Infó

20 1 0
                                    

So, emberek. Ma nagy nehezen tényleg végig gondoltam ezt az egészet...és igen. Vége. Nincs tovább. Tényleg sokáig gondolkoztam azon megéri-e tovább írni. De már nem hinném. Szerintem ez egy tökéletes befejezés volt ennek a történetnek. Amit még gondoltam, hogy csinálok egy két mellék storyt. Talán, hogy jobban megismerjétek az angyalt és a démont. Bár ez még egyenlőre nem biztos. Sőt sajnos az időkeretem se engedi nagyon, hogy foglalkozzak a wattpaddal. Most talán szünetbe volt egy két napom, hogy írjak de sajnos hamarosan újra iskola. Újra vizsgák egyebek. Nem egyszerű minden felé figyelni, ez tény. De én előszeretettel teszem, főleg ha írásról vagy rajzolásról van szó. Nagyon szívesen fordítom erre a szabad időmet. Szóval ha tényleg úgy érzem, hogy biztosan lesz mellék story...Akkor lesz. De nem akarom egyenlőre elhamarkodni. Először szeretnék mindent alaposan átgondolni. Addig is...vigyázzatok magatokra. ^^ És nagyon köszönöm azoknak akik végig olvasták az elmebajos írásomat. Nagyon hálás vagyok. Köszönöm nektek, még egyszer, és külön azoknak akik néha hagytak maguk után egy kis jelölést, hogy igen ők még itt vannak és olvassák. Engem ez buzdított arra, hogy ne adjam fel és az utolsó fejezetig megírjam ezt a káoszt.  Utoljára: Köszönöm.    

Brave night AngelWhere stories live. Discover now