H35 - Luke

39 6 1
                                    

Calum loopt achter Katie aan naar boven. Ik sta op en vraag: 'Ashton, zou ik even met je mogen praten?' Hij knikt en loopt achter me aan de woonkamer in. Ik kijk nog even achterom naar Nikki en geef haar een geruststellende glimlach. Ik ga op de bank zitten en Ashton op diegene tegenover mij. Ik schraap mijn keel en zeg: 'Ik wilde het dus even hebben over Nikki en mij.' Ashton bijt op zijn lip, kijkt me even onderzoekend aan en vraagt dan: 'Hoe heb jij dat gedaan met Katie?' Ik glimlach en zeg: 'Ik was eerst heel boos op Calum, maar toen zei hij dat hij echt van haar hield en ik zag aan Katie dat het wederzijds was. Ik vond het niet echt heel prettig toen ik hun samen zag enzo, maar ik ben er nu aangewend en vind ze ongelofelijk schattig samen. Soms ben ik toch nog een beetje overbeschermend, maar daar zal ze aan moeten wennen. Ik ben nog steeds haar broer.' Hij knikt en zegt: 'Oké, ik zal het proberen te accepteren, maar het is echt wel moeilijk voor me. Ik zie dat je van haar houdt en ik wil haar gelukkig zien.' Ik krijg een enorme grijns op mijn gezicht en zeg: 'Dat vind ik echt heel fijn-' We worden onderbroken door Nikki die roept: 'ASH EN LUKE! JULLIE MOETEN SAMEN NAAR HET INTERVIEW! IK BRENG JULLIE!' Ik loop lachend naar de gang en hoor Calum en Katie dan roepen, maar kan het niet verstaan. Het lijkt of ze ruzie hebben. Ik wil naar boven lopen, maar Nikki houdt me tegen en zegt: 'Ze komen er zelf wel uit Lukey, jij moet nu echt naar dat interview.' Ik zucht en loop naar de auto, ga voorin zitten naast Nikki en vraag: 'Heb je je rijbewijs al?' Ze knikt. 'Waarom breng je ons eigenlijk?' vraagt Ashton. 'Ik moet nog wat inkopen doen en kom er dan toch langs.' Ik glimlach en knik. 'Nikki, meestal vragen ze wat over of we al een relatie hebben. Mag ik het dan vertellen over ons?' Ze bijt even aarzelend op haar lip en knikt dan. 'Ik denk dat ze al een vermoeden hebben na die foto's, maar tuurlijk.' Ik grijns en leg mijn hand op haar knie. 'O nee Luke! Jij gaat niet wat klefs doen als ik er achter zit en al helemaal niet als Nikki rijdt!' roept Ashton. Ik begin hard te lachen en haal mijn hand van haar been af. Nikki parkeert de auto en zegt: 'Hup uit de auto, straks komen jullie nog te laat.' Ik loop snel met Ashton naar het gebouw en zwaai ondertussen naar een paar fans die meteen beginnen te gillen. Ik grijns naar Ashton en loop dan snel naar binnen. 'Jongens en meisjes, hier zijn Luke en Ashton van 5 seconds of summer!' Hoor ik de presentator roepen, waarna Ashton en ik naar binnen rennen. Meteen hoor ik het oorverdovende gegil van meiden. Ik kijk Ashton aan en grijns. We gaan op de bank tegenover de presentator zitten en nemen de microfoons aan. 'Dus jongens, we gaan beginnen met een paar fan vragen. De meisjes zitten hier in het vak.' Ik knik. De presentator, Jason, noemt een naam en een meisje staat op. 'Wat is jullie favoriete liedje om te performen?' vraagt ze. Ik denk na, maar kan niet op een liedje komen. Na een tijdje zegt Ashton: 'Ik denk dat mijne 18 is.' Ik knik. 'Mijne ook.' Er komen nog een paar vragen, die we automatisch beantwoorden. Deze vragen worden altijd gesteld. Het verbaasd me dat er nog niets over ons liefdesleven is gevraagd. 'Oké, dat waren de fan vragen. Dan gaan we nu The yes or no game doen.' Ik zucht, wat haat ik dit spel. We krijgen een bordje en de Jason pakt de vragen erbij.
'Slapen jullie met een knuffel?'
Ugh, meteen van die awkward vragen. Ik draai het bordje naar yes en zie dat Ashton dat ook heeft. Het publiek lacht.
'Oké, de volgende vraag. Hebben jullie op dit moment een relatie?'
Ik bijt even op mijn lip en houd het bordje op yes. Ashton draait zijn bordje naar no. 'Dus Luke, je hebt een vriendin?' Ik knik en zeg: 'Ze heet Nikki, misschien hebben jullie de foto's al gezien.' Er klinkt instemmend gegil vanuit het publiek. 'En Ashton, wat vind jij er nou van dat Luke met je zusje heeft.' Hij bijt even op zijn lip en zegt: 'Ik moet er nog wel even aan wennen, maar ze zijn echt heel erg gelukkig met elkaar.' 'Oké, volgende vraag. Delen jullie kleren?' Ik lach en hou het bordje weer omhoog naar yes. Ashton doet precies hetzelfde. Ashton begint te vertellen: 'Als we op tour zijn, of eigenlijk gewoon altijd, steelt Luke onze onderbroeken.' Ik grijns en knik bevestigend. Het publiek begint hard te lachen. 'Oké, de laatste vraag voor het yes or no spel. Hebben jullie wel eens wat gestolen uit de supermarkt?' Ik kijk hem verbaasd aan en draai net zoals Ashton mijn bordje om naar no. 'Nu wat vragen van fans. Zijn er meer mensen in 5sos of the lost girls die een relatie hebben?' Ik knik en zeg: 'Calum en Katie hebben al redelijk lang wat. Er zijn al redelijk veel foto's daarvan gemaakt dus waarschijnlijk wisten jullie dat al. Verder helemaal niemand.' De interviewer stelt nog een paar vragen die we beantwoorden en dan mogen we weer gaan. We delen nog een paar handtekeningen uit en stappen dan bij Nikki in de auto. 'Hoe was het interview?' vraagt ze nieuwsgierig. Ik haal mijn schouders op en zeg: 'Het was wel oké op zich, maar sommige vragen zijn echt dom.' Ze glimlacht en knikt. 'Luke heeft het vertelt, dus je zal nu wel haat krijgen, maar luister daar alsjeblieft niet naar. Het is allemaal onzin.' Nikki lacht naar Ashton en zegt: 'Ik vind het fijn dat je dat je het even tegen me zegt en ik zal er op letten.' Voor ik het weet zijn we thuis en parkeert ze de auto voor het huis.

Hey everybody
Hier is een hoofdstukje speciaal voor silke_is_a_penguin
WE HEBBEN 1k VIEWS😍😍😍 WE HOUDEN ZOVEEL VAN JULLIE!!! Stiekem vind ik het een beetje jammer omdat ik nu de views niet meer kan zien tot we 2K hebben. Maar ja ik ben er wel echt super blij mee!!
Love you❤️ guys

The Dream ft. 5sosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu