Rozdział 29

2K 110 4
                                    

Po śniadaniu postanowiliśmy poleniuchować , ostatnio byliśmy zajęci i nie mieliśmy czasu by pobyć ze sobą . Wiem pewnie niektórzy powiedzą " A nie mówiłem ?" ale przyzwyczaiłam się do tego co mam ... Zaprzyjaźniłam się z Chris i Jong Hyunem . Zwariowany z nas się zrobił zespół .

- O czym myślisz ? - zapytał Gi bawiąc się moimi włosami do których miał świetny dostęp z racji tego że moja głowa leżała na jego kolanach .

- O niczym szczególnym ... - spojrzał na mnie podejrzliwie lecz z uśmiechem na ustach - Po prost doszłam do wniosku że tak ogólnie to zwariowana jest nasza paczka ...

- Yhym ... A propo naszej paczki nie uwierzysz czego sie dowiedziałem... Jong Hyun kręci z Chris - powiedział poruszając dziwnie brwiami

- Przestań bo wyglądasz jak pedofil ...

- Ale tylko twój pedofil ...

- Dobra to dziwnie brzmiało .
A tak właściwie wiedziałam ze coś z tego wyjdzie . Ale ty twierdziłeś że mam zwidy kiedy mówiłam że Jong patrzy maślany wzrokiem na Chris ... Mogłam się z tobą założyć byłabym bogata ...

- Ej... Bo się obraże ...

- Oj tylko myślę na głos ... - powiedziałam przyciagajac jego głowę do pocałunku . Złożyłam delikatnego całusa na jego ustach , a on się na to uśmiechnął i wiedziałam że już co udobruchałam .

- Ale skarbie ty jesteś bogata ... I nie zapominaj jesteś moja żona , więc co moje to i twoje... - powiedział jednocześnie całujac mnie .

- A co moje to nie ruszaj ... - powiedziałam . Na co mój mąż zrobił oburzoną mine - Źartuje ... - śmiałam się z niego i przytuliłam sie do jego brzucha ... Jak ja kocham mu dokuczać i te jego reakcje ...

Princess HourOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz