Odlet do Anglie

295 11 1
                                    

   ''Ano mami budu v pořádku. Ahoj.'' Takhle jsem ukončila poslední telefoní rozhovor se svou mamkou. Pardon zapomněla jsem se představit. Jmenuji se Alena. Je mi 20 let a odjíždím do Anglie, abych se stala služebnou. Ještě nevím ke komu mě pošlou, ale práci mám a to je hlavní. Do Anglie jsem se chtěla vždycky podívat, ale kvůli finančním potížím to nebylo možné. Ale teď se mi můj sen splnil. Na sobě jsem měla takové to pracovní oblečení (viz. obrázek nahoře).

   Když jsem nastoupila do letadla, udělalo se mi trochu nevolno. Bylo to kvůli tomu, že jsem letadlem nikdy neletěla. Let ovšem dopadl bez problémů. Když jsem stála na pevné zemi, bylo mi najednou zase fajn. 

   Přišla jsem za vedoucím, ten mi jen dal klíče od toho domu kam mám jít. Ani mi neřekl ke komu vlastně jdu. Byla jsem trochu nervózní, ale jen do té doby, dokud jsem nepřišla dovnitř. Byl tam obrovský nepořádek a právě v tento moment se tu konala nějaká párty.

   Vyšla jsem ven a zkusila zazvonit. Otevřel mi vysoký muž a zeptal se mě jestli jdu na večírek. Zakroutila jsem hlavou jakože ne a odpověděla že jsem tu pracovně. Řekl: ''Zavolám majitele tohoto domu. Vydržte prosím chviličku.'' Ten chlap co stál ve dveřích byl hezký a trochu mě zklamalo, že to není majitel domu. Po chvíli přišel ten chlap znovu, ale už vedl dalšího. ''Nemohl jsem najít ty ostatní, tak alespoň vedu tady jednoho'' řekl. Ten druhý mu poděkoval a přišel ke mně blíž. Asi aby si mě prohlédl. Já jsem tam stála jen s otevřenou pusou. Byl to totiž...

Omlouvám se za případné chyby a doufám že se vám 1. část líbila. Jo ještě, já vím  jsem hrozná, že jsem to ukončila v napínavém momentu :D Tak zatím pa ;)

Práce snůKde žijí příběhy. Začni objevovat