A tükör mögött lapulnak az arnyekok

66 5 0
                                    

A köhöges roham utan, sikeresen leküzdöttem a meleg teat. Ash akart egy következöt csinalni nekem, igy fealt mellölem, en meg a földre döltem. Elment a a parnam. Brr, most a padlo tenyleg hideg. Az orromon se kaptam levegöt, igy valami halat utanoztam.  A tüz meg kezdett unalmas lenni. Szeretem a tüzet meg minden, de folyamatosan ugyan abban a pozban bamulni mar szenvedes. Ha pedig valahogy atfekszem akkor meg hideg lesz. Mire Ash vissza tert, en addigra fel alomba köhögtem magamat. Persze ö kegyetlen modon felültettet, majd gyogyszert tömött belem. Amit en akaratlanul lenyeltem. Nem kelett sok idö, a gyogyszerek elalmositottak. A következö bögre teat is lenyeltem. Nagyon remes ize volt. Fogadni mernek, hogy ebbe is belekevert valamit. A hangok tompultak körülöttem. Viszont sikerült, annyit kivennem, hogy valaki ismeretlen is volt. Asg alam nyult, majd ra tett a kanapera. Nekem öt perc sem kellet, es maris egy masik vilagba zuhantam. Megint abba az erdöbe landoltam, ahol nem reg voltam. CSak, hogy most nem en voltam a fekete trutymo. Hanem az elöttem allo valami. Hatralni kezdtem. Bar nem sokaig. Mögöttem, egy lathatatlan fal volt. Mi ez valami rossz jatek? A leny kinyujtotta felem a kezet. En megprobaltam magamat, megjobban a falhoz taszitani, de semmi ertelme nem volt. Beharaptam az igy is ebeseb also ajkamat, majd en is oda nyujtottam neki a kezemet. Ö meg rantott, es en at zuhantam rajta. Ujra sötetseg, de most erzetem ahogy lefele zuhanok. A zuhanas erzese abba maradt. De nem tudtam mozogni, mintha leköztözek volna. Itt-ott erös fajdalom nyilalt belem. Skitottam, küzködtem. De nem akartak engedni, csak egyre nagyobb fajdalmat okoztak. A fajdalom abba maradt. Velem maradt a csöpögö hang. Csepp. Csepp. Csepp. Akar mennyire probaltam kinyitni a szememet nem ment. Csak is a cspöp hangot hallottam. Masra nem voltam kepes, mint csak hallgatni. Hideg volt. De a hidegseg nem tarott sokaig. Valahol a tavolban ott volt a kis meleg. A feny. Ami ujra megnyugtatott. Majd egyszerüen minden eltünt. Csend es nyugalom. Beke. Szerintem, vagy meghaltam, vagy nagyon furcsa almom lehetett hala a gyogyszereknek, söt ki tudja minek. Talan amit elsönek meg tudtam mozditani az a kisujjam volt. Majd folyamatosan egyre többet, amig vegre elnem jutottam odaig, hogy kinyissam a szemeimet. Siekresen ujra kiszabadultam a remalmaibol. A buksim az angyal öleben pihent, es a keze megnyugtatoan simogatta a fejemet. Megprobaltam megmozdulni, de erös fajdalom nyilalt belem. 

- Ash... Nem tudom, hogy igy a srac megddig birja. Az arnyek demonja megmergezte. Es ha ez igy folytatodik belefog halni. - Valami nöi hang volt... Nem tudom kitöl es honnan jött. De valahogy nem is erdekelt.  A fölöttem levö angyal valamit vvisza morgott. Nekem meg mindig tompa volt a vilag, es azt hiszem soha többe nem akarok aludni. Az almok tulsagosan is valosak. Biztos vagyok benne, hogy meg vannak az alomban szerzett serüleseim. Nem kelett sokat gondolkoznom ahalottak alapjan. Mereg. Zeraf merge, ami ugy nez ki kepes az elmembe hatolni, es igy megsebezni. DE nem tudom miert akarna igy kicsinalni. Jo igaz, jelen pillanatban mas karmaiban vagyok. Es gondolom ha az nem vagyok, akkor maseba se legyek. Mocorogtam, ami fajdalmat követelt maganak de megerte. Sokkal jobban hozza fertem a meleg forrashoz. Össze szoritottam a szemeimet. Miert nem kepesek, ezek csinalni valamit? Egy angyal csak tud gyogyitani nem?
- Livia, ide tudnad hivni Seraphielt? - A nö felsohajtott, majd egy igenis uramot mondott. Azzal eltünt. Csönd. Miert van olyan erzesem, hogy amit meelt nekem törtenetet, hianyos? Vagy füllentest tartalmazott? Mert szerintem igenis magasabb helyzetben van, mint egy örangyal. Ki tudja, ami most fontosabb, el akar maszni elölem. Nem, nem megy sehova. Azonnal kusztam volna utanna, de vissza nyomott. Most ünt fel, hogy agyban fekszem. A szemei ijesztökent csillogtak.Hagytam, hogy menjen. Nem tudom, mi rosszat tettem megint. Valamit biztosan, lehet mert nem küdöttem amereg ellen. 

