A tam jsem ho našla. Bohužel s Hannah v obětí...
Rychle jsem odtamtuď utekla do svého pokoje a začala jsem plakat. Niall bušil na dveře, ale nebylo mu to nic platné. Nikdy ho už k sobě nepustím, nikdy už s ním nechci mluvit! Lehla jsem si do postele a s brekem usla.
Probudila jsem se, až když byla tma, takže jsem doufala, že všichni spí. Bohužel ne. V kuchyni seděl Harry a upíjel ze svého hrnku s čajem. Už jsem chtěla nenápadně odejít, když se na mě otočil, ,,Chceš odjet domů?''
Jeho otázka mě překvapila, ,,Jak o tom víš? A ano, chtěla bych domů, za mámou...'' Posmutně se usmál, ,,Ví o tom celý dům, Hannah se nám všem pochlubila. Třikrát,'' uchechtl se, ,,vyhodili jsme jí.'' ,,Aha,'' řekla jsem jen. ,,Dali jsme ti peníze na letadlo a na oblečení. Opovaž se je vrátit!'' zasmál se.
,,Na jaké oblečení?'' ne, opravdu mi to nedochází... ,,Pro miminko,'' usmál se. ,,Děkuju, jste nejlepší,'' řekla jsem a objala ho.
...
Steklo mi pár slz po tváři, ,,Budete mi chybět, kluci,'' přiběhli ke mně a objali mě. Jen jediný člověk tu chyběl. Niall. Stejně se mi hnusí se mu koukat do obličeje. Jak jen mohl? A zrovna s ní? Všichni jsme brečeli, kromě Harryho. Ten si hrál na drsňáka, ale já mu vidím do duše. Vím, že chce, abych zůstala. Asi se to nezdá, ale za tu dobu, co se známe, se už bereme jako bratr a sestra.
,,Přijedete mě někdy navštívit?'' zeptala jsem se. ,,To je jasný, ne, kluci?'' všichni přikývli. Naposledy jsem je ještě všechny postupně objala a poté jsem nastoupila do letadla.
,,Ahoj, Anglie,'' zašeptala jsem.
Najednou si vedle mě někdo sedl. Ignorovala jsem ho, nemám sílu na nic. Chci prostě jen spát...
,,Ali?'' ten hlas... Počkat! ,,Zayne!?'' otočila jsem na něj rychle hlavu, ,,Co tady sakra děláš!?'' ,,Odlétám do České republiky.'' ,,Jakto, proč, jak, co?''
Všechno mi vysvětlil. Kluci mu dali vědět, že odlétám, a tak šel koupit lístek, aby mi mohl pomáhat v těhotenství.
,,Proč mi chceš pomáhat?'' zeptala jsem se ho, protože to naprosto nechápu... Jeho odpověd mě zahřála u srdíčka, ,,Protože tě beru jako nejlepší kamarádku.''
Abych to vysvětlila: Se Zayniem jsme si hodně psali. Když Niall nemohl, Zayn mi pomohl (nějakej rapper tady 😂 pozn. aut.), bavil se se mnou o věcech, které jsem ani Niallovi neřekla, protože by se moc stresoval. Zayn mi vždycky dokázal pomoct, ať už jsem byla v jakékoliv situaci.
...
Skoro celý let jsem prospala. Zbytek cesty jsme si povídali. Rozhodli jsme se, že pojedeme někam na hotel, abych měla pokoj od mamčiných keců a starostlivosti. Takže jsem jí musela volat, že se trochu změnily plány. Samozřejmě, že mi nadávala, že už všechno měla nachystané a pěkně uklizené.
Když jsme dojeli na hotel, vybalili jsme si kufry a zašli na kafe. Já si dala jen čaj, protože mi kafe připomíná Horana. Jo, je to trochu tric, ale co... Zayn mi pověděl spoustu věcí o jeho kariéře, že mu kluci chybí a že je Niall hajzl... (Btw. To vím i bez něho...) Nakonec jsme odešli na hotel, já lehla do postele a usla...
ČTEŠ
Práce snů
FanfictionJak by se vám líbilo odjet do Anglie a stát se služkou? Právě toto se splnilo 20-ti leté dívce jménem Alena. Myslíte že se jí u jejích nových (mladých) ''pánů'' bude líbit, nebo se pokusí zbavit své práce? Jestli vás to zajímá, tak si přečtěte tuto...