פרק 13

683 55 4
                                    

פרק 13
-וויתרתי.

"זה ההי כל כך מדהים, אתה לא מאמין. בדיוק כך דימיינתי את זה, בדיוק כך רציתי שזה יהיה. זה היה מושלם. פשוט מושלם, אין מילה אחרת להגדיר את כל החוויה הזאת" היא אמרה.

"דניאל ? אתה בסדר ?" היא שאלה ונגעה בידי אך הרחקתי אותה.

לא אני לא בסדר. כל עולמי התמוטט.
לא רק שהוא ניצל אותה, כל כך כאב לי.
כי אני רציתי להיות איתה בפעם הראשונה שלה, ולא איזה מישהו כמו אור.

וגם שהיא הייתה אצל אור וחיפשתי אותה ושיערתי שזה קרה, לא באמת הכנתי את עצמי לשמוע את זה ממנה. ועוד לשמוע שזה היה פשוט 'מושלם'.

"דניאל ? קרה לך משהו ? אל תפחיד אותי"היא אמרה והתקרבה אליי אבל אני התרחקתי.

"איך עשית איתו את זה ? למה לא הקשבת לי ?" אמרתי, עוד בעדינות. לא בראתי את כל הכעס שאני מרגיש אל שיר.
וכן, זו הייתה הפעם הראשונה שאני כועס עליה.

"אני רציתי לעשות את זה. דניאל, אני כבר בת 17. ואתה יודע מה ? אני בכלל לא מתחרטת שעשיתי את זה. להפך, אני שמחה שזה קרה. אני באה לספר לך את זה וכך אתה מגיב ? ואחר כך אתה לא מבין למה אני מספרת לך דברים כאלה ! אתה אמור לשמוח בשבילי, זה הרגע שלי. אתה לא אמור לגרום לי להרגיש כאילו עשיתי משהו לא בסדר." היא אמרה.

"איך אני אמור לשמוח בשבילך אם בגללך אני לא יכול לקיים את השבועה שלי ?!" אמרתי בעצבים. עכשיו היא כן הצליחה לראות שאני כועס.

"איזו שבועה ?" היא שאלה.
"השבועה שאני אשמור עלייך תמיד, שאני אגן עלייך ולא אתן לאף אחד לפגוע בך. נדבעתי את זה לעצמי ביום שהגעתי לכאן. אבל איך אני אמור לקיים את זה אם את כל הזמן פוגעת בעצמך ?!" שאלתח אותה.

"פוגעת בעצמי ? דניאל, זה החיים שלי ואני לא צריכה אף אחד שישמור עליי ! אם כל הכבוד לזה שאנחנו אחים ואנחנו חברים הכי טובים ולכל הקשר שיש לנו, אף אחד לא נתן לך את הזכות להתערב לי כך בחיים !" היא אמרה וכעסתי.

כעסתי על זה שהיא אומרת לי את זה, כעסתי על זה שהיא עשתה את זה.
כעסתי על זה שהיא התנהגה בכזאת טיפשות ועשתה את זה, שהיא פגעה בעצמה כל כך.

"אתם רק חודש ביחד ! הוא מנצל אותך ! ממתי עושים את זה אחרי חודש ?! את כנראה באמת צריכה מישהו שיגן עלייך אם את לא שמה לב מתי מנצלים אותך בעצמך !" אמרתי

"זה החיים שלי ואני אחליט מה לעשות איתם. אף אחד לא יגיד לי מה לעשות בחיים שלי, וזה כולל אותך דניאל" היא אמרה.

זרקתי רת המתנה שהבאתי לה על המיטה שלה ויצאתי מהחדר.

כעסתי על עצמי שרציתי להיות איתה. למרחת שאתמוך הבנתי שאין שום סיכוי שנהיה ביחד, חדבתי שאולי היא תבין שהוא מנצל אותה ויש סיכוי שהם יפרדו.

כמו אחות קטנה, או קצת יותר מזהWhere stories live. Discover now