- Ash. - A hangtol kirazott a hideg. Ennyire fagyos hangot meg eletemben nem halottam.

 - Nem tudom mit akarsz, de remelem jo okod van ra. - Morogta meg midig ugyan az a hang. A hangok megint tompultak, majd hirtelen ket hideg kezt ereztem magaom. Persze, belölem feltört egy sikitas. Feltem ettöl az erzestöl. Menekülni akartam, akar mennyire is fajt midnenem. Nem akaom ezt a az üreseget erezni, olyan mintha az alombeli trutymo erne hozzam. Probaltam kuszni, harcolni a kezek ellen, de azok nem engedtek. Egyre erösebben fogtak. Körülöttem minden homalyos volt, alig lattam valamit. A kezek egy idö utan eltüntek. MAjd hirtelen szurast ereztem a vallamban, ujra ficankolni akartam. De olyan hirtelen erzetem magamat erötlennek, hogy a meneküles lehetetlennek tünt. Ujra elnyelt a sötetseg, de most az egyszer nem törtent semmi. Legalabb ujra melettem volt a meleg, bar nem sokaig de ott volt es nyomott hagyott maga utan. Ezek utan amikor ujra magamhoz tertem sokkal jobban ereztem magamat. Mar egyaltalan nem voltak fajdamaim. Amikor kinyitottam a szememet, Ash szobajanak a plafonjaval talalkoztam. A nap vakitoan feherre vilagitotta, igy kenytelen voltam jo parat pislogni. Körbe forgattam a fejemet, es lattam Asht egy masik ferfi angyalal beszelni. Amikor raneztem a kis ejjeli szekrenyre, feltünt a rajta levö tü. Lehet, hogy ennek a tartalmat fecskendeztek belem? Azt hiszem jobb ha nem tudom meg, hogy megis mi volt az. Ashal szemben levö angyalnak, smaargdzöld szarnyai voltak. Barna hajjal, es sargas szemekkel. Az angyal ellökte magat a faltol, majd felem vette az iranyt. Az ö szemei sokkal hidegebbek voltak, mint az enyeim. El ez meg egyaltalan?  Az angyal fölöttem alt meg, majd az oldalamhoz nyult. Ö hozza tartoztak a hideg kezek. Megprobaltam elhuzodni, de nem engedett. Legogult az agy melle, hogy jobban szemügyre vegye az oldalamat. Nem tudom mi erdekes volt ott. Csak most tünt fel, hogy kötes van rajtam. Legalabbis csak azert tünt fel, mert most szedi le rolam. Hirtelen olyan ponton ert hozzam, ahol gyorsan terjedt szet a fajdalom. Az angyal egy morgast adott ki magabol, majd felallt es Ash fele fordult. 
- Hamar felepül, csak erzekeny, jobb lenne ha neme röltetne egy ideig. Es lehetöleg figyelj oda. Nem tudom mit müvelt Ö vele. De ezzel nincs jo elöerzesem Ash. Es ha a Syrian erre rajön, abbol nem fog semmi jo kisülni. - A fura angyalnak ez volt a veg szava es eltünt. Mondom en itt valami nem stimmel. En atfordultam a nem serült oldalamra. Legalabbis ott nem erzetem, hogy fajt volna. Nem akartam a madarka szemebe nezni. Egyszerüen csak azt kivanom, hogy tünjön el, bar elöbb haza vihetne. De nem hinnem, hogy ez ilyen egyszerü lenne. Viszont a megfazasom az eltünt. Legalabb nem kell haromszaz csomag papirzsepit elhasznalnom, es szet fujni az orromat. Mondjuk erdekelne, hogy meddig voltam eszmeletlen. A hatam mögött mocorgast halottam, majd hirtelen süppedt be az agy. 

