Byli jste slyšet!

52 4 0
                                    

Konečně jsem se mohla napít té lahodné teplé tekutiny, kterou jsem neměla, tak zatraceně dlouho...

   Já si sbalila už včera, ale Ni se na to vykašlal, takže mu to musím balit teďka, protože on není schopnej si ani zabalit věci...
   Nakonec jsme odjížděli až po obědě, takže jsem se zbatečně stresovala.
...
   ,,Konečně doma!'' vykřikli jsme všichni společně a začali se hrozně smát. Všichni jsme se těšili, až si po celosvětové tour pořádně odpočineme. Takže jsme se všichni svalili do postelí a usli. Kromě Nialla! Ten se šel nejdřív najíst...
   Po šestihodinovém spánku jsem vstala a cítila se jako znovuzrozená. Podívala jsem se vedle sebe, zjistila jsem, že Ni si lehl vedle mě. Otevřel oči a usmál se na mě ,,Dobré ráno, babygirl,''
aww, to je tak roztomilé ,,Spíš dobrý večer,'' zasmála jsem se. Podíval se na mě ,,Miluju tvůj smích,'' začervenala jsem se. A on mě políbil.
   Začal mě líbat hladověji a já mu to oplácela. Pak mě začal svlékat, já jeho také. A pak se to stalo: moje poprvé. 
   Sešli jsme dolů, a tam už čekali kluci. Všichni se začali smát a Harry nám, jejich výbuch smíchu, po chvíli vysvětlil ,,Museli jste být tak hlasití?'' S Niallem jsme se na sebe podívali a najstejno jsme řekli ,,Ano, jinak byste mohli zapomenout, že tady jsme,'' další výbuch smíchu. Dnes je asi nejlepší den mého života...
...
   Už v tomhle domě žiji dva roky, z toho rok jsme byli na tour. Od té doby, co jsme přijeli se toho hodně změnilo, například to, že jsem těhotná (s Niallem, samozřejmě), nebo to, že si kluci zaplatili další služebné, čtyry, aby mi pomohly. Nebo spíš, aby dělali práci místo mě, když teď nemůžu.
   ,,Dobrý den, slečno Aleno,'' pozdravila mě jedna ze služek. ,,Kolikrát ti mám říkat, abys mi tykala, Melisso?'' zasmála jsem se. ''Omlouvám se, jsem zvyklá všem vykat,'' pokrčila rameny. ,,To je v pořádku,'' usmála jsem se na ní, aby si nepřišla hloupě. ,,Musím ti něco říct,'' začala Mel pomalu ,,Hannah (další ze služek) má zálusk na pana Horana, dávala bych si na ní pozor. Dokáže být hodně zákeřná...'' Podívala jsem se na ní, myslela to opravdu upřímně, to poznám ,,Děkuji ti za informaci, budu si na ní dávat pozor.''
   Odešla jsem do další místnosti, tam už čekal Ni ,,Já bych tě nikdy nepodvedl, cutie, nemohl bych. Navíc, když teď budeme mít malého chlapečka,'' Usmála jsem se na něj ,,Jak víš tak jistě, že to bude chlapec?'' Zasmál se ,,Protože to bude starší bráška naší holčičky,'' Políbil mě tak něžně, že jsem se málem roztekla.
...
   Teď sedím v čekárně. Čekám, až půjdu na ultrazvuk, abychom se Niallem dozvěděli, jestli to bude chlapeček nebo holčička. Ni tady se mnou není, protože musí něco dořešit s klukama.
...
   Vyšla jsem z těch úžasných dveří. ,Je to kluk,' hrálo mi v hlavě. Snad nikdy jsem nebyla tak šťastná. Celou cestu jsem si pobrukovala písničky od 1D, a když jsem přišla domů, musela jsem najít Niho, abych mu to řekla. Ale nebyl v žádné místnosti, prošla jsem snad všechny, kromě služebnické šatny. A tam jsem ho našla. Bohužel s Hannah v obětí...

  

  

Práce snůKde žijí příběhy. Začni objevovat