Pov Katie
Ik schrik op van het geklop en kijk weg van mijn beeldschone zoontje naar Luke die lachend in de deuropening staat. Hij gaat op een stoel naast het bed zitten en kijkt naar de baby. Langzaam komt de rest ook binnen druppelen en pakken een stoel erbij. 'Dus hoe heet hij?' vraagt Becky nieuwsgierig. Ik kijk even naar Calum en knik. 'Daniel Dave Andrew Hood.' zegt hij trots met een enorme glimlach. 'Damn Daniel!' roept Michael hard. Ik glimlach en kijk dan vragend naar Luke. 'Wil jij hem even vasthouden?' Hij kijkt me bang aan en vraagt zachtjes: 'Denk je dat ik dat kan?' Ik knik en zie een glimlach op zijn gezicht verschijnen. De zuster, die net de kamer in was komen lopen, pakt de baby uit mijn armen en geeft hem aan Luke. Hij kijkt met grote ogen naar Daniel en kijkt me lachend aan. 'Hai Daniel.' fluistert hij. 'Ik ben je leukste oom Luke. Ik ga je leren hoe je moet voetballen alhoewel je papa dat beter kan en ik ga je ook gitaar leren spelen. Als je net zo muzikaal bent als je vader moet dat echt een eitje voor je zijn.' Ik glimlach naar hem en kijk dan naar Calum. Hij kijkt me met een trotse glimlach aan en veegt met een doek over mijn voorhoofd. 'Ik ben zo trots op je.' fluistert hij in mijn oor. Ik glimlach moe en zie dan glimlachend hoe Daniel door wordt gegeven zodat iedereen hem even vast kan houden. Ik ben een beetje bang dat Daniel echt ontzettend verwend gaat worden. Als iedereen hem even heeft vastgehouden, pakt Calum hem weer over. 'Heb je mam gebeld?' vraag ik aan Luke. Hij knikt en zegt: 'Ze kwamen zo snel mogelijk net zoals de ouders van Calum.' Michael kijkt op van zijn telefoon en zegt: 'Er zijn allemaal berichten op twitter, omdat er mensen jullie naar het ziekenhuis hebben zien gaan.' Calum knikt en zegt: 'We maken wel even een foto en zetten die op twitter enzo.' Hij schuift naast me op bed en legt Daniel weer in mijn armen. Hij kijkt trots naar Daniel net zoals ik en na even zo gezeten te hebben zegt Michael: 'Jup, de foto is gemaakt.' Calum pakt Daniel weer uit mijn armen en zegt: 'Ga jij maar weer even slapen Kait. Dan ben je fit als onze ouders komen.' Ik knik en lach als ik zie hoe Luke snel iedereen naar buiten stuurt. Calum drukt een kus op mijn voorhoofd en daarna zak ik langzaam weg.
Ik doe langzaam mijn ogen open en als ik rond kijk, zie ik als eerste Calums gezicht. Ik glimlach naar hem en voel zijn grote hand om de mijne. 'Oh, Katie, meisje, ik ben zo trots op je.' zegt mijn moeder met tranen in haar ogen. Ik glimlach en geef haar dan een knuffel. Er klinkt wat gestommel en dan komen Pap, Ben, Jack en Luke binnen lopen. Pap loopt glimlachend naar me toe en geeft me een knuffel. Hij wordt al snel aan de kant geduwd door Ben en Jack waar ik daarna ook een knuffel krijg. Daarna gaan ze om mijn bed heen zitten. 'Was het zwaar?' vraagt mam, terwijl ze een blonde pluk haar uit mijn gezicht veegt. Ik knik en zeg lachend: 'Ik weet niet hoe u dat ooit met vier hebt kunnen doen!' De jongens min Calum en pap kijken heel vies en Luke mompelt: 'Kunnen we het alsjeblieft ergens anders over hebben?' We lachen hen uit, maar beginnen dan inderdaad ergens anders over te praten. Zo praten we nog wat tot de zuster binnenkomt met Daniel. Ik kijk kort naar Calum en zie hem met vertederde ogen naar Daniel kijken. De zuster geeft Daniel aan mij en zegt: 'Hij moet weer gevoed worden.' Ben, Jack en Luke staan meteen op en zeggen: 'Wij gaan wel even naar de rest toe.' Ik lach en mompel: 'Kleuters.' 'Dat hoorde ik!' roept Luke terwijl hij naar buiten loopt. Ik voed Daniël en geef hem dan weer terug aan de zuster. De deur gaat weer open en Joy en David komen binnen. Ik glimlach en krijg van hen allebei een dikke knuffel. Ze schuiven een stoel bij m'n bed en gaan zitten. De zuster geeft Daniel aan Joy die hem meteen begint te vertroetelen. 'Daniel Dave Andrew Hood.' zegt Calum vol trots. De beide papa's krijgen tranen in hun ogen.
---
Calum pakt de maxicosi van me over en rent enthousiast naar binnen. 'DOE VOORZICHTIG MET DANIEL!' roep ik hem nog na, maar ik denk niet dat hij me hoort. Ik loop het huis in en wordt meteen bedolven in een enorme groepshug. 'We zijn blij dat je weer thuis bent.' zegt Becky enthousiast. Iedereen stemt er mee in en we blijven een tijdje zo staan tot Daniel begint te huilen. Ik wil naar hem toelopen, maar Calum houdt me tegen en zegt met een lieve lach op zijn gezicht: 'Ik doe het wel.' Luke trekt me mee naar de woonkamer en duwt me op de bank. 'Jij wordt even lekker verwend vandaag.' zegt Ashton lachend. Ik grijns en zeg: 'Dat zou ik echt geweldig vinden.' Michael geeft me een enorme smoothie en ploft naast me op de bank. Ik grijns en drink de smoothie langzaam op. 'We hebben je wel gemist hoor.' zegt Chelsey, nadat ze op Michaels schoot is gaan zitten. 'Ik jullie ook wel een beetje hoor.' Becky geeft me verontwaardigd een duwtje en roept: 'Een beetje?!' 'Ik had niet eens kans on jullie te missen. Jullie waren er elke dag!' grinnik ik. Luke gaat naast me op de bank zitten en slaat zijn arm om mijn schouder. We beginnen gezellig te praten, maar ik ben er niet helemaal bij. 'Ik ga even bij Calum en Daniel kijken.' zeg ik terwijl ik opsta. Luke wil protesteren, maar ik wuif het snel weg en ren naar boven. Ik kijk vertederd naar het beeld wat ik voor me zie. Calum ligt te slapen met Daniel ook slapend op zijn borst. Ik ga er voorzichtig naast liggen en Calum drukt me in zijn slaap tegen zich aan. Ik druk een kusje op zijn wang en val dan al snel in slaap.We komen al weer bijna aan het eind jongens. Er komt nog wat drama maar over 6 hoofdstukken is het boek dan toch echt afgelopen😪
Ik heb m'n nieuwe verhaal er al opgezet en hoop dat jullie die ook heel leuk vinden.
JE LEEST
The Dream ft. 5sos
FanfictionKatie en haar drie vriendinnen leiden een normaal, nou een soort van normaal, leven. Alle vier wonen ze in een weeshuis met twee leiding, Janssen en Daisy. De meiden houden van Daisy, maar Janssen is meer een soort boze stiefmoeder voor ze. Ze moete...