- Szerinted hagyom, hogy ö nyerjen csak mert kikesziti a testedet? - Kerdezte valami eszmeletlen fagyos hangon. Lassan tenyleg kezdem ugy erezni magamat, mint egy targy. Egy targy amit kilehet sajatitani maganak. Vagy en nem tudom. Lehunytam a szemeimet. Nem figyeltem ra, probaltam mashova vezetni a gondolataimat. A szivem viszont megint cserben hagyott. 
- Nem tudom kinek vagy minek kepzeled magadat, de nem vagy a vilag ura. Es nem is tartozom hozzad. - Morogtam a fal fele. Megelepett, hogy nyugodt volt a hangom. Viszont ö csak ey hideg nevetessel valaszolt. 

- O, edes Sage, te nem tudsz semmit. 

- Mivel, hogy mindeki cseszik barmit is elmondani! - Nem birtam ki, ennyi volt a nyugalmam. - NEm tudok semmit! Az eg vilagon, semmit! Söt, emnnyi volt igaz amit te mondtal? Semmi? En nem akarok semmit se erteni, en egyszerüen tovabb akarom elni az eletemet... - Teljesen kifakadtam magabol, ereztem, hogy meleg könnyek aztatjak a szemeimet. Persze mindvegig az angyal szemebe neztem most. Az ö szemei teljesen üresen csillogtak. A szinek amik egykor oly megbüvöltek, most hianyoztak. Hianyoztak azok az erzesek, amiket talan szerettem. Amiket sokkal jobban szerettem barmi masnal. En sem vagyok normalis, egy elmebeteg angyalba zugok bele, ami meg raadasul pasi is. Az angyal fölem hajolt a ket kezevel a fejem melett tamasztotta ki magat. Majd igy nezett le ram, en pedig ugy preseltem magamat az agyba, mint aki at akart volna folyni az agyon. Miert nem tudom meg azt se csinalni? Ilyenkor tenyleg jo lenne valami hasznos kepesseg. Az angyal oda hajolt a fülemhez.
- Mert senkit sem erdekel egy jatekszer sorsa... - A hangja sivar volt akar egy sivatag. Semmi erzelem benne. Esküszöm amikor a demon volt velem kegyetlen az ehhez kepest semmi. Neha tenyleg elgondolkozom, hogy melyikük a roszabb.

- Es igenis az enyem leszel....Csak vard ki a veget. Ka hell, akkor haburot inditok. Az örangyalsztori meg csak felig volt igaz. - Gondoltam. Hurra. Komolyan ket fel rajtam veszik össze. Miert nem birnak valami megallapodast csinalni, es engem beken hagyni? Lehunytam a szemeimet, es hagytam hogy a szivem a nyakamban dobogjon. Az angyal leheletet a nyakmnal ereztem, majd egyre jobban eltavolodott onnan. Csak egy kicsit nyitottam ki a szemeimet, es lattam, hogy az arcaink között alig van egy-ket centimeter. Majd eröszakosan az ajkait az enyemre nyomta. Az egesz fejemet elöntötte a ver. Eletemben nem csokoloztam meg. Többször is voltam mar reszeg....De sohasem csokoloztam meg senkivel. Es bekelett vallanom, jol csokolt. Amikor elengedett, en azonnal a hasamra fordultam es a parnaba nyomtam a fejemet. A szivem össze vissza vert, egett a fejem...Es ez meg felettem kuncog. 
- Ilyenkor olyan edes vagy~ - Kirazott a hideg. Legalabb egy kis elet tert vissza  a hangjaba. Miert van egy olyan erzesem, hogy en ezt meg megfogom banni? De amedig a teste meleg, addig semmi baj. Ja meg meg mindig ingyen kaja. Meg ugy nagyjabol minden. Meg puha agy. Igazsag szerint annyira nem is banom.

  ~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~
Oh wow. Idaig is eljutottunk! *-* Csak-csak lesz itt valami ^^. Viszont egyre több karakter kerül be a kepbe, es vajon ök jok vagy rosszak lesznek? Es akkor most pontosan mi lehet az igazi törtenete Ash-nak?^^ Kicsi Vadaszaim, most egyenlöre a fantaziatokra bizom. ^^  

Brave night AngelWhere stories live. Discover now