7.

2.7K 250 5
                                    

 Hned co jsem vstoupil do domu se na mě začalo sesypávat tolik otázek, že jedním uchem šli dovnitř a druhým zase ven. "Můžete kurva držet hubu!" křikl jsem, když jsem se postavil do středu obýváku a rozhodil kolem sebe rukami. Byl jsem unavený z toho věčného pokřikování aby se překřičely. Bylo to na prasknutí hlavy, doslovně.  

"Kde jsi byl." ozval se Jimin, který seděl v křesle a v ruce držel průhlednou sklenici s obsahem alkoholu. 

"Tam kde ty ne." vyprskl jsem naštvaně a došel do kuchyně. 

"Ježiši, ten má zase náladu." zasmál se Jin potichu a já pouze protočil očima. "Slyšel jsem to!" křikl jsem nazpět a pousmál se.  Došel jsem k lednici a vytáhl ze spodního šuplíku vychlazené pivo.

"Byl jsi u něho co?" ozval se zamnou šeptem hlas, otočil jsem se a spatřil Yoongiho, který stál zamnou a opíral se zadkem o kuchyňskou linku. Nechápavě jsem nakrčil obočí a napil se svého vychlazeného piva. "Byl jsi u Kookieho?" tentokrát přidal jméno dotyčné osoby, kterou měl na mysli.

"Cože? Nebyl. Jak tě to mohlo napadnout." pokroutil jsem naštvaně hlavou a prošel kolem něho. 

"Vidím to." křikl zamnou, což způsobilo to že, jsem se zastavil a otočil se čelem k němu. 

"Řekni mi co vidíš? Protože já vidím jenom blbce, který se mě tu vyptává na nesmyslný věci." vyprskl jsem a ušklíbl se. 

"Vidím, jak na něho koukáš. Máš o něj strach." 

"Strach začínám mít o tvůj mozek a oči Yoongi." zavtipkoval jsem a došel do obýváku. "Ale no tak, hoši je pátek, nechcete se jít bavit. Trošku si užít. Však víte." vyhrkl jsem a posadil se vedle J-hopa na pohovku, nohy jsem položil na skleněný stůl přede mnou a zaklonil hlavu. 

"Kdyby jsi se neloudal možná by jsme nějakou tu party stihli, ale máme práci." ozval se Namjoon, který právě scházel schody z horního patra. "Jak bylo u Kookiho?" zeptal se a schodil jedním pohybem ruky mé nohy položené na stole. Naštvaně jsem vydechl a pokroutil hlavou. 

"Piči, kurva nebyl jsem u něho. Co s ním pořád všichni máte!" postavil jsem se a flašku s pivem jsem hodil na zem. Všichni se začaly okamžitě smát mého chování. "Začínáte mě srát ano? Bože, jste dementi." pokroutil jsem hlavou a odešel do svého pokoje. Došel jsem ke své posteli a vytáhl z nočního stolku svou zbraň, kterou jsem si následně strčil za opasek. "Jdeme!" vykřikl jsem, když jsem zavřel za sebou dveře od pokoje a došel rychlými kroky dolů do předsíně. "O co jde?" zeptal jsem se Namjoona, když jsem došel do garáže, kde se nacházela naše černá dodávka. Postavil jsem se vedle kluků, kteří stály nad naším pracovním stolem. Na stole ležely jakého plány budov, zřejmě těch do kterých se chystáme jít. Vždycky před akcí musíme mít nějaký záložní plán, kdyby se něco posralo. Namjoon nám začal ukazovat všechny nouzové východy, kterými se případně dostaneme bez problému ven z budovy. 

"Jedná se pouze o lehké převzetí drog. Je všechno jasné?" ozval se, když dokončil svůj dlouhý monolog . Všichni přikývly.  

"Nejde o nic co bychom předtím nedělali." uchechtl se J-hope.

"Obchodování s drogami stojí za hovno. Je to nudné. Předáš jim peníze, oni tobě drogy a odejdeš." zasmál jsem se a podíval se na všechny okolo sebe.

Pokrčily pouze rameny a já se usmál. Měl jsem pravdu.

Hi guys! 

Ano já vím část je krátká, ale mám pro vás jedno malé překvapení. 

Rozhodla jsem se že Trailer na celý příběh dělat nebudu, jelikož  sama nevím jak to celé skončí :D proto jsem se rozhodla, že vám vždy s novou částí přidám krátké - maximálně 30 sekundové video - kde se dozvíte něco více o další části.   

Doufám, že se vám část z pohledu Taehyunga líbila a taktéž se se vám líbilo i videjko.

Ovšem budu ráda, když mi dáte na Youtube odběr. 

S láskou xxVKxx97



Danger | Vkook |Kde žijí příběhy. Začni objevovat