Všechno nové

239 13 5
                                    

   Byl to totiž Niall Horan. Nejhezčí z One Direction. Je to moje nejoblíbenější kapela. Dokázala jsem ze se be vypravit pouze větu: ''Dobrý den. Hlásím se na místo služebné.'' On mě vzal s sebou dovnitř a omluvil se za nepopřádek. Nevěděli prý, že přijedu už dnes. Omluvu jsem přijala. Odvedl mě do mého pokoje. Řekl: ''Vybal si, převlékni se, můžeš se tu porozhlédnout a klidně jdi spát. Nebo můžeš přijít na párty jestli chceš.'' Omluvila jsem se, že nepříjdu a udělala jak řekl. Omyla jsem se a šla spát.

   Ráno jsem se probudila v 7:00 a udělala klukům snídani. Prostě jsem uvařila kakao a namazala rohlík s Nuttelou. Liamovi jsme do toho kakaa lžičku nedala, to se nemusíte bát. Když byla snídaně na stole, nepřišel ani jeden z nich. Tak jsem se převlékla a udělala si ranní hygienu. Mezitím přišel Niall, Liam a Harry. Liam si samozřejmě sednul ke kakau bez lžičky. Pak jsem přišla já. Chtěla jsem se najíst v kuchyni, ale kluci mě pozvali ke stolu. Všichni jsme čekali na Louise, až jsem to nevydržela a šla jsem ho vzbudit. Tušila jsem, že tam bude mít nějakou holku (proto jsem pro jistotu udělala snídani navíc). Měla jsem pravdu. Vzbudila jsem je oba dva a pozvala na snídani. Přišli asi o půl hodiny později. Drželi se za ruce. To mě vytočilo nejvíc. Louis si zatáhne do baráku ženskou, klidně si příjdou pozdě na snídani a ještě se drží za ruce! Nedala jsem ovšem nic znát.

   V pohodě jsme se najedli. Já šla umýt nádobí, ostatní šli spát. Tedy kromě Nialla, ten mi chtěl pomoct. ''Pane Horane, ale na toto jste si přeci pozvali mě. Nebo ne?'' řekla jsem mu. Niall jen pokrčil rameny, ale odbýt se nedal. Tak jsme si to rozdělili. Já jsem myla to, co se dá rozbít a on myl to ostatní? Povídali jsme si a smáli se. Ptal se mě na otázky typu: ''Líbí se ti tady? Jak se jmenuješ?... atp.'' Zaskočil mě ovšem poslední otázkou, která zněla: ''Máš kluka, nebo líbí se ti někdo?'' Líbil se mi on, ale to mu přeci neřeknu, tak jsem jen pokrčila rameny a domyla nádobí. Zbytek mytí jsme už spolu nemluvili. Ale líbí se mi taky Harry a Louis (proto jsem byla asi tak vytočená z tý holky :( ). Liam není tak hezký.

   Během našeho rozhovoru mi Niall řekl co a jak. Řekl mi také, že nemusím nosit toto ''slušné'' oblečení. Ať si vezmu prostě to, co se mi líbí. Poslechla jsem ho a převlékla se (viz. obrázek nahoře). K obědu jsem se rozhodla, že jim udělám pravý český guláš. Trvalo mi to celé dopoledne, ale do 12:00 jsem to stihla. Polívku jsem udělala rajskou (tu dětskou s obrázky :D ). Když jsem kluky zavolala k obědu přišli tentokrát všichni, kromě Nialla. Ta Louisova holka tam už nebyla. Řekla jsem jim, že ho půjdu najít. Souhlasili, ale prý kdybych ho nenašla, tak ať se příjdu naobědvat, že se někde ukáže. Našla jsem ho v jeho pokoji. Zaklepala jsem. Ozval se jen  vzlyk a tiché: ''Dále''...

Jo já vím že jsem úplně příšerná, ale prostě mi to nedá a musím kapitolu rozdělit v nejlepším místě :D Omlouvám se za případné chyby a doufám, že se vám část líbila. Tak zatím papa :*

Práce snůKde žijí příběhy. Začni objevovat