Geçen bölümde Lola’nın onun ailesini öldürdüğünü düşündünüz ya çok güldüm :D Ki gerçekten öyle bir izlenim oldu :D Neyse öyle bir şey yok.. Okuyunca anlarsınız zaten :P :P Multimedia’da Lola var yine :D bölüm parçası Avril’den..
Keyifli Okumalar..
“Sen”
Arkamdan gelen oldukça tanıdık sese yüzümü dönüp kim olduğuna baktım. “senin burada ne işin var Nick?” diye sorduğumda gözlerinin dolduğunu fark ettim. Hadi ama! Nick beni bir erkekle samimi gördüğünde sürekli kıskanırdı. Benim için birkaç erkek dövdüğü bile olmuştu. Ama ağladığını hiçç görmemiştim. Benim için.
“Asıl senin onunla ne işin var?” diye sorduğunda gözlerimi devirip Salvador’a kısa bir bakış attım. Nick’i umursamayıp denizi izliyordu. Tamda ailesi hakkında konuşacakken ne diye geldiyse zaten Nick. Nick’in gözünden bir damla süzülürken Salvador’un belimdeki elini yavaşça ittirip ayağa kalktım. Nick’in yanına gittiğimde gözleri umutla parlıyordu.
“Neden ağlıyorsun?” diye sorduğumda gözlerindeki parıltı bir anda yok oldu.
“Soruma soruyla karşılık verme!” diye kükrediğinde bir adım geri attım. Sonunda Salvador’un dikkatini çekebilmiştik anlaşılan ayağa kalkıp Nick’in karşısına dikildi. “Ona bağıramazsın”
Nick’in aksine oldukça sakindi. Elindeki sigarayı yere atıp ayağıyla söndürdü. Hiçbirşey yapmadan Nick’in vereceği tepkiyi bekliyordum. Gözleri Salvador ile benim aramda gidip geliyordu. Sırıttı.
“Yoksa ne yaparsın?” dediğinde sertçe yutkundum. Salvador’u çok iyi tanımıyordum ama onu dövebileceğini biliyordum. Nick’in iki tane Salvador’un ise 6 tane karın kası vardı. Ne var? Gördüm işte. Salvador ufak bir kahkaha attı. Sonra aniden ciddileşip Nick’in suratına sert bir yumruk geçirdi. Çığlık atmamak için elimle ağzımı kapattım. Daha önce çok fazla kavgaya şahit olmuştum. Benim için kavga edenlerde olmuştu. Ama bu Salvador.
Nick yerden kalkmaya çalışırken Salvador ayağını Nick’in karnına bastırıp kalkmasına engel oldu. Nick de pes etmişcesine kendini yere geri bıraktı. “Eğer ona bir kere daha bağırırsan bu yapacaklarımın yanında bir hiç olarak kalır” dedi ve bana döndü. Elimi ağzımdan çekip kocaman açtığım gözlerimle ona bakıyordum. Gülümseyerek yanıma gelip dudaklarıma minik bir öpücük bıraktı. Bu şaşkınlığımın artmasına sebep olmuştu.
“Seni seviyorum” diye mırıldanıp yürümeye başladı. Bu da neydi böyle? Nick’i bana bağırdığı için dövdü. Sonra beni dudaklarımdan öptü, beni sevdiğini söyledi ve gitti.
TANRIM!
Beni seviyor yani. Yüzümdeki kocaman gülümsemeyle Nick yokmuş gibi eve doğru yürümeye başladım. Odama girip yorgunluktan ölene kadar dans etmem ve ardından kendimi yatağıma bırakıp uyumam gerekiyordu.
Eve gelir gelmez koşarak odama çıktım. Kapım her zamanki gibi kilitliydi. Koridordaki halının altından anahtarımı alıp kapıyı açtım. Odaya girer girmez büyük müzik setimin yanına ilerledim. Avrilin albümlerinden birini CD çalara takıp “girlfriend” şarkısını bağıra bağıra söylemeye ve dans etmeye başladım. Durumuma oldukça uygun sayılırdı bu şarkı. Onun kız arkadaşı olabilirim. Olmak istiyorum. Olmalıyım.
Şarkı bittiğinde CD çaları kapatıp kendimi yatağa atıp tavanı izlemeye başladım. Derin bir nefes alıp verdikten sonra yataktan kalktım. Banyoya ilerleyip küvetin dolmasını beklerken üzerimdekileri çıkardım. Yüzümdeki gülümsemeyi bir türlü silemiyordum.
Sonunda küvet dolduğunda suyu kapatıp içine girdim. Küvetteki köpüklerle oynamaya başladım. Saçıma biraz şampuan döküp iyice ovaladım. Küvetteki suyu boşaltıp durulandıktan sonra vücuduma havluyu sardım. Kıyafet dolabımın önüne dikilip giyecek bir şeyler aradım. Siyah skinny kotumu çıkarıp üzerime geçirdim. Üstüme de guns and roses tişörtümü giydikten sonra deri ceketimide üzerime aldım.
Böyle bir olaydan sonra evde durmak istemiyordum. İçimde filler sevişiyormuş gibi hissediyordum. Bana beni sevdiğini söyledi. Beni öptükten hemen sonra. Bunu bu kadar çok beklediğimi bilmiyordum. Beni sevmesini bu kadar çok istediğimi…
Ayağıma siyah botlarımı geçirip dışarı çıktım. Bu defa sigaramıda kulaklığımıda almıştım. Telefonumu elime alıp kulaklığımı taktım. Girlfriend şarkısını bulup açtıktan sonra sigaramıda çıkardım.
Bana beni sevdiğini söyledi…
Beni sevdiğini söyledi…
Beni sevdiğini...
Beni seviyor…
Bittiiiiiiiğğ :D umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur :P Yorumlarınızı bekliyorum. Voteleride tabii. :P
Teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lol ☯
General FictionLola Morgan ve onun sıkıcılığın sınırlarını zorlayan hayatına merhaba deyin.