Rozdział 30

2.1K 110 13
                                    

Dziś znowu Gi gdzieś wybył ... No ja nie rozumiem codziennie do tygodnia nie ma czasu . W dodatku Chris widziała go z jakąś kobietą na mieście . Czy on mnie zdradza ? Moje rozmyślania przerwał dzwonek telefonu.

- Część dziadku .

- Jak się ma moja ulubiona wnuczka ?

- Chyba jedyna wnuczka .

- Oj tam ... Powiedz mi jak tam moje pra wnuki ...

- Dziadku ... Jeszcze nie dawno wzięłam ślub a ty już o wnukach ...

- Kiedy ja byłem w waszym wieku...

- Nie zaczynaj ... proszę Cię ...

- No dobrze ... wybacz nagle spotkanie . Muszę kończyć ale pamiętaj zadbaj by niebawem się pojawiły ....

- Tak tak - rozłączyłam się . Żeby były wnuki trzeba najpierw spędzać czas z mężem ...

* Gi Kwang pov*
Dobra teraz tylko sprawdzić rezerwację . Mam tylko nadzieję że Lotte nie przyjdzie nic głupiego do głowy . Cały tydzień szykuje dla niej niespodziankę . Nawet poprosiłem przyjaciółkę mojej kuzynki o pomoc . I nie to nie tak że chce zdradzić żonę nie . Po prostu to praca tej dziewczyny , a tak poza tym ona szybciej poleciałaby na moją kobietę niż na mnie , jeśli wiecie co mam na myśli .

Pomyślałem że zaczęliśmy wszystko od końca i chce trochę nadrobić to co omineliśmy w naszym związku. Mam nadzieję że się jej spodoba .

.................

Mam pomysł na serię Księżniczki  m.in. Mała syrenka , Kopciuszek ,Śpiąca królewna , Królewna śnieżka i Piękna i Bestia . Byłyby to współczesne historie  (inspirowane bajkami) .

Czytalibyście coś takiego?

Za czy przeciw ?

Princess HourOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz