Stál tam ten nejvíce top člověk, teda hned po One Direction...
,,Zayne!'', moje pocity se nedají popsat. Štěstí, radost, já opravdu nevím, jediné co vím je, že Zayn je ten nejhezčí kluk s nejkrásnějšíma očima. Pokud nepočítám Nialla.
,,Překvápko!'', vyhrkli kluci najednou.
,,Pojď sem.'', Zayn rozevřel náruč a já se v ní hned schovala.
,,Ni mi říkal, že jsi krásná, ale já nevěděl, že jsi tak moc nádherná.'', žašeptal mi Zayn do ucha.
Niall to bohužel slyšel: ,,Hej to je moje holka! Nebal mi jí!'', oba se zasmáli. Líbí se mi jejich bezstarostnost a přátelství.
,,No tak kámo, však víš, že ti jí nepřeberu úplně, ale budeme se o ní muset dělit.'', fakt úžasný (obrovská dávka ironie ve vnitřním hlase). Nialle ještě kývni a já tě na místě zastřelím.
,,To se teda pleteš! Ona chce jenom mě, že jo?'', z jeho očí koukaly obrovské dva otazníky.
,,No... já chtěla vždycky chodit se Zaynem...'', Niallovy oči byli k nezaplacení, strach smíšený s ostatními pocity, které nedokáži popsat, radši jsem toho hned nechala. ,,Ale od té doby co znám Nialla nechci chodit s nikým jiným.'', usmála jsem se na něj. A jemu se viditelně ulevilo.
,,Žárlivko!'', vykřiknul najednou Louis. Všichni jsme se začali hlasitě smát. Niall se s Louisem začal prát jako holky (víte co myslím, takový to jak se mlátí jenom rukama).
,,Vůbec jste se nezměnili. A to mě velice těší. Kluci ani nevíte, jak moc se mi stejskalo!'', nejdřív Zayna objal Harry a hned na to Louis nezapomněl zakřičet: ,,Skupinový objetí!'', tak se přidali všichni. Stála jsem opodál. Přišlo mi to krajně nevhodné se k nim přidat. A aby toho nebylo málo, bylo to pro mě trošku trapné, takhle tam stát, ale nechala jsem je být.
Nakonec se od sebe odlepili. Niall si to hned namířil ke mně, jako by chtěl naznačit, že jsem jen a jen jeho. A taky, že jsem! Dala jsem mu malou pusinku na tvář a on mně na čelo.
,,Ó, vy jste spolu tak sladký. Asi budu blinkat duhu.'', rýpal do nás dvou Liam a to je divné, protože právě on skoro nikdy nemluví...
Musela jsem vypadat jako pako, protože jsem na něj chvíli koukala, jako na blázna. Teď by bylo dobré zopakovat slova Markéty, když uviděla Louise. Ale já jsem radši nic neřekla, bylo by to opravdu zvláštní...
,,Nechtěla bys jet se mnou?'', prolomil to trapné ticho Zayn. Podívala jsem se na Nialla tázavým pohledem. Kývnul na mě.
,,Jupííí!'', zakřičela jsem. Měla jsem takovou radost...
Zayn mi nabídl rámě a já se do něj zavěsila. Nemohla jsem si však odpustit rýpnutí: ,,Nějaký gentleman tady...'', začali jsme se hrozně smát.
Se Zaynem jsme nastoupili do limuzíny. Když jsme odjížděli, zamávala jsem klukům a Niallovi poslala vzdušný polibek.
,,Proč si chtěla být služka?'', zeptal se najednou Zayn.
,,No, já vlastně ani nevím, ale jsem ráda, že jsem se tak rozhodla. Kdybych dělala něco jiného, tak bych nepotkala Nialla, kluky a tebe... Jsem ráda za svoje rozhodnutí... Nikdy bych ho nechtěla změnit...'', usmála jsem se na něj.
,,Miluješ ho?'', podíval se na mě.
,,Myslím, že ano. Teď záleží jen na tom, jestli on miluje mě... Proč se ptáš?'', opětovala jsem mu pohled, ale on se podíval do země. Neodpovídal. To mě vytočilo: ,,Maliku, proč se ptáš?!''.
,,Víš, ty jsi docela pěkné děvče... No, a kdybys náhodou chtěla, třeba jen na chvíli, od Nialla pryč, tak bych ti mohl poskytnout střechu nad hlavou.'', chvíli mi trvalo, než mi došel smysl jeho slov: ,,Co?!'', zareagovala jsem hned po tom, co mi to docvaklo.
Omluvám se, že dlouho nevyšla část, ale mě to prostě vůbec nebavilo... Jinak, jsem jediná, komu se líbí Zayn?
ČTEŠ
Práce snů
FanficJak by se vám líbilo odjet do Anglie a stát se služkou? Právě toto se splnilo 20-ti leté dívce jménem Alena. Myslíte že se jí u jejích nových (mladých) ''pánů'' bude líbit, nebo se pokusí zbavit své práce? Jestli vás to zajímá, tak si přečtěte tuto...