Multi; Son kısımdaki Uçurum Kenarı
Rüzgar mutfağa girince derin bir nefes aldım ve sesli bir şekilde dışarı bıraktım.
Hafif gülümsemesiyle yanıma geldi ve belimden hafifçe tuttu ve beni masaya doğru çekti.
》 Hadi kahvaltı yapalım. O güzel ellerinle hazırladıklarını yemek için sabırsızlanıyorum.
Yavaşca kulağına doğru eğildim ve
》 Teşekkür ederim.
tabiki bunu fısıldayarak söyledim ve cevap vermesini beklemeden sandalyeyi çekip oturdum.
》Hocam size ne dememi istersiniz ? Enişte mi yoksa hocam mı ?
》Canın nasıl istiyorsa öyle Yağmur
》Peki Enişteee !!
》Kahvaltınızı yemeye başlasanız diyorum hani !
》Sende ne soğuksun be Toprak.
Kaç senelik arkadaşım olacak hala utandığımı anlayamıyor. Ben sana okula gidince göstereceğim Yağmur Hanım !
》Afiyet olsun.Kahvaltıyı da Yağmur'un sorularıyla tamamladıktan sonra taksiye binip eve gittim. Duş alıp üzerimi değiştirdim ve evden çıkıp okulun olduğu tarafa doğru yürümeye başladım. Tam girişe gelmiştim ki Rüzgar'ı daha önce hastanenin bahçesinde öpüştüğü kızla konuşurken gördüm. Bir hışımla yanlarından geçtim ve okula girdim.
Rüzgar'ın beni geçerken görmüş olma ihtimaline karşı kendimi hemen tuvalete attım.
Ağlamamam gerekiyordu ! Ağlamayacağım ! Belki de saplantılı bir eski sevgilisi falandır. Yada senden sonra ilk fırsatta altına aldığı sürtüklerinden biri ! İç sesler genelde insanlara tavsiyeler verir sen ne kadar kötüsün iç ses ! Gerçekler acıtır tatlım, alışsan iyi olur bunlara ! Hem Rüzgar daha önce de konuşuyordu o kadınla, bir de öpüştü ! Lanet olsun Rüzgar ! Umarım beni aldatmıyorsundur. Ne olur aldatmıyor ol Ne olur !İlk ders Rüzgar'ın dersi olduğu için en arka sıraya oturdum ve kulaklığımı takıp dışarıya baktım.
Konuşan bir kaç kişi susunca Rüzgar'ın derse girdiğini anladım. Şöyle bir göz attığımda bana doğru baktığını gördüm. Elinde telefonu vardı ve bir şeylere tıklayıp masanın üzerine bıraktı. Tam o sırada telefonum titredi ve kilidini açıp gelen mesaja tıkladım.
Sevgilim ;
Neden bana bakmıyorsun da dışarısını seyrediyorsun ?Bir de utanmadan soruyor beyefendi !! Aptal herif !!
Sevgilim ;
5 ay önce öpüştüğün ve az önce kapının orda konuştuğun orospu anlatsın sana ne olduğunu!!Hiç düşünmeden mesajı gönderdim. Aman Allahım !! Orospu mu demiştim ben az önce ! Of rezil oldum.
Rüzgara baktığımda pis pis gülüyordu. Bana bakarak birşeyler yazdı ve telefonunu masaya geri bıraktı.
Sevgilim ;
Sen küfür mü ettin az önce :D Kıskanç sevgilim benim :-*Al işte bir de kalkmış gülüyor bana ! Geri zekalı !
Sevgilim ;
Ne işin vardı o kadınla ! (orospuyla)Sevgilim ;
Daha sonra konuşsak LYS hakkında konuşmak istiyorum bugün okulun son günü..Mesajına cevap vermedim ve telefonu sıraya bıraktım. Oda kalkıp tek tek sınavlarımızın nasıl geçtiğini sordu.
Bana geldiğinde yapmacık bir şekilde iyi geçtiğini ve daha fazla konuşmak istemediğimi söyledim.
Bugün dediği gibi okulun bizim için son günü. Aslında karneleri aldık ama 12. Sınıflar tercih yapacakları için öğretmenlerle konuşup biraz dertleşmenin iyi geleceğini düşündüğü için hepimizi okula çağırmıştı okulun müdürü.
Bizim işimizde bittiği için sınıfı yavaşça boşalttık. Rüzgar'ın arkamdan geldiğini bildiğim için adımlarımı daha büyük attım ve kendimi hemen okulun dışına attım. Yoldan geçen taksiyi durdurdum. Tam binmek için hamle yapmışken kolumdan sertçe geri doğru çekildim. Tabiki bu kişi Rüzgardı.
》Ne var Hocam !
》Birincisi bana Hocam diye hitap etmeyeceğini sana bin kere söyledim ! Ve ikincisi sana olanları başından anlatacağım ve sende beni dinleyeceksin !
》Siz bana bağıramazsınız ve şuan kolumu hissetmiyorum.
Acı dolu bir sesle söylediğim için hemen kolumu bıraktı.
》Özür dilerim. Sadece beni anlamanı istiyorum.
》Sakin olduğunda anlatırsın. Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babamın Doktoru [ TAMAMLANDI ]
Romance■TÜM HAKLARI SAKLIDIR■ Toprak KAYMER 19 yaşında Kumral,Yeşil Gözlü,1.75 boyunda. Annesini doğumunda kaybetmiş ve bu yaşına kadar da hep babasıyla yaşamış olan, Lise 4 de okuyan, ve genelde kavgacı olan bir genç kız. Babasının kalp krizi geçirmesiy...