Kezdetek

327 10 1
                                    

/ YAOI! Boy x Boy szerelmet tartalmaz'. Későbbiekben akár 18+ jelenetet is! Aki nem bírja a horrort és a vért az ne olvassa tovább. /

~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-


Az ora ketyegett. Sietnem kellett a tálakózóra. Állítólag, kapunk egy új megbízást. Igazság szerint eddig soha nem voltam egy nagy megbízáson. Mindig csak ilyen kicsin, ahol öld meg ezt a vámpírt, azt a vérfarkast... De a nagy falatokat az újoncoknak persze nem engedélyezett. Miért is? Elég egyszerű, mert hat a főnökök nem akarjak, hogy mindjárt az első harcunkba elveszítsük a fejünket. Na mindegy, ideje lenne futni erre a rohadt gyülekezőre. Mondjuk igazság szerint, nekem semmi kedvem sincs menni. Egész idő alatt, folyamatosan hallgatni, azt ahogy arról papognak össze-vissza, hogy mennyire veszélye, figyeljünk oda es így tovább. Nem mintha erről mar húszezerszer világosítottak fel minket. Ahogy kileptem a lakásom ajtójából, mar a lépcsőházban meg csapott a hidegebb levegő. Milyen lehet az idő kint, ha mar itt hideg van? Ahh, minél hamarabb rohanok, annál melegebb lesz nem? Ahogy a forgalmas utcára estem ki, rendesen megcsípett a hideg szel. Az arcomra csaptam a két tenyeremmel, majd rohanni kezdtem. Van meg három percem! Meg a lehetetlent is meg tudom csinálni....vagy nem. Mivel az utca ahol én lakom, nagyon forgalmas ezert hat...teli van eléggé sok emberrel. Egy hatalmas fehér épület előtt fékeztem le. Igazság szerint imádtam idejönni, mert van ennek az épületnek egy haaaaatalmas kertje. Ahol van hinta! Igen imádok hintázni. Beleptem a hatalmas nagy fekete kapun, amiken angyalszarnyak voltak. Sohasem fogom megérteni, hogy miért vannak rajta angyal szarnyak ha ők az ellenségeink. Nem, nem csak ők. Körülbelül az összes termeszét feletti lény. Mi vadászok vagyunk, es amit latunk az a mi prédánk. Viszont vannak kivetélek, akik például a mi szövetségeink, vagy éppen csak velünk vadásznak... Az egész épületet úgy kell elképzelni belűről, hogy szinte minden tiszta vakító fehér. A lépcsőt pedig vérvörös szőnyeg borítja, amin most éppen rohantam fel. Persze a gondnok időközben megint leszólt, hogy ne rohangáljak itt, mert nem otthon vagyok. Hahaha jo vicc. Kit érdekel most, hogy én itt rohangálok? Maximum csak azt, akibe véletlenül belefutok. Most a folyósok hal istennek üresek voltak. Vagy mindenki a gyűlésen volt,a mi nem lehetett, mert ott csak most az én csapatom van. Akkor a másik lehetőség: Alszanak. Igen alszanak, általában itt mindenki éjszaka dolgozik. Hogy miért? Azt nem tudom, de vannak akik persze napközbe is vadásznak. Többe-kevésbe sikerrel. Egy vajszínű ajtón rohantam be. Az egész csiri csapat mar a helyen ült. A főnök persze természetesen, meg sem várta, hogy beérjek, mar elkezdte mondani a szöveget. Csendesen leültem az egyik társam melle majd megkérdeztem, hogy miről van szó. Ö csak annyit súgott vissza, hogy van egy új tagunk.

- Mivel, hogy az egész csapat teljes elkezdhetjük a bemutatkozást! Lessy kérlek te kezd mivel te vagy az új. - A lány lassan állt fel a helyéről. Látszott rajta, hogy nagyon visszahúzódó. Most sajnálom szegényt, elégé gyengének néz ki. Halkan megköszörülte a torkát.
- Nevem Lessy. Egy másik városból helyeztek át ide, mert, hogy itt jobban megfelelek. - Ezzel le is ült. Érdekes ez a kis csaj. Amit elfelejtettem, említeni, hogy a mi csapatunk igaz, hogy teli van újoncokkal, de az egész környezetben mi is hozzá tartozunk a legjobbakhoz. A lány eléggé alacsony volt, hosszú fekete hajával. Barnás sárgás szemei voltak, és ívelt ajkak formáztak kicsit kerek arcát. A Főnök rém nézett. Hát ideje lenne nekem is bemutatkozni.
- Sage. Második legjobb ebben a csapatban, nagy az egom, leszel a barátnőm cica? - Nos ez csak azért kellett, mert kötöttem fogadást Adammal. Es elveszítettem. Bah. Ami engem illet, a 180cm-terrel nem tudom milyen magasságba tartozom itt. Amolyan közepes. Fekete haj, aminek a végei vörösként égtek. A szemeim tökéletesen az ellentétük volt. Fagyos kék szemek. Nagyon sokan jegyezték meg, hogy egyáltalán nincs élet a szemeiben. Miért is kéne? Egy gyilkos vagyok. Amit élvezek. Adam állt fel mellölem.

