Yatağıma uzanmış yıldızlı tavanımı izlerken geçen birkaç günü gözden geçiriyordum . Günlerdir ortalıkta yoktu . Hayır endişelenmiyorum . Sadece benim sevgilim olduğunu iddia eden birini göre fazla rahat davranıyordu .
Neredeydi yani şu üç gündür ?
Pekala , bir yanım başkalarıyla kırıştırmasından korkmuyor değildi .
Yapar mıydı ?
Evet , yapardı .
Yine de ortada Eren'in bana garip bakışları hariç herhangi bir gariplik sezememiştim .
Çünkü buna benzer birşey olsaydı büyük ihtimalle okulda yeni bir dedikodu dönmeye başlardı .
Eren ' e gelince ; okulda ayaklarımın dolaştığı heryer de istisnasız bakışlarını üzerimde hissediyordum . Sanki beni takip ediyordu . İçimden bir ses aslında beni kolladığını söylüyordu çünkü Aren yoktu . Tabi cesaret edip te bunu soramazdım sanırım sadece bir önzesiydi . Biz kızlar kafamızda bu gibi şeyleri hep kurguluyorduk . O yüzden bu durumun fazla üstüne düşmemeye karar verdim .Duyduğum parçalanma sesi ile ürkerek düşüncelerimden sıyrıldım . Kim bilir neyi kırmıştı .
'Sena!'
'Yat zıbar artık!'Gece yarısı olmuş hala ağda yapıyordu .
Sanki kamp a değil , tatile gidiyoruz . Büyük ihtimalle gece bile çorapla uyuyacağız .
Anlayamıyorum soyunmayı falan mı düşünüyor bu ?
Sakin olmalıydım , sonuçta sadece bir gece bu leyla tavırlarına katlanacaktım .Baş ucumdaki gece lambamı kapatarak uyku pozisyonumu aldım . Olabildiğince çok uyumam gerekiyordu çünkü muhtemelen yarın gece korkudan sürekli uyanıp duracak yeterince uykumu alamayacaktım .
'Mehir , kalk'
'Kalk , haydi kalk'Yüzümü buruşturarak kulaklarımı kapamak zorunda kalmıştım çünkü bu ses kendince uydurduğu "kalk" adlı opera yı seslendiriyordu .
Son söylediği kalk sözcüğünü uzatırken tıkanınca yatağıma kusacak korkusuyla aniden dikiliverdim .
Hala ekşimiş duran suratımla 'Yeter , sus artık ' diye mırıldandım .'Haydi , hazırlan'
'Benden sonra yatıp , benden önce kalkarak bu kadar enerjik olmayı nasıl başarıyorsun?'
'Çünkü , bugün beklediğim gün'
'Sena!' dedim artık usanmış sesimle.
'Çocuğun bütün bunlardan haberi bile yok.''Ya , ne fark eder !' dedi bağırarak .
'Gece olacak işte.'Ardından bakarken yine ne tür maceralar yaşayacağımızı merak ediyordum .
Aldığım sıcak bir duşun ardından gerekli eşyalarımı toparlamış hazır bir şekilde kapının dibinde bekliyordum .
Nihayet merdivenlerden aşağı inerken ben şaşkın şaşkın bakakalmış daha hazırlıksız yakalanan Yeşim ise tam o sırada yudumladığı çayını yere püskürtmüştü .Şaşırdığımız şey ise kıçını zar zor kapatan bir etek gitmiş olmasıydı .
Şort değil etek .Bir an gülünç bir ifadeyle kendi giydiklerime baktım .
Dizime kadar çekmiş olduğum çoraplarım , üzerine giydiğim uzun taytım , kısa yağmurluğum ve spor ayakkabılarımla kamp için uygun olduğumu düşünmüştüm .
Evet yanyana komik duracaktık .Merdivenleri inmiş ayakkabılarını giymek için dolabı açarken ' Şu görüntünün altına birde topuklu ayakkabılarını giyersen hiç şaşırmayacağım' dedim .
'Öyle yapacağım zaten.'
'Dolgu topuklarım için ideal!''Peki ozaman çamura gömülmüş olursan doğal karşıla çünkü bu kesinlikle olacak' dedi Yeşim.
'Ben halimden memnunum.'
Bir an aklıma gelen düşünceyle kahkahalarla gülmeye başladım .
'Ya Tunç eşofman takımlarıyla gelirse.'