,, Můj příběh začíná v mých třinácti letech...
V tento rok jsem se rozhodla, že budu natáčet videa na YouTube. Mamka se mi to snažila rozmluvit, ale já byla utvrzená v tom, že to oč se snažím, je a bude správné. Nejdříve jsem začala natáčet vlogy. Do nich jsem se snažila vkládat informace, které mi přišly důležitě. Prostřednictvím videí jsem se divákům snažila něco říct. Většinou to byly rady, jak překonat překážky života, ale někdy to byly i malichernosti. A právě o ty tu jde. Už jsem natáčela rok. Bavilo mně to, jenže bylo to ohrané, chtělo to něco nového. Ale já nevěděla co. Pár lidí mi řeklo, že umím zpívat docela dobře, jenže ten háček bylo slovo docela. A navíc já sama jsem si myslela, že zpívám otřesně. Ptala jsem se diváku, co by chtěli za video, a většina se shodla na karaoke. Tak OK. Musela jsem to udělat, zazpívat před kamerou, kvůli nim. Nevím, jestli bohužel, nebo bohudík, ale jim se to líbilo. Nejen líbilo, byli z toho přímo nadšení. Tak pozitivní ohlasy jsem nečekala. Začali mi psát, ať zpívám častěji a takhle se to rozjelo. Teď už mě znali nejen v Česku, ale i v ostatních zemích. Začala jsem proto natáčet i v angličtině. Když už mi táhlo na sedmnáct, kamarádka mi zařídila koncert a tak jsem tam jela. Přišlo strašně moc lidí, ale zvládla jsem to. Nakonec jsem se všem podepsala. To jste měli vidět ty radostné obličeje asi desetiletých holčiček. Avšak nepřišly jen ony. V publiku jsem postřehla několik generací. Moje mamka se rozplakala už při první písničce, nikdy mě doma zpívat neslyšela. Jenže pár lidí tento koncert nahrálo a dalo na YouTube. Už se o mě hlásili nejen mí přátelé a půlka Česka, ale i zahraniční pořadatelé jak koncertů, tak různých akcí. Tímto způsobem jsem se dostala daleko do světa. Byla jsem předskokanem 5 Seconds of Summer i jiným kapelám, ale měla jsem i vlastní koncerty. Vím, že tohle by mě mohlo uživit líp, ale já jsem si našla mnohem lépe placenou práci a tak jsem zde.''
,, Páni...'', hlesl Niall.
,, YouTube.... koncerty.... předskokan 5 Seconds of Summer?'', podivil se Louis.
,, Ano.'', řekla jsem a kývla hlavou.
,, Není to na jednoho člověka hodně?'', zeptal se Liam.
,, Jak vidíš, tak asi není.'', odpověděla jsem.
,, Hustý!'', vykřikl Harry.
Najednou jsme všichni dostali záchvat smíchu. Teda kromě Harryho, který vůbec netušil, o co jde.
Hrozně moc se mi ulevilo, když jsem jim to mohla říct, ale tížilo mě, že až takhle pozdě.
Hned druhý den jsme si sbalili věci a nasedli do letadla, které nás odvezlo do Německa, protože nepojedeme do všech států.
Jakmile letadlo přistálo, šli jsme do vstupní haly a tam stály stovky fanoušků. Před nimi byly zábrany, ale oni se stejně chtěli dostat blíž k nám.
,, A už to zase začíná.'', pošeptal mi Niall. No dobře, nebyl to šepot, protože bych ho přes ty vřískající fanoušky neslyšela.
Začali jsme se podepisovat. Bylo to opravdu báječné. Zase jsem se cítila jako doma...
Nová část je na světě. Prostě boží (musím se pochválit, protože jsem prostě borec :D XD ). Předem vám říkám, že se budete moct těšit na novou story. Neřeknu o čem, ale doufám že se vám bude líbit minimálně tak, jako tahle. Pevně věřím, že se vám líbila tato část a jste trošku překapení z událostí co jsem si vymyslela. Takže hvězdičkujte, sdílejte, komentujte a amigos adeus.
ČTEŠ
Práce snů
FanficJak by se vám líbilo odjet do Anglie a stát se služkou? Právě toto se splnilo 20-ti leté dívce jménem Alena. Myslíte že se jí u jejích nových (mladých) ''pánů'' bude líbit, nebo se pokusí zbavit své práce? Jestli vás to zajímá, tak si přečtěte tuto...