Ο Τέιλορ καθόταν σωριασμένος σε μία μεταλλική καρέκλα στην αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου της Μινεάπολις. Είχε βουλιάξει τόσο πολύ στη θέση του που το κεφάλι του ακουμπούσε στην πλάτη της καρέκλας. Τα μάτια του ήταν κλειστά ενώ το σακίδιό του ήταν αφημένο απρόσεκτα στα πόδια του. Όλη η υπόλοιποι καθόταν γύρω του και συζητούσαν έντονα μεταξύ τους, κανένας όμως δεν φαινόταν να προσέχει τον Τέιλορ, που ήταν έτοιμος να λιώσει.
«Ορίστε, σου έφερα νερό και ένα πακέτο μπισκότα», ανακοίνωσε η Κλέρι όταν πλησίασε τον σχεδόν παράλυτο μέντορά της. Και εκείνη τη φορά ο δεσμός Άναμ Κοντάλτα λειτουργούσε κανονικά και έτσι και η Κλέρι αισθανόταν την κάθε πτυχή ζαλάδας και ναυτίας που ένιωθε και ο μέντοράς της, απλώς δεν ήθελε να το παραδεχθεί. «Τέιλορ!», αναφώνησε όταν είδε το σακίδιό του, «μην αφήνεις τα πράγματά σου όπου να 'ναι χωρίς να τα βλέπεις! Μπορεί να σου τα κλέψουν και να μην το πάρεις είδηση!».
Ο Τέιλορ άνοιξε ζαλισμένος τα μάτια του και κοίταξε με απορία την Κλέρι. «Νερό; Ευχαριστώ», είπε και πήρε το μπουκάλι, «δεν περίμενα ότι η πρώτη μου πτήση με αεροπλάνο θα ήταν τόσο θεαματική».
«Δεν ήταν απλώς θεαματική», παρενέβη η Μάγια που καθόταν ανάμεσα στον ίδιο και την Άναμπελ, «κόντεψες να λιποθυμήσεις από τη ζαλάδα πολλές φορές».
«Φίλε όντως, μετά από την τέταρτη έχασα το μέτρημα», συμπλήρωσε ο Τζόρνταν ψιθυριστά. Ταυτόχρονα, η Χέιζελ είχε γύρει στον ώμο του και κοιμόταν του καλού καιρού, με τα πόδια ακουμπισμένα πάνω στη χειραποσκευή της.
«Και άκου και τα καλύτερα νέα, έχουμε και άλλη πτήση!», σχολίασε ενθουσιασμένα η Μάγια που είχε ευχαριστηθεί την πρώτη.
«Υπέροχα», μουρμούρισε ειρωνικά ο Τέιλορ και γύρισε στην αρχική του κατάσταση. Την ίδια στιγμή η Τζέιν πλησίασε την παρέα.
«Πώς είναι;» ρώτησε την Κλέρι.
«Λίγο ζαλισμένος αλλά θα ζήσει», την επιβεβαίωσε.
Εκείνη χαμογέλασε. «Μάλιστα. Ενημέρωσε και τους υπόλοιπους, η πτήση μας φεύγει σε δύο ώρες από τώρα. Μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε μέχρι τότε, εκτός από το να χαθείτε και να διαδώσετε ότι ένα μάτσο νεαρών λυκανθρώπων κυκλοφορούν ελεύθεροι στο αεροδρόμιο. Το αργότερο σε μιάμιση ώρα πρέπει να συγκεντρωθούμε όλοι μπροστά σε εκείνον τον γκισέ, εντάξει;».
YOU ARE READING
Γκρέιφορτ
Fantasy[Βιβλίο 2] Όταν η Κλέρι συνέρχεται από τον τραυματισμό της, επιστρέφει στην καθημερινότητά μόνο και μόνο για να βρει μία κοινωνία που ζει υπό τον φόβο μίας επίθεσης. Η κατάσταση στο Φόξποντ επιδεινώνεται, λυκάνθρωποι πεθαίνουν, παιδιά χάνουν τις οικ...