Co je zase tohle?!

174 9 8
                                    

Nade mnou stál Niall (jak taky jinak že jo :D ). ''Vyděsil jsi mě!'' ''Sorry, ale ty jsi hrozně křičela a tak jsem se šel podívat co se děje.'' Odmlčela jsem se. Chvíli bylo ticho, ale jak to tak bývá, začala jsem mu líčit, co se mi zdálo: ''Víš jak jsi mi říkal o tý holce?'' On odpověděl pouze takovým nelichotivým zavrčením. Pokračovala jsem: ''Je tady v hotelu...'' Vyskočil ze židle: ''Co?!? Tady?!? Vždyť je mrtvá!!!'' Slzy v jeho i mých očích mohly napovídat tomu, že jsme se pohádali. ''Je sice mrtvá, ale je v tomto pokoji. Rodiče jí sem přivedli, aby měla kde bydlet.'' ''Můžu se s ní nějak spojit?'' Neměla jsem slov. On se s ní chce nějak spojit! Definitivně jsem se rozbrečela: ''Nemůžeš. Je zlá, dělá lidem naschvály a ubližuje jim. S nikým takovým se spojit nedá.'' Niall mě objal. Oba jsme tam prostě seděli, objímali se a brečeli.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     ''Tak já už radši půjdu.'', řekl Niall. Chytla jsem ho za ruku, nechtěla jsem aby odešel. Asi se trochu lekl. ''Zůstaň tady prosím.'' Podíval se do mých prosebných očí. Lehl si ke mně. Chvíli jsem přemýšlela co jsem to udělala, ale já věděla, nebo alespoň tušila, že je to správné. Ležela jsem k němu zády, takže toho využil (už zase :D ) a dal mi ruku okolo pasu. Nebránila jsem se, cítila jsem takový zvláštní pocit. Nevěděla jsem co to znamená, ale byl to dobrý, přímo úžasný pocit. Uvědomila jsem si co pro mě znamená, ale teď jsem mu to neměla sílu říct, protože jsem byla hodně ospalá. Tak snad někdy příště.


   Ráno jsem se probudila s diným pocitem. Něco není v pořádku... Nemyslím že jsem v Paříži a vedle mě leží Niall. Ještě něco...  Podívala jsem se ke dveřím. Stál tam Harry. ''Vodpal Stylesi a nech nás ještě spát.'', uslyšela jsem hlas vedle sebe. Harry se jen s údivem podíval na Nialla, ''Odkdy mi říkáš Styles.'' Niall se pousmál, ''Od tý doby co jsem měl možnost probdít noc vedle týhle krásný holky.'' Kývnul hlavou ke mně. Harry rezignovaně odešel. ''Ty jsi nespal? Já se omlouvám. Měla jsem tě nechat jít.'' Sklopila jsem hlavu. ''Já jí probděl (takový divný slovo :D ) schválně.'', zvednul mi hlavu abych se mu podívala do očí a pokračoval, ''Koukal jsem se jak spíš. Vypadáš nádherně.'' Dal mi neposlušný pramen vlasů za ucho a já cítila, jak červenám. Sklopila jsem zrak. Trošku jsem se usmála. ''Jsi krásná když se červenáš. Ty jsi krásná vždycky.'', taky se usmál. Objala jsem ho, ''Ty mi zase občas lezeš na nervy s tím jak říkáš, že jsem krásná.'' Začali jsme se smát.

   ''Tak já se asi půjdu vykoupat.'', řekla jsem asi po minutě trapného ticha. Podíval se na mě svýma krásnýma modrýma očima. Jednou mu to určitě řeknu, ale ne teď. Je moc brzo. Pomalu jsem otevřela dveře koupelny a když už jsem tam byla, tak jsem radši zamkla. Co kdyby si za mnou přišel ''popovídat''. Pustila jsem na sebe proud teplé vody. Krásně hřál (jak taky jinak že jo XD ). Vylezla jsem ze sprchy asi za deset minut, což je můj osobní rekord. Oblékla jsem se a vyčistila si zuby. Něco jsem si udělala s vlasy. Musela jsem na sebe něco napatlat, protože ty kruhy pod očima nešli přehlédnout.

   Když jsem se vrátila seděl na zemi a koukal. Hleděl do prázdna, vypadal tak roztomile. ''Čekáš na zázrak?'', zeptala jsem se. Odpovědi se mi dostalo až po chvíli, ''Tak nějak.'', vypadal unaveně... Hodně unaveně. Zase ty oči. Proč musí být tak krásně modré? ''Jdi si ještě lehnout.'', tak nějak jsem mu to přikázala. Zvedl se, ale místo do postele šel ke mně. Pořád hleděl do mých očí, tak jsem sklopila zrak. To jsem ale neměla dělat...

Haha. Jsem zlá skončila jsem to v napínavém místě. Ale o to víc se můžete těšit na další část. Děkuju Elissek, tadirectionerka, Katticek, IwikVanickova a Akyna007 za velikou podporu, Moc si toho vážím. Moc nevydávám a o prázdninách to nebude o moc lepší lepší. Doufám že na svých toulkách po ČR budu mít někde WiFi. Jinak děkuji za 84 přečtení a 17 votes. Moc si vážím vaší podpory. Tento díl je věnován mé kamarádce, protože ona si kvůli nám založila/obnovila Wattpad. Takže Ali pro tebe. Jinak dávám sem Irresistible, protože jsem to sem minule nedala. Povinně poslechnout :D

Práce snůKde žijí příběhy. Začni objevovat