A vén banya és a jóslat

56 5 0
                                    

Ez esemény után nem maradtam sokáig az ingyen kaja életben. Mihelyst lehetőséget láttam arra, hogy lelépjek megtettem és hál istennek ez a barom most nem játszott pszichopatásat. Jelenleg otthon ülök és a neten böngészek. Azt hiszem eljött az idő, hogy megmutassam az oldalon levő jelet. Mert az eddig oké, hogy ez oda került, de kezd megrémiszteni, hogy a kígyó egyre nagyobb helyet foglal el. Lassan körbe fogja az egész hasamat. Elő vettem a számot majd tárcsáztam. Eleinte csak kicsörgött. Majd frászt kaptam, ahogy a nő hirtelen a telefonba visította, hogy már most oda mehetek. Felkaptam a pénztárcámat, meg egy sapkát a fejemre és elhagytam a lakást. Persze, volt rajtam egy kabát. Igen én vagyok olyan barom, hogy három órán keresztül egy kabátba ülök otthon. De ez most csak azért van mert a fűtésem is tönkre ment. Lehet kéne keresnem egy új otthont, vagy én nem tudom. De mindegyik olyan drága. Negyed óra buszozás után csak elértem arra a helyre ahova elkellet jutnom. Itt már csak a huszonhármas házat kéne megtalálni.    Huszonkettő...huszonhárom...Huszonnégy....Huszon- Várjunk csak. Vissza mentem a huszonkettőhöz, majd átnéztem a másik oldalra. Még hangosan ki is mondom, de elmegyek mellette.  Oda sétáltam a kicsi házikóhoz, majd bekopogtam. Engem meg a vén nyanya berántott a házba. Nekem meg szerintem halálsápadt lett az arcom. Rosszabb vagyok, mint egy gyáva nyúl. A nyanya betessékelt engem a nappaliba majd leültetett egy kanapéra. Valamiért nem volt jó előérzetem. 
- Kedves ifjú ember, miért kerestél fel engemet a vén özvegy boszorkányt?
- Uhm...először is nem a középkorban élünk... - Hirtelen a fejemre csapot egy fakanállal. Mi a fasz honnan szerzett most egy fakanalat? És most miatta lesz egy búb a fejemen, bah. 
- Nos azért kerestem fel magét, mert van egy kis problémám az angyalokkal...ja meg a démonokkal. Vagy inkább csak egyel. - A boszi furán nézett rám. Felhúztam a pólómat. Majd a kanapéra raktam. A nő szeme kiguvadt ami baromira ijesztően festett. Majd csendben hallgatott. Engem meg már megint a pánik mardosott. 
- Fiam, hogy is volt? Egy angyal és egy démon? 

- Igen, miért ennek van valami nagyobb gondja azon kívül, hogy vándorol? - A banya csak fel alá járkált. 

- Nos, ez a szerződés Ashtól van. Kész csoda, hogy ezt túlélted. De van egy olyan sejtésem, hogy a mennyeiek, és a pokol is úgy döntött, hogy téged alkalmaz fel. De én úgy tudtam, hogy általában a békeszerződés teste lány volt...

- Mi van? "Békeszerződés test"? Az meg mégis mi a szar? - A nyanya leült velem szembe.

- Te egy test vagy, egy haszontalan test amit kedvükre kihasználnak. A szerződés akkor fog életbe lépni, ha a démon is lepecsételt. És ez azért van, hogy fent maradjon egy ideig a béke a két fél között. Ha bármelyik élőlény hozzád nyúl, és ha te megsérülsz azonnal kitörhet a háború.  

- Ehm... és, hogyan tudom magamról leszedni? Vagy, hogyan jön létre maga a pecsét...? - Kérdeztem kíváncsian, bár eléggé arra gyanakodtam, hogy örökkön örökké így marad. 

- Nos ez maradni fog a halálod napjáig. A pecsét létrehozásának egy hosszú folyamata van. Először mind a két félnek meg kell ismernie egymást. Majd ki kell alapítani egy szoros kapcsolatot. - Szoros kapcsolat mi? A gyilkolás  vágy az annak számít? - Majd, a "kiszemelt" félnek többet kell éreznie a "pecsételő" félhez. Majd amikor ez mind meg van, szexuális úton létre lehet hozni a pecsétet. - Mi. A. Jó. Büdös. Élet. 

- És honnan tudom, hogy én többet érzek az adott ember felé? -  A boszorkány csak megcsóválta a fejét.
- Istenem, még sohasem voltál szerelmes? Soha nem érezted, hogy a szíved majd' kiugrik a helyéről ha öt látod? Vagy csak egyszerűen jól esik a közelsége? - Uhm... Most, hogy így mondja... Amikor az angyal valahol megjelenik, és akkor hevesebben ver a szívem, de nem azért mert szeretem. Ami a másik, mégis mi a picsáért szeretném őt amikor háromszázszor megpróbált megölni? 

Brave night AngelWhere stories live. Discover now