Όλοι ήξεραν πως το επόμενο συμβούλιο, έκτακτο ή μη, θα γινόταν στο Μάλφελιν. Είχε χρόνια να συγκληθεί εκεί και δεν ήταν κάτι στο οποίο θα έπρεπε να δοθεί ιδιαίτερη σημασία.
Αυτό που δεν ήξερε κανείς ήταν πότε θα γίνει το συμβούλιο.
Θέλω πολύ να δω τα μούτρα όλων τους όταν δουν δεκαοκτώ παράξενους και επίσημα ντυμένους τύπους και τύπισσες να κόβουν βόλτες στην πόλη με την άνεση τους, αναλογίστηκε η Τζέιν και τσέκαρε για ακόμα μία φορά τον ηλεκτρονικό πίνακα που ήταν κρεμασμένος από το ταβάνι λίγα μέτρα μπροστά της.
Πόσο μάλλον όταν θα ανακαλύψουν ότι αυτοί οι δεκαοκτώ είναι αρχηγοί, είπε στον εαυτό της και αναστέναξε. Βαριεστημένα, ξεδίπλωσε το άσπρο χαρτόνι σε μέγεθος Α4 που βρισκόταν δίπλα της και διάβασε για πολλοστή φορά λέξεις πάνω του. «Ταξιδιωτικό Πρακτορείο 'The amazing Canada'» έλεγε με μαύρα έντονα και καλλιγραφικά γράμματα.
Στη μικρή και κακοφωτισμένη αίθουσα αφίξεων του αεροδρομίου του South Indian Lake δεν βρισκόταν κάνεις άλλος πέρα από την ίδια την Τζέιν, έναν άντρα με στολή σεκιούριτι που στεκόταν πίσω από τον γκισέ δίπλα στην πόρτα και έστελνε μηνύματα με το κινητό του χωρίς σταματημό και μία καθαρίστρια που σφουγγάριζε το πάτωμα μπροστά από τον γκισέ. Ο άντρας ούτε που την είχε προσέξει.
Μία γυναικεία φωνή από τα μεγάφωνα ανακοίνωσε σε άψογα αγγλικά -και αμέσως μετά σε άψογα γαλλικά- πώς η πτήση από το Έντμοντον της Αλπέρτα είχε μόλις προσγειωθεί. Λίγο ειρωνικό βέβαια διότι δεν υπήρχε κανείς να την ακούσει εκτός από την καθαρίστρια, τον σεκιουριτά και την προπονήτρια.
Η Τζέιν έκανε γρήγορα μερικούς υπολογισμούς. Η πτήση από Οττάβα είχε προσγειωθεί μόλις ένα τέταρτο νωρίτερα και μέσα σε εκείνο το αεροπλάνο βρισκόταν εννιά από τους δεκαοκτώ αρχηγούς. Άλλοι τρεις ερχόταν από το Έντμοντον με το αεροπλάνο που μόλις είχε προσγειωθεί. Οι υπόλοιποι έξι θα προσγειωνόταν σε μισή ώρα περίπου και εκείνη τη στιγμή βρίσκονταν στην πτήση από το Γουίνιπεγκ, σύμφωνα με τον πίνακα.
Απρόθυμα, η Τζέιν σηκώθηκε από την μεταλλική καρέκλα της παίρνοντας το χαρτόνι μαζί της. Την ίδια στιγμή ένας μεσήλικος άντρας με γκρι φλις, σκούρο μπλε τζιν και μπότες ορειβασίας όρμησε στην αίθουσα αναχωρήσεων λαχανιάζοντας.
«Προσγειώθηκε η πτήση από Οττάβα;», ρώτησε πανικόβλητος την Τζέιν κοιτάζοντας το πεντέμισι ιντσών κινητό του που έβγαλε από την τσέπη του παντελονιού του.
YOU ARE READING
Γκρέιφορτ
Fantasy[Βιβλίο 2] Όταν η Κλέρι συνέρχεται από τον τραυματισμό της, επιστρέφει στην καθημερινότητά μόνο και μόνο για να βρει μία κοινωνία που ζει υπό τον φόβο μίας επίθεσης. Η κατάσταση στο Φόξποντ επιδεινώνεται, λυκάνθρωποι πεθαίνουν, παιδιά χάνουν τις οικ...