30.

442 61 20
                                    

Όπως είχαν συμφωνήσει με την Τζέιν την προηγούμενη μέρα στη γιορτή, η Κλέρι και ο Τέιλορ βρισκόταν την επόμενη στην είσοδο του κέντρου προπόνησης στις δέκα το πρωί. Φορούσαν και οι δύο τις στολές τους, που δεν είχαν προλάβει να πλύνουν, οπότε είχαν ακόμα πάνω τους χώμα και σκόνη από το τρέξιμο της προηγούμενης μέρας.

Όταν έφτασαν στο πέτρινο κτήριο δίπλα στο Κέντρο Ανάπτυξης Τεχνολογίας, ο Ίαν και η Τζέιν τους περίμεναν ήδη φορώντας και εκείνοι τις δικές τους στολές. Στη γιορτή, η Κλέρι θυμόταν την Τζέιν να λέει, «ας βρεθούμε εκεί στις δέκα. Όλοι δικαιούμαστε λίγο ύπνο». Παρόλα αυτά το βλέμμα και των δύο υποδείκνυε ότι δεν θα τους πείραζε να κοιμηθούν λίγο ακόμα.

«Καλημέρα στο τελευταίο Άναμ Κοντάλτα στην ιστορία των λυκανθρώπων», είπε ο Ίαν μόλις οι δύο τους πλησίασαν.

«Ακούγεται πολύ χειρότερα όταν το λες δυνατά ξέρεις», στράβωσε η Κλέρι αμέσως.

«Έχει δίκιο», πήρε το μέρος της η Τζέιν, «τους προτιμώ ως Κλέρι και Τέιλορ».

«Εντάξει, Κλέρι και Τέιλορ», αναστέναξε ο Ίαν, «σήμερα θα γνωρίσουμε την Ντόρις, μία ειδική στο θέμα που θα μας βοηθήσει με την προπόνηση σας. Ξέρει πολλά περισσότερα από εμάς και θα τις μοιραστεί μαζί μας τόσο στο πρακτικό κομμάτι όσο και στο θεωρητικό».

«Θα την συναντήσουμε στον δεύτερο όροφο του κέντρου προπόνησης σε μία ώρα από τώρα, οπότε σκεφτήκαμε ότι ένα ζέσταμα δεν θα μας έκανε κακό», συνέχισε η Τζέιν.

«Οπότε σκεφτήκατε να μας ταλαιπωρήσετε και πριν φάμε ξύλο», ολοκλήρωσε τη σκέψη της ο Τέιλορ με ειρωνεία.

Και οι δύο γέλασαν με πικρία. «Ναι, κάπως έτσι», απάντησε ο Ίαν, «αλλά παραδεχτείτε το. Δεν έχετε συμμετάσχει σε μάχη για περισσότερο από ένα μήνα. Δεν έχουμε οργανώσει κάποιο παιχνίδι λόγω των αναταραχών του τελευταίου διαστήματος. Στην ουσία, έχετε να μεταμορφωθείτε και να κινηθείτε σχεδόν από τις αρχές του προηγούμενου μήνα!».

«Δεν ισχύει», διαφώνησε ο Τέιλορ, «τα κάναμε και τα δύο χθες».

«Ενδιαφέρον, αλλά το τρέξιμο σήμερα δεν μπορείς να το αποφύγεις», δήλωσε ο Ίαν.

«Λέμε να τρέξουμε στο ανατολικό κομμάτι της πόλης σήμερα», άλλαξε το θέμα η Τζέιν, «και να είμαστε πίσω σε περίπου τρία τέταρτα».

ΓκρέιφορτWhere stories live. Discover now