Oni prostě nejsou normální...
Asi pět minut před začátkem koncertu jsem se rozhodla, že se půjdu podívat, kolik tam je lidí. Ale to jsem dělat neměla...
Vešla jsem na podium a všichni začali tleskat a pískat. Někteří křičeli: ,,Zpívej! Zpívej!'' tak jsem se rozhodla, že si zazpívám. Zase po dlouhé době.
Vzala jsem mikrofon do rukou: ,,Ahoj Česko!'' zakřičela jsem do něj: ,,Tak co byste chtěli?''
Znám svoje písničky a přesně vím, která má nejvíce zhlédnutí: můj cover na Perfect by Ed Sheeran. A samozřejmě, že na mě začali křičet tuhle písničku.
Tak jsem začala zpívat. Bez hudby, bez přehnaných efektů. Jen já, můj hlas a fanoušci, kteří zpívali se mnou.
Najednou jsem vedle sebe uslyšela kroky, Niall se ke mně přidal. Pak i Liam, Louis dokonce i Harry, ale Zayn ne. Byla jsem za to ráda, protože on je překvapení pro fanoušky a já bych to nerada zkazila.
Když jsme dozpívali, uklonili jsme se a fanoušci řvali tak, že nám to skoro utrhlo uši. Harry si ihned vzal slovo: ,,Vím, že je to hodně netradiční začátek a taky je to jeden z nejlepších začátků našeho koncertu, ale není to jediná neobvyklá věc, která se tu vyskytla, protože pro Vás máme jedno velké překvapení,'' nastala chvíle dramatického ticha, kdy nikdo ani nedutal: ,,Prosím přivítejte Zayna Malika!''
Když Zayn přiběhl na podium, tak se většina holek rozplakala a nastal obrovský potlesk, doprovázený pískáním na prsty a hrozným ječením. Nedivím se, že mě Ni někdy neslyší, když na něho mluvím, protože si myslím, že od teď už nebudu slyšet ani já.
...
Odcházeli jsme s pocitem zadostiučinění. Kluci se Zaynem zazpívali starší písničky. Občas jsem se k nim taky přidala. Pak nastala velká podpisová akce, protože si některé fanynky (a někdy i fanoušci) zakoupily VIP lístky s meetingem. Jenže ony nechtěly vidět jenom kluky, ale i mě, takže mě teď dost bolí ruka.
Se Zaynem spíme na stejném hotelu, takže jsme měli stejnou cestu a celou jsme jí prokecali. Náhodou jsme neprobírali jenom kraviny, ale i některé zajímavé věci, které kluci zažili, když nebyli zrovna spolu. Ale čím víc na nás padala únava, tím větší to byly kraviny a nepodstatné věci.
Jakmile jsme došli na hotel, rozdělili jsme se. Zaynie, Liam a Hazz šli o patro výš a já, Ni a Loui jsme zůstali v přízemí. Já a Ni jsme měli společný pokoj, takže se od nás nakonec oddělil i Loui a v klidu a pohodě jsme šli spát.
...
On mě plácl přes zadek! On mě opravdu plácnul přes zadek!
,,Hej! Nialle!'' začala jsem se strašně smát, protože mě začal lechtat.
,,Copak, lásko? Nelíbí se ti to?'' zeptal se mě, ale lechtat mě nepřestal.
,,To probuzení. Bylo. Docela. Dobrý. Ale teď. Jsi si. To. Pokazil,'' dostala jsem ze sebe mezi obrovskými záchvaty smíchu a nedostatkem kyslíku.
Nechal toho, přestal mě lechtat. Zvedla jsem se na lokty. V jeho tváři byl vítězný úšklebek a on se tiše chichotal.
,,Hej! To není vtipný! Takhle mučit svojí holku!'' já to nevydržela, začala jsem se smát taky. On se stále tiše hihňal.
Odešel do koupelny, ale já i tak slyšela, jak se tiše chichotá...
ČTEŠ
Práce snů
FanficJak by se vám líbilo odjet do Anglie a stát se služkou? Právě toto se splnilo 20-ti leté dívce jménem Alena. Myslíte že se jí u jejích nových (mladých) ''pánů'' bude líbit, nebo se pokusí zbavit své práce? Jestli vás to zajímá, tak si přečtěte tuto...