Toprak Adamlar Tanıtım

2.8K 176 50
                                    

Dikkat! Toprak Adam kitabını okumadan bu kitaba başlamanız tavsiye edilmez. Zira bazı olaylar ve kişiler serinin ilk kitabıyla bağlantılıdır.

Kitaba nereden başlayayım diye çok düşündüm ve uygun parçanın burası olduğuna kanaat getirdim. Dilerim bu kitapta yaşanan ve size yaşatılacak duygular kayda değerdir.

-----------------------------------------

Toprak Adamlar, Adolf Hitler Almanya'sı zamanında üstün insan deneylerinin bir sonraki düzeye aktarılmasıyla geliştirilmiş bir türdür. Belirli bir selenyum seviyesinin altında insan gözüne görünmeyen maddeleri keşfeden bilim adamları, deneylerini daha da geliştirerek insanların genleriyle oynayıp, selenyum seviyelerini azaltarak bu türü meydana getirmişlerdir. Önceleri ilk geliştirdikleri örnekleri yine Hitler önderliğinde bir kampta toplayarak Alman casuslar olarak kullanmışlardır. Bu türe ait bir yaşam alanı oluşturup orada kendi türleriyle beraber bir yaşamın bu insanlara yeteceğini düşünerek ise en büyük yanılgıya düşmüşlerdir. Çünkü oradaki Toprak Adam ve kadınlar ikinci dünya savaşının ortasında birer birer ortadan kaybolarak Alman istihbaratının yerle yeksan olmasını sağlamışlardır. Değişen şartlar dahilinde dünyanın dört bir yanına dağılan bu türü yine bir çatı altında toplamak adına çalışmaları ve bu genin getirdiklerinden kurtulmak isteyenlere dair yapılan araştırmalar şu an devam ediyor. Türün genleri birkaç doğum sonrası mutasyona uğradığından kimin Toprak Adam olup olmadığını anlamak hala zaman alıyor. Bu yüzden bazı ülkelerdeki garip kayıp vakaları oluşturulan bir ekiple incelenmeye çalışılıyor.
Türün devamını bulmak ve onlara bir yaşam alanı daha sağlamak adına devam etmektedir.

Tüm bu bilgiler ışığında siz okuyucular Toprak Adamlar'ın dünyasına hoş geldiniz.

TOPRAK ADAMLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin