Home

55 4 1
                                    

Nakonec jsme odešli na hotel, já lehla do postele a usla...

   ,,Vstávej! Nemůžeš spát až do odpoledne!'' budil mě se smíchem Zayn.
   ,,Tak to si jenom myslíš,'' otočila jsem se na bok a snažila se znovu usnout, ale on mi v tom neustále bránil, protože něco žvatlal.
(po dlouhém přemlouvání)
   ,,Tak já vstanu, no... Jsi spokojenej?'' zabručela jsem.
   ,,Naprosto,'' usmál se.
   ,,A co budeme dělat?'' zeptala jsem se ho, když jsem vstala z postele.
   ,,Budeme nakupovat,'' řekl to s takovou radostí, že jsem si ho musela prohlédnout, jestli není převlečená holka.
...
   V obchodech jsme strávili asi čtyři hodiny, protože mi Zayn chtěl koupit snad všechno, co tam bylo (i kdyby mi to bylo malý!). Z posledního obchodu jsem ho musela doslova odtáhnout, jinak bychom ho celý vykoupili... Na hotel jsme odcházeli se šesti taštkami a třemi krabicemi...
   ,,Opravdu jsme toho museli koupit tolik, nestačila by desetina z toho všeho?'' zeptala jsem se ho v autě, protože jsem stále nepochopila jeho nakupovací horečku.
   ,,Ano, jinak by jsi neměla žádné oblečení...''
   ,,A co to všechno, co mám v kufru? To je podle tebe co?''
   ,,Hadry. Nechápu, jak to můžeš nosit,'' podíval se na mě s naprosto vážným výrazem. Já jsem se na něj taky podívala, ale s výrazem, který měl představovat něco jako: to myslíš vážně.
   Dál už jsem to nechala být, s ním nemá cenu se hádat, protože on stejně vždycky vyhraje...
...
   Když jsme přijeli k mamce, nikdo nebyl doma. Bylo to divné... Mamka by dneska neměla být v práci, ale možná jela nakupovat, nebo jela do té práce, protože si myslela, že nepřijedu; takové myšlenky se mi honily hlavou, ale pravda byla ta, že jsem jim moc nevěřila a o mamku jsem se dost bála.
   Přijela asi o půl hodiny později a já se prostě musela zeptat ,,Ahoj mami, kde jsi byla? My už tady na tebe čekáme hrozně dlouho. Bála jsem se o tebe...'' a pak jsem si ještě vzpomněla ,,A ještě ti musím představit mého kamaráda; Mami, to je Zayn. Zayne, tohle je moje mamka,'' podali si ruce a mamka mu řekla, ať jí říká mami, že jí to bude vyhovovat. Pak nás pozvala dál (ano nemám klíče, protože bych je v Anglii ztratila XD ).
   ,,Dáte si čaj? Nebo kávu?'' vyhrkla na nás, když nám oznámila, že se můžeme posadit.
   ,,Čaj!'' řekli jsme se Zayniem nastejno a zasmáli jsme se ,,a s mlékem, prosím,'' dodala jsem. Mamka se na nás usmála, ale mně česky řekla, ať si ten čaj jdu udělat sama, protože ona ho opravdu s mlékem neumí. Takže, když mamča odešla na záchod, všechno, co mi řekla, jsem Zaynovi přeložila. On se jen zasmál a nabídl mi, že mi pomůže. To jsem hned odmítla, protože on je návštěva, já jsem tu přece jenom doma.
...
   Už jsme tu tři a půl hodiny, stačila jsem mamce všechno vylíčit a Zayn jí popsal skoro celou jeho sólovou dráhu. Vypili jsme tři čaje, dokonce se mamka naučila je vařit!  Jenže, když odešel Zayn do koupelny, se upravit, tak mamka přešla na vážnější a mnohem smutnější téma: ,,Tak co se mezi váma stalo?'' ,,Mezi kým? Mnou a Horanem?'' přikývla, ,,Líbal se s jinou...'' řekla jsem smutným tónem. ,,Ale vždyť s tebou bude mít dítě...'' vydechla. Tímhle mě naprosto dodělala. Naprosto jsem nezvládla svoje pocity a rozbrečela jsem se jako dítě... Jenže zrovna přišel Zayn, sedl si ke mně a obejmul mě. Omluvil se mamce, že mě prostě musí vzít někam na vzduch. Tak jsme šli...

Práce snůKde žijí příběhy. Začni objevovat