Přípravy na koncert!!!

103 8 1
                                    

   To co jsme uviděli před sebou, nám všem vyrazilo dech...

    Stála tam hromada faninek. Přiběhly k nám a začaly bušit na přední sklo autobusu. Mnoho z nich mělo cedule nejen se jménem kluků, ale i s tím mým. Bála jsem se že si toho kluci všimnou, ale větší starost mi dělala představa, jak ten dav obejít. V jednu chvíli mě i napadlo je všechny postřílet, ale to jsem hodně rychle zamítla. Kluci to ovšem vzali po svém, vylezli z autobusu a začali rozdávat podpisy. V tu chvíli se přihnala ochranka a snažila se dav odehnat. Z části se jim to dokonce povedlo, ale některé dívky prostě potřebovaly podpis.

    Vylezla jsem, až když odešla víc jak půlka, ale ony se ke mně stejně nahrnuly, tak jsem vytáhla pero a podepisovala jsem se. Kluky to zarazilo, ale já jen pokrčila rameny. Oni se vrátili ke svému podepisování. Já už to měla skoro hotové. Podepsala jsem se posledním fans a počkala na kluky. Dohodli jsme se, že bude lepší, když půjdeme radši pěšky. Na hotel jsme dorazili poměrně brzy, takže jsme se dohodli, že se koukneme na nějaký film:

    ,,Co takhle Scary movie?'', navrhnul Louis.

    Já na to: ,,Ještě se budu bát? Tak to určitě...'', moje ironie by byla poznat i kdyby tam žádná nebyla.

    ,,Titanic?'', navrhnul Niall.

    ,,Bulel bych jak malý dítě, to nechci. Iinej návrh?'', začal se smát Harry.

    ,,A co Harry Potter?'', navrhla jsem.

    ,,Třetí díl?'', přidal se Liam.

    ,,Jóóóóóóóó!!!!!!!!!'', začali jsme vřískat všichni najednou, takže to bylo jasný.

    Našla jsem DVDčko a kluci udělali popcorn. Dívali jsme se úplně až do konce, ale ne všichni. Harry usnul asi v půlce. Louis chvíli po něm. Niallovi už začínala klimbat hlava, ale udržel se. Já a Liam jako správní Potterheadi vydrželi až do konce. Když to skončilo, nechali jsme ty dva spát. My jsme se odebrali do svých pokojů. Jen co jsem si lehla, tak jsem usla.

    Ráno mě probudilo klepání na dveře a zase to vyhrožování rána bez snídaně.

    ,,Nialle já tě asi zabiju!'', procedila jsem skrz zuby, ,,Jojo už jdu, počkej minutku prosím.''

    Osprchovala jsem se, oblékla si šaty s květinami (viz. obrázek) a netrvalo mi to ani dvacet minut. Za dveřmi bylo slyšet jenom:

    ,,Lásko prosím pohni, ty víš, že mám strašný hlad.'', naléhal Niall.

    ,,Už jdu, jen si stáhnu vlasy do drdolu.'', odpověděla jsem mu spěšně.

    Jak jsem řekla, tak jsem udělala. A už jsem si to pádila dolů na snídani. Ruku v ruce s tím nejkrásnějším blonďáčkem s těma nejmodřejšíma očima na světě.

    Jen co jsme tam přišli, Harry ihned spustil to svoje ,to jste se museli ještě oba nalíčit a učesat, že vám to trvalo tak dlouho',nebo ,nedali jste si ještě koupel', ale já ho ignorovala. Viděla jsem jen úsměvné tváře Louise a Liama, když si nás všimli. Ihned zvedali palce nahoru, jako důkaz že nám to přejí.

    Po snídani šli kluci nacvičovat na koncert. Bylo to zvláštní sedět před nima a říkat jestli to bylo dobrý, nebo ne, ale Niall mi později řekl, že jsem to zvládla na jedničku. Bylo to strašně vtipný, vidět je, jak se na tom podiu neustále handrkují. Naschvál do sebe vráželi, pletli si tóny, zpívali blbosti, no prostě jako malí kluci. Niall mi řekl, ať si vezmu pár obrazů, kde jsou oni. Slíbil mi, že je nějak využijí. A jak řekl, tak se stalo. Všechny moje obrazy pověsili všude možně po scéně. A jak to nacvičovali, tak na ně v průběhu ukazovali.

    Ale nikdo z nich mi neřekl, že pro mě mají překvapení...

Tak a máte tu dalčí část, asi nemá cenu se omlouvat, protože jsem se omlovala už v minulých dílech a byli byste z toho akorát podráždění, proto se omlouvám, ale jen trochu :D Tento díl věnuji Markét za to, že mě po dlouhě době přemlouvání obsadila do svého příběhu. Ještě jednou díky Marky ;) Doufám že se vám díl líbil a alespoň trošičku pobavil a taky velice pevně doufám, že se vám líbí celkový vývoj děje :D Hvězdičkujte, komentujte, sdílejte a já se s vám prozatím loučím, tak ahojky lidi :)

Práce snůKde žijí příběhy. Začni objevovat