Seděl jsem na břehu jednoho malého potůčku. Se zavřenými oči jsem poslouchal šum větví. Zhluboka jsem se nadechl a vydechl. Otevřel jsem oči a sáhl pro můj batoh, který byl za mými zády. Vyndaval jsem postupně všechny učebnice a sešity, jen abych našel jeden papír, který mi dneska zničil zbytek celého dne.
Kus bílého papíru, který jsem hledal vyčuhoval z učebnice matematiky. Znovu a nahlas jsem si povzdychl když jsem spatřil opět tu červenou zakroužkovanou známku, která byla podtržená. Všechny věci jsem následně naházel zpět do batohu, a pevně svíral papír ve svých dlaní.
Jestli se někdo z rodiny dozví, že jsem z písemky, dostal plný počet - 5 - nebude to pro mě nic dobrého. Můj táta, společně s mu matkou, zbožňují předmět matematika. Nechápu co je na tom tak dokonalého. Rodiče chtějí abych se po škole vydal jejich směrem. Což znamená chodit na matematickou školu a studovat dál matematiku.
Znovu jsem zahlídl tu známku napsanou v rohu a písemku zmuchlal. Napřáhl jsem se a následně papír hodil do potůčku. Uslyšel jsem podivné zvuky, vycházející z mé kapsy. Hned mi došlo že je to můj mobil, který měl ztišené zvonění, takže jenom vibroval.
"Ano mami?"
"Kde jsi, řekla jsem ti, že večere bude v sedm." vydechla a já se zarazil. To už je tolik?
"Promiň mi to. Za deset minut jsem doma." zvedl jsem se a mobil zandal zpět do kapsy. Popadl jsem svou tašku a rozeběhl se k našemu domku, který je odtud necelých 20 minut chůze. Ve čtvrtině své cesty jsem na křižovatce do někoho narazil. Spadl jsem na zem a podíval se na dotyčnou osobu, která stála nade mnou.
Byl to kluk, který mohl být stejně starý jako já. Chtěl jsem si ho prohlídnout od hlavy až k patě, jenomže jeho hluboký a nepříjemný hlas, mě zastavil. "Neumíš dávat pozor sakra!" zakřičel na mě a já se rychle postavil, upravil jsem si batoh na rameni a omluvil se mu. "Debile." zavrčel si pro sebe a obešel mě. Sklopil jsem hlavu a zhluboka se nadechl, předtím, než jsem se znovu rozeběhl domů.
**
Po večeři jsem zalezl do svého pokoje a svalil se na postel. Natáhl jsem se pro svůj notebook, který ležel na zemi a položil ho na peřinu. Přihlásil jsem se na Twitter a začal si psát s Lee.
LeeYoung: Hej Kookie slyšel jsi o tom?
JungK-Young: O čem přesně myslíš?
LeeYoung: Zítra k nám do školy nastoupí nový žák.
LeeYoung: Je sexy.
LeeYoung: A hlavně je nezadaný.
JungK-Young: Jak to můžeš vědět?
LeeYoung: Nezapomeň, že jsem dcera ředitelky, vím všechno. A navíc existuje něco jako internet Kook. Stačí ho pouze používat ;)
JungK-Young: Neříkej mi Kook nesnáším to! A nedělej ze mě blbečka Lee!
LeeYoung: Dobře, dobře. Už mlčím Kook. :D
LeeYoung: Řekl jsi rodičům o té písemce?
Notebook jsem po přečtení zprávy zaklapl a položil ho vedle sebe, zavřel jsem oči a relaxoval. Jenže z příjemného relaxování jsem přešel náhle do tvrdého spánku.
ČTEŠ
Danger | Vkook |
FanfictionVkook story Original story - @xxVKxx97, 2016 Cover . @happyviruskai