- Adam vagyok, ne vedd Saget komolyan. Ö csak egy hülye balfasz. Én figyelek álltálában a taktikai lepésekre. - Ezzel leült. Adam magasabb volt nálam. Tíz nyomorult centiméterrel. De most már kijelenthetem, hogy nem én vagyok a legalacsonyabb most mar! Olyan jó érzés! Adamnak szőke haja volt, amiket itt ott szürke tincsek díszítettek. Sima átlagos csokoládébarna szemei voltak. Következőnek Adam barátnője állt fel.

- Szia~ Lia vagyok. - Valami fura integetést csinált, majd leült. Neki is szinten hosszú haja volt, csak neki szőke tincsekkel. Vadul festett benne a neon zöld csíkok, de nekem tetszettek. Adamnak kevésbe de ez van. Ezek után Dante állt fel.
- Dante, vámpír vagyok. Lehetőleg ne lőj fejbe, köszi. - Igen vámpír, mit keres kint nappal? Úgy, hogy a kis vámpír mesék nem igazak es tudnak kint járkálni. Vagyis khm. Fajtától függ. A vámpíroknak is van több fajtája van. Elégé érdekes, es ezeket mind kívülről tudni, hogy kinek mi a gyenge pontja...rémes. Következőnek a csapat feje állt fel. Dante, elégé normal szerűen nézett ki. Semmi extra. Sima huszonéves körüli pasi.

- Nell, de neked csak Kapitány. - Ezzel ö is elfoglalta a helyet. Nell egy elégé, magas lány volt. Erős, sárga rikító szemek. Barna hajjal. ami elégé rövid volt, amolyan mar-mar fiús.

- Így, hogy mindenki ismeri egymást elkezdenem. - A Főnök megvárta, amíg mindenki rá szegezte a tekintettét. Mindenki síri csendben hallgatott. Izgultunk, mert nagy volt a remény, hogy kapunk egy nagyobb megbízást.
- A feladatotok elégé, egyszerű. Egy csapat macska klánt kell levadásznotok. Egy két szabályt sértettek. - Az asztalra csapva álltam fel.
- Nem úgy volt, hogy most mar kapunk egy nagyobb megbízást?! - A főnők rám nézett.

- Talán képes lennel, elbánni egy nagyobb falattal?

- Igen!

- Nem! - Ketten egyszerre mondtuk a választ. Igaz, hogy Nell mondta a nemet.

- Nellnek igaza van Sage. - Kezdte el Adam is. - Egyáltalán nem tudjuk mire képes az új, hogyan dolgozzunk meg vele. Es meg mi sem vagyunk meg annyira jók. - Síri csönd keletkezett. Hirtelen forrni kezdett a hangulat.
- De miért nem próbálhatnánk meg? - Állt fel Lia is.

- Mert talán valamelyikünk bele halna? Gondolkozzatok mar egy kicsit! - Eszeskedett Nell.
- Én azt mondom, hogy tegyük meg. - Dante is megosztotta velünk a véleményét. Lessy csak egyet csendben bólogatott. A Főnök felsóhajtott.
- Nell? Rajtad áll a döntés. - Mindenki Nell fele kapta a fejet.

- Legyen. De mindenki követi az utasítást, Sage te is!

- Akkor tehát eldőlt. - Egy így kezdődött az első igazán izgalmas vadaszatunk. Csak, hogy ebből mi sül ki? Nem tudom. Magamat ismerve, én ezer százalék, hogy nem fogom a tervet tartani, így majd veszélyeztetem a csapatot. De sebaj, minden megéri ezt a küldetést.

~-~-~-~-~-~-~-~- ~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-

Ennyi lett volna emberek. Ez lenne a bevezető. Kicsit kusza lett. Remélem érhető az ékezetek ellenére is ^^ Vigyázatok magatokra kicsi Vadászok ^^

Brave night AngelTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon