27.Sen Benim

103K 2.7K 220
                                    

Bölüm bir çok okuyucumun beklediği gibi yetişkin içeriklidir.Artık yazdığım ikinci bölümden çok daha fazla kişiye hitap ettiğimin farkındayım, bu yüzden okumak istemeyenleri anlayışla karşılarım. Lütfen okumak istemeyenler okumasın, sizler için belirtmek istedim.

Az önce beni bedeninden uzaklaştırdığı kolları sevinçle sardı bu sefer. Yüzünü yüzüme yaslayıp alnıma bir öpücük kondurdu.
'Emin misin?' diye sordu ayna gibi capcanlı bakan gözleriyle.

'Evet' diye fısıldadım .
Biraz daha sorgularsa vazgeçecektim çünkü aşırı şekilde utanıyordum!

'Neden şimdi ?' diye bir soru daha tekrarladı. Yüzüm avuçları arasında , dudaklarımın etrafına ufak öpücükler konduruyor ama asla dudaklarıma değmiyordu.

Neden şimdi ?
Bunu ben bile düşünmemiştim, bu aralar sıklıkla yaptığım gibi yine birden karar vermiştim. Ama bu gece bu yaşadığım düşünülürse içimde cevap bulmakta zorlanacağım bir soru değildi bu.
Ben sevildiğimi hissetmiştim! Çok sevildiğimi!
Ailem değil , arkadaşlarım , daha çok da Aren tarafından. Her şey bu kadar yeniyken, Aren hayatımda bu kadar yeniyken, bana böyle bir şeyi hissettirebilmeyi başarmıştı!

Şimdi bunu kendime söylemek zor değildi de ona ne söyleyecektim ? 'Sevildiğimi hissettirdin denir miydi ki?'

'Şimdi istedim.' dedim omuzlarımı silkerek.
Kafasını hafifçe yana eğip kaşlarını kaldırdı, hiçte bana inanmış gibi bakmıyordu.

Dudaklarını çenemden boynuma doğru sürdürdü. 'Bilseydim çok daha önceden seni böyle mutlu edecek bir şeyler yapardım.' diye mırıldandı.
Ah, o anlamıştı bile! Bende yalan söylüyorum!

'Bunun gibi olmazdı' dedim kollarımı boynuna sarıp dudaklarımı dudaklarına sürterek.
Vay be! Ne kadar cesaretliymişim de , şimdi öğreniyorum!

Durur mu ? Durmaz tabi! Deminden beri bir türlü dudaklarıma değdiremediği dudakları ben dudaklarına sürtündüğümde bunu bekliyormuş gibi dudaklarımı ağzının içine çekti.
Aceleci olmayışına sevinerek öpüşüne karşılık verdim.
Hızlanırsa heyecandan ölürüm!
Usul usul incitmekten korkar gibi alt dudağımı emerken , ona sımsıkı sarılmış aynı şeyi üst dudağına uyguluyordum.

Aşağıda devam eden parti sayesinde ne kimse yokluğumuzu anlayabilir ne de bizi duyabilirdi. Kimsenin ne yaptığımı bilmesini istemiyordum.

Dudaklarımından uzaklaştığında , öpücüğümün kısa sürüşünden rahatsız suratımı buruşturdum. Sonra bir adım daha uzaklaştığında , demin üstten iki düğmesini çözdüğüm gömleğinin tamamını kendisi üzerinden çıkardı.
Şimdi tam göğsü ile burun buruna gelmiştim.
Gözlerim kalbinin hizasındaki dövmeye takıldı.
Manası neydi acaba?

Tam ağzımı açmış bunu soracakken tekrar dudaklarıma eğilerek konuşmama engel oldu.
Yine alt dudağımı kavramış emerken , elleri bedenimde dolaşmaya başladı.
Şimdi biraz gerilmiştim işte.

Kendi kendime rahatlamam gerektiğini fısıldarken biraz çekingenlikle ona karşılık verdim.
Planlarımda olmayan bir şekilde çekiniyordum çünkü ellerim çıplak göğsüne değiyordu! Ve bu bambaşka bir duyguydu!

Elleri sırtımda , belimde dolaşıp göğüslerimi garip bir şekilde teğet geçti. Şaşırıyordum, bu kadar beklemenin üzerine Aren'in hızlı davranacağını sanmıştım!

KORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin