Oglądałam właśnie mój serial zmęczona po całym dniu pracy , kiedy do pomieszczenia wszedł Gi .
- Część skarbie - pocałował mnie w policzek, ale dalej stał w tym samym miejscu .
- Zasłaniasz mi serial - powiedziałam wkurzona . Nie dość że znika całymi dniami z jakąś lalunią to jeszcze ma czelność przeszkadzać mi w odpoczynku .
- Wstawaj . Wychodzimy .- powiedział stanowczo na co chciałam roześmiać sie mu w twarz .- Co się smiejesz ? Ubierz sukienkę i idziemy .
- Gdzie niby mamy iść ?
- Niespodzianka . Chcesz się dowiedzieć to ubieraj się szybko - ciekawość była silniejsza niż złość więc byłam gotowa w 15 minut .
Zaprowadził mnie do jakiejś drogiej restauracji.Tam znaleźliśmy się w oddzielnej sali wypełnionej kwiatami i świecami .
- Po co tu jesteśmy ? - spytałam zdezorientowana . To on mnie zdradza czy nie ?
- Porozmawiamy potem ... najpierw kolacja - posadził mnie na krześle . Jedliśmy w ciszy aż do deseru .
- Mów że coś wreszcie bo nie wytrzymam - zdenerwowałam się ile można owijać w bawełnę - Po prostu powiedz że się zakochałeś i chcesz zakończyć nasze małżeństwo!
- Co ? - zapytał zdziwiony - Tak zakochałem się ... - w tym momencie poczułam że ból rozsądną mi serce . Czy ja go kocham ? Chciałam wstać i uciec stąd jak najszybciej ale złapał mnie za rękę - daj mi dokończyć . Zakochałem się w tobie ... Nie czekaj źle ... Kocham Cię od wielu lat a teraz zakochałem się od nowa ... Dlatego chciałem nadrobić to czego nie mieliśmy wcześniej . - poczułam łzy w oczach - Wyjdziesz za mnie , Mała ?- Nie potrafiłam nic powiedzieć tylko przytaknełam niemo . Po chwili znajdowałam się w jego ramionach .
- To kim była ta kobieta z która widziała Cię Chris ?
- Ona to menadżer restauracji. Pomogła mi to zorganizować . Aish ... ty gluptasie . Kocham Cię .
- Kocham Cię - odpowiedziałam , a po chwili zobaczyłam nasze usta w pocałunku .
CZYTASZ
Princess Hour
RomanceWyobraźcie sobie, że jesteście adoptowane. Wiecie o tym, ale nie macie nic przeciwko. Macie przyjaciół, rodzinę. Aż pewnego dnia odnajduje was dziadek, szef wielkiej firmy w dodatku z rodziny królewskiej. Co czeka zwykłą dziewczynę która z...