10.

518 63 6
                                    

Η Λόρεν είχε δίκαιο. Οι μισοί και παραπάνω -χωρίς υπερβολές- κάτοικοι του Μάλφελιν είχαν έρθει στην Μάντισον Σκουέαρ με τις πιτζάμες τους, χωρίς ίχνος ντροπής στο πρόσωπό τους. Το τελευταίο που περίμενε η Κλέρι ήταν να εμφανιστεί και η ίδια η Τζοάννα Ρέις με πιτζάμες.

Μαζί με την Μάγια, τον Τέιλορ και την Λόρεν περπάτησαν ως την συνηθισμένη τους γωνία, στον τοίχο της πρόσοψης των δωματίων ελέγχου. Ως γνωστόν, η Κάρα, ο Κάμερον και η Κρισάνθα τους περίμεναν ήδη εκεί φορώντας και εκείνοι τις πιτζάμες τους κάτω από τα μπουφάν τους.

«Καλημέρα», χασμουρήθηκε η Κρισάνθα, «όσο καλή θα είναι μετά από αυτό που θα ακούσουμε».

«Έμαθες τίποτα;», τεντώθηκε η Κάρα και χασμουρήθηκε και εκείνη.

«Ό,τι και αν έχει να μας πει δεν θα είναι και υπέροχο. Μας κάλεσε άρον - άρον Κυριακή πρωί, ενώ χθες το συμβούλιο συνεδρίαζε ώρες ολόκληρες», απάντησε η Λόρεν.

«Πού το έμαθες;», απάντησαν μαζί ο Κάμερον και η Κλέρι. Κοιτάχτηκαν νυσταγμένα, χαμογέλασαν και επέστρεψαν στην Λόρεν.

«Μου το είπε η Μάγια, που το έμαθε από την Τζέιν. Η ίδια μαζί με τον Ίαν κρατούσαν τα πρακτικά χθες το βράδυ», εξήγησε η Λόρεν, «η Μάγια πήγε στο σπίτι της αργότερα και την βρήκε ξαπλωμένη στον καναπέ, χωρίς να μπορεί να κρατήσει τα μάτια της ανοιχτά από την κούραση. Επίσης της είπε ότι οι αρχηγοί διαφωνούσαν όλη την ώρα μεταξύ τους, είχαν δημιουργηθεί ουσιαστικά δύο αντίπαλα στρατόπεδα και αν δεν παρέμβαινε ο Φέρμαν που και που, θα είχαν ξημερώσει εκεί μέσα».

«Πρέπει να αρχίσουμε να κάνουμε παρέα με την Μάγια», παρατήρησε η Κάρα, «μαθαίνεις αμέσως όλες τις πληροφορίες από μέσα! Δεν είναι δίκαιο!».

«Ποιος είναι αυτός ο Φέρμαν;», ρώτησε απορημένα η Κλέρι. Μερικές φορές εκείνες οι λίγες βδομάδες που είχε αργήσει να έρθει στο Μάλφελιν σχετικά με τους υπόλοιπους της φαίνονταν αιώνες. Σαν να υπήρχε ένα τεράστιο χάσμα μεταξύ των γνώσεών της και των γνώσεων των φίλων της. Ή απλώς οι υπόλοιποι ρωτούσαν τους μέντορές τους όταν είχαν μία απορία σχετικά με τις κοινότητες και δεν έλεγαν χαζομάρες όλη τη μέρα, για παράδειγμα.

«Ο Άαρον Φέρμαν», ανέλαβε να της εξηγήσει ο Κάμερον, «είναι σαν να λέμε ο τα πάντα πληρών. Ο αρχηγός των αρχηγών, αυτός που βρίσκεται πιο ψηλά στην ιεραρχία. Παρευρίσκεται σε κάθε συμβούλιο επειδή ακριβώς αυτός κάνει κουμάντο, διευθύνει την επιτροπή, ορίζει τους αρχηγούς. Διαθέτει τα μέσα να κάνει οτιδήποτε. Είναι ουσιαστικά ο λόγος που εμείς ζούμε εδώ τώρα. Είναι, σαν να λέμε, ο πρόεδρος της δημοκρατίας. Κρατάει πάρα πολλή εξουσία στα χέρια του. Μπορεί να είναι λίγο ξινός, από όσο ξέρω αλλά μόνο και μόνο το γεγονός ότι διαχειρίζεται τόσες πολλές εξουσίες και δεν έχει διαφθαρεί λέει πολλά για τον χαρακτήρα του».

ΓκρέιφορτWhere stories live. Discover now