פרק 10
-אחיםהגענו לביתה של שיר, הדלת נפתחה וזרקו עליה קונפטי מכל עבר, שיר הייתה נראת מופתעת לכמה שניות, ואחרי זה קפצה על כותם בחיבוקיפ ונשיקות.
בנתיים אני עליתי לחדר שלי להחליף בגדים, כי כולם היו נראים כל כך חגיגיים ואני הייתי עדיין עם תלבושת בית ספר.ירדתי למטה וראיתי את שיר רוקדת עם כל החברות שלה ועם החבורה של אור.
היא סימנה לי לבוא אליהם ובאתי, בגלל שזה חשוב לה.
כי אני ממש לא חלק מהחבורה הזאת.נעמדתי לידה והתחלתי לרקוד איתה.
"תודה על הכל דניאל" היא אמרה לי ליד האוזן, מכיוון שהמוזיקה הייתה חזקה.
"בבקשה. מגיע לך הכל, סיס" אמרתי והיא צחקה.המשכנו לרקוד, מידי פעם הלכתי לאוכל, ואני חייב להגיד לטובת אור שהוא באמת עשה עבודה טובה.
הכל היה מאורגן, האוכל היה טעים והיה מהכל, היה שתייה גם קצת אלכוהול, הדיג'יי היה טוב וההורים של שיר לא הגיעו הביתה.כולם זזו לפי הקצב, ושיר זזה לפי הקצב עם אור. צמוד מידי.
הסתכלתי עליהם מרחוק, משגיח מידי פעם על תנועותיו של אור ועל מבטיה של שיר.
מידי פעם הוא נגע לה קצת בתחת, ואני רציתי לעצור אותו אבל לא רציתי לעשות פה מהומה בגלל שזה היום הולדת של שיר ולא רציתי להרוס לה אותו.
אבל בבית ספר הוא ישמע ממני.
יש לו מזל שזה היה רק לרגע קטן אחרת כבר ממזמן הייתי נותן לו מכות.שיר נראתה כל כך מאושרת והבנתי שהצלחתי במשימה שלי.
עליתי חזרה לחדרי, להכין את המתנה שלי שהתכוונתי לתת לה עוד מעט. לפני 12, כי אז יוצאת היום הולדת שלה.פתחתי את הקופסה היפה ובתוכה הייתה טבעת מזהב, עדינה כזו כמו ששיר אוהבת.
הוצאתי את הקופסה השנייה שבא היה שרשרת מזהב עם השם שלה 'שיר'.אני יוגע שלשיר אין ממד ערך לדברים כאלה, אבל היא יודעת מה עשיתי בשבילם, כי קניתי את זה מהכסף שלי.
הוצאתי על זה את כל הכסף שהרווחתי בעבודה בשנה שעברה.
כל השנה חיכיתי להשקעה טובה בשבילו, ועכשיו מצאתי.הכנסתי את שתי הקופסאות לשקית היפה שהבאתי, יחד עם הכרטיס ברכה שהכנתי לה. הנחתי את השקית על המיטה שלי והסתכלתי על השעון. השעה הייתה עשר וחצי.
עוד שעה, באצת עשרה וחצי אני אתן לה את המתנה.יצאתי מהחדר שלי ונעלתי אותו, כי אי אפשר לדעת מה נערים שיכורים יכולים לעשות.
הלכתי גם לחדר של שיר ומצאתי שם מישהו שוכב עם איזה מישהו על המיטה שלה, כשהם שניהם חצי עירומים.
גירשתי אותם מהר והחלפתי את המצעים שלה, אחר כך פתחתי את המגירה שהייתה בשידה שלה ושם היה המפתח לחדר שלה. נעלתי גם את החדר שלה כדי שלא יכנסו אליו יותר אנשים .ירדתי למטה והלכתי לעבר שיר שהזמינה אותי לרקוד איתה. רקדנו קצת צמוד, אני חושב שהרחתי ממנה ריח של אלכוהול אבל לא הייתי בטוח. בכל מקרה, אני אשאר פה להשגיח עליה.
YOU ARE READING
כמו אחות קטנה, או קצת יותר מזה
عاطفية"תסתכלי על השמיים" אמרתי לשיר. "פעם, מישהו אמר לי שלכל אחד יש כוכב משלו" "ואיך אני יודעת מה הכוכב שלי ?" שיר שאלה אותי, משועשעת "הכוכב שהכי נוצץ, הוא הכוכב שלך" אמרתי והיא צחקה, וגם אני. כשהייתי קטן, באמת הייתי מאמין שלכל אחד יש כוכב משלו. קוראי...