyip de alamaması çok makul bir sebep gibi görünüyor. Eve gitsem serbest bırakır mı acaba ? Ya bırakmazsa ve onu öldürürse ? Offf cidden kafayı yemek üzereyim. Ama ilk önce sakin olmalıyım. Napabilirim ?
Hakan'ı arayabilirim. Evet evet en iyisi ona haber vermek.
Telefonumdan numarasını bulunca arama tuşuna bastım ve telefonu kulağıma götürdüm.
》Alo ? Hakan ?》
》Evet ?》
》Babam sanırım Rüzgar'ı kaçırdı 》
》Nee !!》
》Evet 》
》Rüzgar'ın evinde misin ?》
》Evet 》
》Tamam bekle beni ve sakin ol bulucaz onu 》

Bekir KAYMER

Toprak'ı güzel yolla eve götüremediğim için mecburen beni diğer yollara itti ve Rüzgar'ı kaçırmak zorunda kaldım. Ona zarar vereceğimden değil ama onunla sevgili olmamaları gerekiyor. Daha fazla bir birbirlerine bağlanmadan bunu engellemeliyim. Rüzgar'ı kaçırttığım adamlar şuan onu biraz korkutmak için depoda hırpalıyorlar. 5 saat geçmesine rağmen hala Topraktan ses seda çıkmadı. Umarım fazla sessiz kalmaz.

Depoya geldiğimde 6. saatin içine girdik ama hala ses seda yok. Rüzgar'ın bulunduğu yere geldim ve kapıyı açıp içeri girdim.
》Rüzgar beylerde buradaymış !》
》Zaten burada olduğumu biliyorsun pislik herif !》
》Her neyse.. Kızımdan uzak duracağını sana iletmişlerdir zaten tekrar etmeme gerek var mı ?》
》Uzak duracağımı kim söyledi ki ?》
》Fazla dik başlı olmak senin iyiliğine olmaz 》
》Öldür o halde !!》
》Sen kendin kaşındın yakışıklı çocuk 》

İleride masanın yanında duran iki adama seslendim.

》Temizleyin şunu 》
》Emredersiniz 》

Toprak

Hakan'ı aramamın üzerinden 15 dakika sonra kapı çaldı. Yavaşça oturduğum yerden kalktım ve kapıya ilerledim. Aynı yavaş hareketlerle kapının kolunu indirdim ve kapıyı kendime doğru çektim. Aralıktan içeri giren Hakan'a baktığımda yüzü endişeli görünüyordu.
Birşeyler mırıldandı ama ne dediğini anlayamadım. Bir anda oda karardı ve gözlerimi kırpıştırmama rağmen hiç birşey göremedim. Daha sonra yüzüme gelen ıslaklıkla sımsıkı yumduğum gözlerimi yavaşça açtım.
》Bilincini kaybettin. Şuan da nasıl hissediyorsun?》
》Bomboş 》
》Bak Toprak seni çok iyi anlıyorum ama şuan da Rüzgar'ı bulmalıyız. Her geçen dakika aleyhimize işliyor 》
》Haklısın ama nasıl bulacağız ?》
》Kimin kaçırdığını düşünüyorsun? 》
》Babamın 》
》Ama baban..》
》Biliyorum babam çok rahattı ama daha sonra her ne olduysa birdenbire değişti》
》Peki.. O zaman babana ulaşmalısın 》
》Telefonları açacağını zannetmiyorum ama denemeye değer 》

Babamın Doktoru  [ TAMAMLANDI ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin