38.

392 56 46
                                    

Νωρίς εκείνο το πρωί, ο Τέιλορ συνάντησε τον Τζόρνταν έξω από το κτήριο της κεντρικής διοίκησης. Ο ήλιος μόλις που είχε αρχίσει να φαίνεται πίσω από τις κορυφές των ψηλών βουνών που περιέβαλλαν το Γκρέιφορτ και η ατμόσφαιρα είχε γεμίσει από ένα αχνό κίτρινο φως, καθώς σωματίδια σκόνης και χώματος χόρευαν στον αέρα. Το πέτρινο κτήριο της κεντρικής διοίκησης υψωνόταν βαρύ και επιβλητικό μπροστά τους, όπως ακριβώς και αυτό του Μάλφελιν στην πλατεία Μάντισον.

Η ώρα ήταν λίγα λεπτά πριν τις εννέα και στους δρόμους δεν πατούσε ψυχή. Ο Τέιλορ είχε μετρήσει μόνο τέσσερα άτομα που μπήκαν και άλλα δύο που βγήκαν από το κτήριο της κεντρικής διοίκησης, κατά τα άλλα δεν είχε δει κανέναν έξω εκείνη την ώρα. Σιγά – σιγά άρχισε να του λείπει η συνεχής βαβούρα του Μάλφελιν. Στο Γκρέιφορτ επικρατούσε ησυχία σε έναν τρομακτικό βαθμό.

Ο Τζόρνταν εμφανίστηκε μαζί με τη Χέιζελ από τον δρόμο που οδηγούσε στο ανατολικό κομμάτι της πόλης. Όσο περπατούσαν μαζί, συζητούσαν και η Χέιζελ έλεγε κάτι που έκανε τον Τζόρνταν να γελάει. Φαινόταν χαρούμενος, και ο Τέιλορ είχαν να τον δει έτσι από τότε που είχε φύγει ο Κρις για το Φόξποντ. Τελικά η Χέιζελ τον είχε βοηθήσει, και ο Τέιλορ θα την ευγνωμονούσε γι' αυτό.

«'Μέρα σπόρε», τον χαιρέτησε ο Τζόρνταν όταν η Χέιζελ απομακρύνθηκε με κατεύθυνση το σπίτι που έμεναν οι φίλες της, «πώς πάει;».

«Καταστροφικά, λίγο – πολύ», αναστέναξε ο Τέιλορ, «πόσο μου λείπουν οι μέρες που ήσουν μέντοράς μου και το μόνο μας πρόβλημα ήταν ποιος θα πάει μέχρι τις δημόσιες υπηρεσίες για να φέρει φαγητό. Τώρα αρχίζω να εκτιμώ εκείνες τις στιγμές».

«Τι έγινε πάλι;», ρώτησε ο Τζόρνταν και μαζί άρχισαν να περπατάνε προς την είσοδο του κτηρίου της κεντρικής διοίκησης.

«Η Κλέρι συνάντησε για πρώτη φορά τη γιαγιά της χθες», τον ενημέρωσε ο Τέιλορ, «ακόμα και αν αφήσουμε στην άκρη το γεγονός ότι πήγε για να βρει και τον παππού της και έμαθε πως αυτός είχε πεθάνει πριν από χρόνια, η φάση ήταν σκέτη καταστροφή».

«Φωνές και δράματα;».

«Ναι, είχαμε μπόλικα από αυτά», μουρμούρισε ο Τέιλορ, «το θέμα είναι ότι μετά από αυτά που άκουσε για τους γονείς της και όλη η υπόθεση με το Άναμ Κοντάλτα, τα έχει δει όλα κωλυόμενα και εγώ μαζί. Περνάει δύσκολα και δεν την βλέπω να επανέρχεται σύντομα».

ΓκρέιφορτWhere stories live. Discover now