Když jsme dorazili na letiště, Liam, Louis i Harry už na nás čekali. Hned jak uviděli Tommyho, tak se na něj vrhli, jak důchodci na slevy v Kauflandu: ,,Jezuu, ten je hezuu," ,,Tohle je to nejroztomilejší stvoření, co jsem kdy viděl," ,,On se na mě směje," ,,Juu, Tommy, ty se máš, taky bych chtěl takhle pochovat," a takhle mleli pátý přes devátý.
Trvalo asi půl hodiny, než jsme se z toho letiště vůbec dostali. Ale nakonec jsme to zvládli. Všechny věci jsme naskládali do auta a jeli jsme domů.
Nikdy jsem nad tím moc nepřemýšlela, ale teď jsem si uvědomila, že jejich dům je opravdu můj domov. Tam, kde je Niall a Tommy, tam je můj domov. Tam, kde jsou moji přátelé Harry, Louis, Liam a Zayn, tam je můj domov. Takže mám domov vlastně všude. Docela ironie.
Vešla jsem do svého pokoje, v podstatě nic se tu nezměnilo od doby, co jsem odjela, ale jinak se toho změnilo hodně. Mám zdravý, krásný miminko, milujícího přítele a nejúžasnější kamarády. Kdyby mi někdo před pěti lety řekl, že tohle všechno budu mít, tak se mu vysměju do obličeje, protože to pro mě bylo naprosto utopické.
Najednou se za mnou vynořil Ni: ,,Nad čím přemýšlíš? Nad tím jak jsem úžasnej?" a nahodil ten svůj lišáckej úsměv.
,,Vlastně jo," podívala jsem se na něj a uchechtla se, ,,Jsi ten nejlepší kluk, kterýho jsem si mohla přát."
Niall se na mě podíval s trochou překvapení v očích, ale usmíval se: ,,Miluju tě," já se taky usmála: ,,Já tebe taky," a políbili jsme se.
Sešli jsme do obývacího pokoje a tam jsme se oba trochu překvapeně zastavili. Louis, Harry, Liam i Zayn si tam hráli s Tommym. Byla to tak krásná a roztomilá podívaná. Takhle vypadá rodina. Takhle vypadá láska.O rok později
,,Tommy dávej přece pozor!" zakřičela jsem přes celý pokoj, když jsem viděla, co ten můj trdla dělá.
,,Ale však ho nech, vždyť si jenom hraje," odvětil mi svou typicky pohotovou odpovědí Harry.
,,Zníš jako moje babička," začal ho hned popichovat Louis. A tak se strhla válka. Byla zdlouhavá, mnoho krve bylo prolito a mnoho můžu zraněno, ale nakonec se mi podařilo se je od sebe oddělit.
,,Chováte se hůř než ten Tommík!" vynořil se od někud Niall.
,,Tati!" rozběhl se hned Tommy k němu jak ho uslyšel.
,,Ahojky," pohladil Tommyho po hlavě, ale hned se otočil na Harryho a Louise, ,,Hele, kluci, nemohli byste ho prosím dneska pohlídat?"
,,Jasnačka," odpověděli oba zároveň.
.
Niall mi odmítl cokoliv říct. Řekl mi jen, že si mám vzít na sebe něco hezkýho.
Takže tu teď stojím ve svých nejhezčích červených šatech (furt neumím rozeznat 18872628 odstínů červené) a v černých lodičkách posetých bílými kamínky.
Niall právě schází ze schodů, oči přilepené na mně: ,,Wow, vypadáš úžasně," ,,Dík," pípnu, celá nervózní, ,,Jdem už?" Niall prikývne.
Přijeli jsme na místo asi kilometr od Londýna, ale je tu nádherný výhled. Chvíli se kocháme, a pak mi Ni zaváže oči. Nemám ponětí kam jdeme, ale není to moc daleko, protože mi vzápětí pásku z očí sundá. A já vidím ten nejdokonalejší altánek. Světýlka ověšená všude kolem tomu dodávají perfektní atmosféru.
,,Líbí?" vytrhne mě Niall z přemýšlení. ,,Jestli líbí? Ty se ptáš?" vrhnu na něj ohromený pohled, ,,Je to dokonalý."
V altánku bylo všechno jídlo, co si dokážete představit. A hlavně tam byl milkshake. Takže jsem se najedla skoro k prasknutí.
Najednou mě Ni vezme za ruku a odvede mě kousek od altánu. Je tam kašna. Nádherná, majestátní s delfínem na vrchu. A klekne si přede mě: ,,Víš, že na tyhle věci moc nejsem, ale chci ti to udělat nejhezčí, protože tě miluju nejvíc ze všech lidí na světě, samozřejmě včetně Tommyho, oba vás miluju víc než cokoliv jiného, dokonce víc než Nandos," uchechtnutí, ,,Pamatuji si, jak jsem tě poprvé uviděl a málem jsem omdlel, protože jsi prostě perfektní. A tak se tě ptám: Aleno Elizabeth Everest, vezmeš si mě?"
Na odpověď nemusel čekat dlouho, protože jsem si tu odpověď promyslela už během jeho dlouhého proslovu. Takže celá ubrečená, ale šťastná, jsem mu konečně odpověděla to osudné: ,,Ano."KONEC
Tleskejte mi, protože jsem tak po roce tento příběh dokončila. 😅 Tak enjoy a napište mi, co si o něm myslíte. Ily 🖤
ČTEŠ
Práce snů
FanfictionJak by se vám líbilo odjet do Anglie a stát se služkou? Právě toto se splnilo 20-ti leté dívce jménem Alena. Myslíte že se jí u jejích nových (mladých) ''pánů'' bude líbit, nebo se pokusí zbavit své práce? Jestli vás to zajímá, tak si přečtěte tuto...