Rozdział 33

2.2K 95 5
                                    

*kilka miesięcy później *
W koncu nadszedł ten dzień . Chris od samego rana lata z moimi miejsca na miejsce .

- Chris wszystko jest na swoim miejscu oprócz Ciebie . -mówię rozbawiona

- Ale jeśli ...

- Nie ma ale ... - Nie wytrzymałam i wybuchłam śmiechem

- Mam ci wspomnieć jak ty się zachowywałaś w dzień własnego ślubu ...

- Oj ... Dlatego wiem że nie ma co się obawiać ... Chodź już bo tylko ty nie będziesz gotowa . A to ty jesteś główną atrakcją

- Ta ta ... Dlatego się stresuje

Potem poprawiłyśmy makijaż i fryzury . Między czasie odganiałam mężczyzn i odmawiałam alkoholu . Wszyscy się zdziwiło czemu ale miałam wymówki .

Całe szczęście ceremonia odbyła się bez problemów . Potem złożyliśmy życzenia parze młodej i po północy wszyscy zebrali się by obejrzeć fajerwerki.

- Pamiętasz nasze wesele ? - spytał mój mąż obejmując mnie w pasie .

- Nie ... Mam amnezje i nic Noe pamietam od wczorajszego dnia wstecz - powiedziałam sarkastycznie .

- To ja ci z chęcią przypomnę ... - powiedział całujac mnie w usta . - Moja mała Lotte ...

- Yhym ...

- A nie mówiłem ?

- Co ?

- Bal na którym poznaś Jong Hyuna ... Ostrzegałem że będę miał ostatnie słowo w tej sprawie ...

- Nie szalej tak bo mi nie dobrze ...

- Co? Jesteś chora ?

- Nie do końca ...

- Czyli znaczy że nie w pełni zdrowa ?

- Nooo...

- Powiedz wreszcie o co chodzi bo się martwię ...

- Jestem w ciąży ... - mówię i patrzę na niego . Chyba nie był to dobry sposób przekazania tej informacji bo zaczął wariować i oznajmił wszystkim gościom weselnym że zostanie ojcem . Pff... wariat ... Ale mój .

- Kocham Cię - powiedział kiedy w końcu już się uspokoił

- Ja Ciebie też kocham - odpowiedziałam .

*****
Został ostatni rozdział i koniec . Nie planuje drugiej części , na razie , ale potem kto wie ?

Zapraszam na Krolewne Ścieżkę i ONE OF A KIND .

Serie Księżniczki mam zamiar zacząć na wakacjach i regularnie jak najczęściej dodawać w pierwszej części w 1 rozdziale poznaliscie bohaterów męskich kolejnych części .

Zapraszam serdecznie do oceniania i komentowania , a kto wie może coś co zasugerujecie pojawi się w historii .

Princess HourOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz